هشدار با فلاش

گاهی اوقات امکانات و قابلیت‌هایی در تلفن‌های همراه قدیمی مشاهده می‌شود که در تلفن‌های هوشمند اثری از آنها نیست! یکی از این امکانات نیز فعال شدن فلاش دوربین هنگام دریافت تماس …

گاهی اوقات امکانات و قابلیت‌هایی در تلفن‌های همراه قدیمی مشاهده می‌شود که در تلفن‌های هوشمند اثری از آنها نیست! یکی از این امکانات نیز فعال شدن فلاش دوربین هنگام دریافت تماس و پیام کوتاه است. این قابلیت نه‌تنها برای کاربرانی که مشکل شنوایی دارند بسیار مفید است، بلکه بسیاری از کاربران دیگر نیز تمایل دارند علاوه بر زنگ هشدار هنگام دریافت تماس یا پیام کوتاه، با روشن و خاموش شدن فلاش تلفن همراه نیز از تماس دریافتی آگاه شوند.
اگر شما هم جزو این دسته از کاربران هستید و انتظار دارید آیفون گران‌قیمت‌تان به این قابلیت تجهیز شود، می‌توانید با طی مراحل زیر از این قابلیت در آیفون نیز بهره‌مند شوید:
توجه: پیش از هر چیز توجه داشته باشید که این قابلیت در تلفن‌های همراه آیفون مجهز به سیستم‌عامل
iOS ۵ و iOS ۶ قابل استفاده است.
۱- به بخش Settings در تلفن همراه خود مراجعه کنید.
۲- روی General فشار دهید.
۳- وارد بخش Accessibility شوید.
۴- صفحه را به پایین اسکرول کرده و گزینه LED Flash fo Alert را پیدا کنید. اکنون کلید مقابل این گزینه را از حالت OFF به حالت ON تغییر وضعیت داده و به منوی اصلی بازگردید.
۵- از این پس هرگاه تماس یا پیام کوتاه و حتی ایمیل جدیدی دریافت کنید، فلاش دوربین تلفن همراه نیز با خاموش و روشن شدن، شما را از تماس دریافتی مطلع می‌سازد.

امیر عصاری