خوراک ذرت و لوبیا آمریکایی

اسکوت پیکوک سر آشپز معروف استاد پخت و عرضه خوراک‌های اصیل آمریکایی است. یکی از خوراک‌های ایده آل و اصیل او در این مطلب ضمیمه شده است. اسکوت پیکوک با روشی آسان و اصیل این خوراک …

اسکوت پیکوک سر آشپز معروف استاد پخت و عرضه خوراک‌های اصیل آمریکایی است.
یکی از خوراک‌های ایده آل و اصیل او در این مطلب ضمیمه شده است. اسکوت پیکوک با روشی آسان و اصیل این خوراک را درست می‌کند. و دارای ترکیباتی مثل، ذرت شیرین، لوبیای نازک، گوشت ران درشت، تکه کره و کرم و مواد انتخابی مثل گوجه فرنگی تازه، کدو، گیاهان بوته ای که در منزل دارید.
● مواد لازم
▪ ۲ فنجان لوبیای تازه
▪ نمک پاک شده
▪ ۲خوشه ذرت درشت
▪ روغن بدون نمک
▪ فلفل سیاه
▪ ۴/۱ فنجان سس غلیظ یا(سس بشامل)
▪ ۴/۱ فنجان گوشت ران ریز شده
● دستور العمل
۱) لوبیای نازک را در یک ماهی تابه ریخته و آن را با آب بپوشانید. ۱ قاشق چای خوری نمک اضافه کنید و بگذارید بجوشد. آن را به طور سطحی از صافی رد کنید و به اندازه ۳۰ تا ۴۰ دقیقه بپزید تا این که نازک و نرم شود. لوبیا‌های تغییر شکل داده را از صافی جداگانه رد کنید.
۲) ذرت را پوست بکنید. از پارچه حوله ای آشپزخانه استفاده کرده و آن را به آرامی به ذرت بمالید تا نخ‌های آن پاک شود و از بین برود. از چاقوی تیز استفاده کرده تا دانه‌های ذرت را از چوبش جدا کنید.
۳) ماهی تابه را داغ کرده و کره را در آن بیندازید، زمانی که آب شد و حباب زد، ذرت را اضافه کرده و برای ۱ تا ۲ دقیقه با نمک و فلفل تفت می‌دهیم، خوب که تفت خورد لوبیا را اضافه کرده و برای ۱ دقیقه با دقت آن را هم بزنید تا پخته شود.
۴) گوشت و سس را اضافه کرده و بگذارید خوب بپزد و شعله را کم کنید. سپس غذا را به ۸ قسمت کرده و سرو کنید.
● ارزش غذایی
▪ کالری ۱۴۱
▪ چربی ۶ گرم
▪ چربی‌های اشباع ۴ گرم
▪ کلسترول ۲۰ میلی گرم
▪ سدیم ۲۴۶ گرم
▪ کربوهیدرات ۱۸ گرم
▪ فیبر ۳ گرم
▪ پروتئین ۵ گرم
▪ ویتامین C ۷%
▪ کلسیم ۲%
▪ آهن ۴%
▪ در صد ارزش روزانه مبنی بر کالری ۲۰۰۰