Lexus RC F، مهاجم جدید!

لکسوس RC F بر پایه کوپه جدید RC که در موتورشوی توکیو ۲۰۱۳ به نمایش درآمد، ساخته شده است. این مهاجم جدید به یک موتور ۵ لیتری با قدرت بیش از ۴۵۰ اسب بخار مجهز شده است. فرم بدنه بالاترین میزان تعادل را در سرعت‌های بالا برای RC F به ارمغان آورده است.

لکسوس RC F بر پایه کوپه جدید RC که در موتورشوی توکیو ۲۰۱۳ به نمایش درآمد، ساخته شده است. این مهاجم جدید به یک موتور ۵ لیتری با قدرت بیش از ۴۵۰ اسب بخار مجهز شده است. فرم بدنه بالاترین میزان تعادل را در سرعت‌های بالا برای RC F به ارمغان آورده است. بدین ترتیب نیرومندترین خودروی عملکردگرای V۸ که تاکنون توسط لکسوس تولید شده است در هر شرایطی کنترل می‌شود.



چرخ‌ها و لاستیک‌های عریض‌تر، بالچه عقب فعال، خروجی‌های هوا، خنک کننده‌ها و قطعات فیبرکربنی آن چه لکسوس «زیبایی‌های کاربردی» می‌نامد را در RC F به‌وجود آورده است. هر قطعه با دقت طراحی شده و ارتباط آن با عملکردش از اهمیت خاصی برخوردار است. خروجی‌های هوای روی کاپوت و بخش عقب گلگیرهای جلو موتور را خنک می‌کنند و هندلینگ خودرو را بالا می‌برند. همچنین ظاهری داینامیک به RC F می‌بخشند و در نگاه اول یک تجربه رانندگی هیجان انگیز را القا می‌کنند. روی جلوپنجره آشنای لکسوس حرف F زیر لوگوی کمپانی حک شده است.



کاپوت بالاتر از کاپوت مدل RC قرار گرفته است و وقار درخور مدل‌های F را به RC F است. در این مدل همین طور ویژگی‌های مشابه طراحی سوپراسپرت LFA دیده می‌شود. طراحی داخلی به گونه ای مکمل طراحی خارجی RC F است و زیبایی عملگرا را دنبال می‌کند. از اجزای منحصربه‌فرد کابین می‌توان به فرمان، صندلی‌ها، تزئینات و پدال‌ها اشاره کرد. چهار حالت رانندگی برای این مدل در نظر گرفته شده است. آسایش سرنشینان نیز مورد توجه خاص قرار گرفته است.