زیبایی را از طبیعت هدیه بگیرید

بسیاری بر این باورند، تنها باید با صرف هزینه های زیاد پوست سالم و با طراوت داشت، در حالی که بسیاری از میوه ها و سبزیجات قابل دسترس از جمله هلو، سیب و پرتقال می تواند به زیبایی …

بسیاری بر این باورند، تنها باید با صرف هزینه های زیاد پوست سالم و با طراوت داشت، در حالی که بسیاری از میوه ها و سبزیجات قابل دسترس از جمله هلو، سیب و پرتقال می تواند به زیبایی پوست ما کمک زیادی بکند.به گزارش فارس، در طبیعت میوه ها و سبزیجاتی وجود دارد که می تواند سهم به سزایی در زیبایی داشته باشد.
هلو: هلو به دلیل داشتن ویتامین A فراوان از جمله میوه های بسیار مفید برای سلامت پوست و همچنین مو و بینایی است.مصرف هلو باعث از بین بردن چین و چروک های پوست و جلوگیری از به وجود آمدن آن ها می شود، به همین دلیل از این میوه برای تهیه ماسک های صورت و پوست استفاده می شود. هلو باعث نرمی و سرزندگی پوست می شود.
سیب: سیب را باید یکی از قدیمی ترین میوه هایی دانست که در زیبایی پوست کاربرد دارد، چون بسیاری از میکروب ها با وجود آب سیب امکان بقا و ادامه حیات پیدا نمی کند به همین دلیل است که از سیب برای تهیه انواع پاک کننده های پوست استفاده می شود.همچنین از سیب و آب آن در بسیاری از شامپوها نیز استفاده می شود. این در حالی است که نباید از خواص زیبایی و سلامت «سرکه سیب» نیز گذشت.
پرتقال: از پرتقال در بسیاری از مواد و ماسک های زیبایی از جمله کرم های نرم کننده پوست و هم چنین شامپوها استفاده می شود و یکی از ساده ترین راه های استفاده از پرتقال مالیدن پوست پرتقال به دست هاست که نرم شدن پوست دست و از بین رفتن خشکی و ترک های آن را موجب می شود.