«آخرین حکایت فرهاد» و تقابل نسل‌ها

تقابل بین نسل‌ها از آن موضوعاتی است که ذهن بسیاری از هنرمندان را در رشته‌های مختلف به‌خصوص رشته تئاتر به خود مشغول کرده است. این روزها، تالار حافظ نیز میزبان یکی از همین نمایش‌ها …

تقابل بین نسل‌ها از آن موضوعاتی است که ذهن بسیاری از هنرمندان را در رشته‌های مختلف به‌خصوص رشته تئاتر به خود مشغول کرده است. این روزها، تالار حافظ نیز میزبان یکی از همین نمایش‌ها با این مضمون است به نام آخرین حکایت فرهاد به کارگردانی «شهره سلطانی» که چندین سال است بیشترین تمرکز خود را بر صحنه گذاشته است و کمتر در آثار تصویری ایفای نقش می‌کند.
البته، سلطانی خودش به همراه «رامین ناصر نصیر»، «مونا فرجاد»، «محسن قصابیان»، «آناهیتا اقبال نژاد»، «بهروز پناهنده» و «مارال فرجاد» در این نمایش بازی می‌کند که تقابل بین نسل امروز و نسل دیروز را با نمایش اختلافات زناشوهری و دور شدن از فرزندان، به تصویر می‌کشد. این نمایش که اجرای خود را از سه‌شنبه ۷ آذر در این محل آغاز کرده، شنبه‌ها نیز در دو نوبت ۱۸ و ۲۰ اجرا خواهد شد. اگر علاقه داشته باشید این نمایش را ببینید، برای تهیه بلیت این نمایش به گیشه تالار وحدت یا سایت بنیاد رودکی مراجعه کنند. اگر دوست داشتید این نمایش را ببینید، هر روز در ساعت ۲۰ و شنبه‌ها در دو نوبت، در تالار حافظ، در خیابان حافظ، خیابان استاد شهریار، روبه‌روی تالار وحدت میزبان شماست.

حرف‌هایی که نگفته‌ام
مردی را تصور کنید که که سال‌هاست با کسی حرف نزده‌ و حالا فرصتی پیدا کرده از افکارش صحبت کند... فکر می‌کنید این مرد چه حرف‌هایی برای گفتن دارد؟ این مضمون نمایشی است که به کارگردانی سجاد افشاریان، با عنوان روزهای شیشه‌ای، براساس متنی از محمد چرمشیر، در تماشاخانه انتظامی به صحنه رفته است.
در این نمایش، شما با تقابل میان عقاید و خرافات قرار خواهید گرفت. صابر ابر، هوتن شکیبا، به همراه ۲۵ بازیگر دیگر، بین گروه سنی ۷ سال تا ۲۷ سال حضور خواهند داشت، در این نمایش که هر شب ساعت ۱۹ در تالار انتظامی به صحنه می‌رود بازی می‌کنند.
تالار انتظامی همان تالار کوچکی است که در طبقه بالای خانه هنرمندان است.