مشخصات خودروی زیبای پژو ۲۰۷

ایمنی در هنگام تصادف، طول عمر و استحکام بدنه، آیرودینامیک بودن، فرمان پذیری، نداشتن سر و صدا و ارتعاش داخل خودرو، عدم نفوذ آب و گرد و غبار و مقاومت به خوردگی ... مدل هاچ بک (T۳۱) در …

ایمنی در هنگام تصادف، طول عمر و استحکام بدنه، آیرودینامیک بودن، فرمان پذیری، نداشتن سر و صدا و ارتعاش داخل خودرو، عدم نفوذ آب و گرد و غبار و مقاومت به خوردگی ...
مدل هاچ بک (T۳۱) در ابتدای سال ۸۹ , مدل صندوق دار (T۳۳) در نیمه دوم سال ۸۹ به بازار عرضه خواهند شد.
این محصول فول آپشن، ضمن برخورداری از دو نوع گیربکس دستی (LX) و اتوماتیک (ALX)، کلیه استانداردهای روز EEC سال ۲۰۱۰ را تامین می کند و تأیید نوع از اتحادیه اروپا و استاندارد یورو ۳ را با قابلیت ارتقا به استاندارد یورو ۴ دارا است.
حجم موتور این خودرو را ۱۵۸۷ سی سی و حداکثر قدرت موتور را ۵۸۰۰ دور در دقیقه با ۱۱۰ اسب بخار عنوان کرده‌اند. نوع سوخت این خودرو بنزین با اکتان ۹۵ و میانگین مصرف سوخت ترکیبی آن مطابق استاندارد ای سی ای – آر۸۳ در حالت دستی ۶.۴ و در حالت اتوماتیک ۷.۱ لیتر درصد کیلومتر است.
● از دیگر تجهیزات ایمنی و رفاهی ۲۰۷ آی
کیسه هوای ایمنی راننده و سرنشین جلو، سیستم قطع کن سوخت در مواقع اضطراری و فرمان تا شونده در هنگام تصادف از جلو.
این خودرو دارای سویچ همراه با ریموت کنترل، قفل مرکزی و ایموبیلایزر است و افزایش مدت گارانتی، بیمه بدنه و کارت طلایی از امتیازات این محصول در زمینه خدمات پس از فروش آن می‌باشد.
پژو ۲۰۷ آی دارای رادیو/پخش CD/MP۳ با قابلیت کنترل از کنار فرمان، سیستم تهویه و کولر اتوماتیک و شیشه بالابر برقی عقب و جلو است. آینه‌های جانبی این خودرو برقی و دارای گرم کن و پشتی و ارتفاع صندلی های جلوی آن قابل تنظیم و صندلی های عقب آن برای افزایش حجم صندوق عقب و پشت سری های جلو و عقب قابل تنظیم ، دارای شیشه گرم کن عقب چراغ های دارای لنز شفاف و زه و دستگیره همرنگ بدنه است.

منبع: hamseda.ir