روابط انسانی؛ منبعی از نیروی خارق‌العاده

قدرت ناشی از روابط انسانی را می‌توان با نیروی حاصل از هم‌جوشی هسته‌ای مقایسه کرد. همانگونه که بطور بالقوه انرژی نامحدودی می‌تواند از پیوند هم‌جوشی هسته‌ای اتمها تولید شود، …

قدرت ناشی از روابط انسانی را می‌توان با نیروی حاصل از هم‌جوشی هسته‌ای مقایسه کرد.
همانگونه که بطور بالقوه انرژی نامحدودی می‌تواند از پیوند هم‌جوشی هسته‌ای اتمها تولید شود، نیروی خارق‌العاده‌ای نیز از "مصاحبه تحسین آمیز" و از طریق ایجاد "رابطه کمکی" آزاد می‌شود.
هم‌جوشی، منبع انرژی پاک است که خورشید و ستارگان واجد آن هستند و با نیروی حاصل از شکافت، که همان انرژی ناشی از شکافت یک اتم بزرگ به دو اتم کوچکتر است، تفاوت دارد.
برخلاف شکافت، انرژی هم‌جوشی هنگامی تولید می‌شود که دو اتم کوچکتر هیدروژن با یکدیگر پیوند یافته و تبدیل به یک اتم بزرگتر می‌شوند.
فواید همجوشی، ارزانی، تقریبا پایان‌ناپذیر و دسترسی آسان به مقدار سوخت، آب، که حاوی اتم هیدروژن است. همانند آب، روابط انسانی تقریبا پایان‌ناپذیر و به عنوان منبعی برای انرژی سازمانی بطور گسترده‌ای در دسترس است.
در مقایسه با انرژی مصرف شده طی فرآیند فیوژن، هزاران بار انرژی بیشتری بوجود می‌آید. همانند فیوژن، می‌توانیم ببینیم که روابط انسانی به همان اندازه نیروی بیشتراز آنچه مورد نیاز توسعه و نگهداری آنهاست، تولید می‌کند.
بطور خلاصه، شکل گیری روابط انسانی می تواند، همچون هم‌جوشی هسته‌ای، انرژی محرک سازمان را فراهم کند.