سید جواد یحیوی، مجری تلویزیون

«سید جواد یحیوی» مجری موفق سیما که چهار سال قبل ناگهان از همه برنامه‌های تلویزیونی حذف شد، گفت: «متاسفانه سازمان صداوسیما تقاضای واقع‌بینانه مخاطبان را نمی‌بیند.

«سید جواد یحیوی» مجری موفق سیما که چهار سال قبل ناگهان از همه برنامه‌های تلویزیونی حذف شد، گفت: «متاسفانه سازمان صداوسیما تقاضای واقع‌بینانه مخاطبان را نمی‌بیند. گفتن این حرف از معاون صداوسیما نیز درست نیست چون در جشن رمضان امسال برای حضور من در این برنامه حتی مکاتباتی با وزارتخانه‌های دیگر مانند وزارت اطلاعات انجام شد تا مشکل من برطرف شود اما موضوع، در حراست صداوسیما مختومه ماند و آقای کریمیان، مدیر گروه اجتماعی شبکه تهران هم پیگیر این نامه‌ها بود. بنابراین آقای دارابی نمی‌تواند بگوید ممنوع‌الکار نداریم چون خودشان در جریان این موضوع بوده‌اند.

قرار بود همایشی در حوزه صنعت برق در سالن همایش‌های صداوسیما برگزار شود که من‌ هم اجرای آن را برعهده داشتم اما یک ساعت قبل از شروع مراسم، حراست صداوسیما به من اعلام کرد که ممنوع‌الکار هستم و جلوی ورود من را به سازمان گرفتند. این در حالی است که از ابتدا قرار بود سالن همایش‌های صداوسیما مستقل عمل کند و اصلا جزییات همایش صنعت برق در ارتباط با سازمان صداوسیما نبود و سازمان تنها سالن همایش‌های خود را به برگزارکنندگان اجاره داده بود. جلوی اجرای من را به بهانه ممنوع‌الورود بودن به سازمان گرفتند. حتی حراست صداوسیما یک‌ نفر را از قبل برای اجرای برنامه ذخیره نگه داشته بود. محرم سال گذشته در تئاتری در تالار وحدت بازی می‌کردم. وقتی قرار شد تیزرهای تبلیغاتی این کار از تلویزیون پخش شود، تصویر من را از تیزر حذف کردند. یک تیزر تبلیغاتی دیگر نیز در حوزه صنعتی با صدای من تهیه شده بود که به‌ دلیل وجود صدای من سازمان صداوسیما این تیزر را پخش نکرد.»