سرک کشیدن در بازار پولیورهای مارک دار

دیگر لازم نیست به فروشگاه‌های مارک‌دار سر بزنید تا قیمت‌ها دستتان بیاید. ما این حرکت را انجام داده‌ایم و فهرستی از قیمت‌ پولیورهای موجود در بازار برندها برایتان آورده‌ایم. …

دیگر لازم نیست به فروشگاه‌های مارک‌دار سر بزنید تا قیمت‌ها دستتان بیاید. ما این حرکت را انجام داده‌ایم و فهرستی از قیمت‌ پولیورهای موجود در بازار برندها برایتان آورده‌ایم. امیدواریم خواندنش به کارتان بیاید...
دیگر لازم نیست به فروشگاه‌های مارک‌دار سر بزنید تا قیمت‌ها دستتان بیاید. ما این حرکت را انجام داده‌ایم و فهرستی از قیمت‌ پولیورهای موجود در بازار برندها برایتان آورده‌ایم. امیدواریم خواندنش به کارتان بیاید.
۱.پولیورهای مردانه، به طور میانگین از ۷۰ هزار تومان به بالا قیمت‌گذاری شده‌اند. به عبارت ساده‌تر، ارزان‌ترین پولیور مردانه‌ای که در یک فروشگاه برند پیدا می‌کنید، نزدیک به ۷۰ هزار تومان قیمت دارد و هرچقدر از برندهای متوسط فاصله بگیرید، باید قیمت بیشتری پرداخت کنید. خبرنگار ما با چشم‌‌های خودش دیده است که پولیور ساده و زرشکی‌رنگ را با قیمت ۱۵۰ هزار تومان خریداری کرده‌اند و حاضر است با جدیت برای شما توضیح دهد نمونه مشابهی از این پولیور را سال گذشته در یک برند دیگر دیده که تنها ۵۰ هزار تومان قیمت داشته است.
۲.برندهای معتبر موجود در بازار ایران بیشتر از آنکه به پولیورهای زنانه توجه کنند، تنوع بیشتری در پولیورهای مردانه دارند. به همین دلیل پولیورهای زنانه در محدوده خاصی قیمت‌گذاری می‌شوند و بیشترشان بین ۷۰ تا ۱۲۰ هزار تومان هستند، اما زمانی که از پولیور صحبت می‌کنیم، قد آن را تا روی زانو در نظر نمی‌گیریم.
۳.پولیورهایی که به اسم زنانه در بازار موجود هستند، در حال حاضر تا روی زانوی شما می‌آیند و کاربردی غیر از پولیور پیدا می‌کنند. این نوع پولیورهای بلندتر، تا ۲۰۰ هزار تومان هم قیمت‌گذاری شده‌اند و تنوع رنگ‌هایشان نیز چشم‌نواز است.
۴.آن گروه از برندباز‌های حرفه‌ای که علاقه‌ای به دیدن برچسب دهان‌پرکن روی لباس شان ندارند، اما برای خرید به مغازه‌های خاص می‌روند، دست و دلشان برای جنس خوب می‌لرزد و دلشان نمی‌خواهد لباس‌هایی بپوشند که به تنشان زار بزند. اگر شما جزو این گروه هستید، پیشنهاد می‌‌کنیم دنبال راه‌هایی برای شناخت جنس خوب بگردید.
۵.خریدن یک پولیور ساده، از آن نوعی که بدن تان را خراش ندهد، پوست بدنتان را نخورد، جنسش خوب باشد و رنگش به دل بنشیند، مثل پیداکردن سنگ طلا در بیابان است. در نتیجه اگر به چنین موردی برخورد کردید، امیدواریم پول کافی توی دست و بالتان باشد تا ناامید نشوید.