آشنایی با "سنسیشن ایکس ال"

گوشی همراه «HTC Sensation XL» یکی از جدیدترین محصولات شرکت «اچ تی سی» است که در بازار کشورمان موجود است و زمان عرضه جهانی آن به نوامبر سال ۲۰۱۱ بازمی گردد. این گوشی هوشمند که از سیستم عامل «آندروید …

گوشی همراه «HTC Sensation XL» یکی از جدیدترین محصولات شرکت «اچ تی سی» است که در بازار کشورمان موجود است و زمان عرضه جهانی آن به نوامبر سال ۲۰۱۱ بازمی گردد. این گوشی هوشمند که از سیستم عامل «آندروید ۳/۲» یا همان آندروید «جنجر برد» بهره می برد به یک شتاب دهنده گرافیکی، پردازنده مرکزی با قدرت ۱۵۰۰ مگاهرتز و یک حافظه رم ۷۶۸ مگابایتی مجهز و به لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری برای گوش دادن به موسیقی باکیفیت طراحی شده است.
حافظه داخلی «سنسیشن ایکس ال» به ۱۶ گیگابایت می رسد ولی این گوشی قابلیت استفاده از کارت حافظه جانبی را ندارد.این گوشی که طول، عرض و ضخامت آن به ترتیب ۵/۱۳۲ ، ۷/۷۰ و ۹/۹ میلی متر است به رنگ سفید تولید می شود. صفحه نمایش ۷/۴ اینچی این گوشی از نوع (S-LCD) لمسی است.
دوربین ۸ مگاپیکسلی «سنسیشن ایکس-ال» مجهز به ۲ فلش از نوع LED است. همین دوربین توانایی فیلم برداری با کیفیت HD (۷۲۰ p) را نیز دارد. ضمنا این گوشی تلفن همراه به دوربین دوم با کیفیت ۳/۱ مگاپیکسل برای مکالمه تصویری مجهز است.روش های ارتباطی «سنسیشن ایکس ال» عبارت است از: شبکه ارتباط بی-سیم (WiFi)، بلوتوث نسخه ۳ ، Micro USB نسخه ۲ ، اینترنت GPRS و EDGE. از دیگر امکانات آن می توان به سامانه موقعیت یاب جغرافیایی (GPS)، خروجی استاندارد ۵/۳ میلی متری هدفون، حسگرهای حرکت سنج و مجاورت سنج و کار با برنامه های جاوا اشاره کرد.