طالع بینی هندی مردان متولد آذر

اگر می خواهید فردی خوش لباس . خوش گذران از هفت دولت آزاد که همیشه بلیطش برنده می شود را بشناسید ، او کسی جز متولد برج اذر نیست . اگر خواستید سراغ او را بگیرد کافی است سری به محلاتی …

اگر می خواهید فردی خوش لباس . خوش گذران از هفت دولت آزاد که همیشه بلیطش برنده می شود را بشناسید ، او کسی جز متولد برج اذر نیست .
اگر خواستید سراغ او را بگیرد کافی است سری به محلاتی بزنید که نتایج بخت آزمایی را اعلام می کنند حتماً‌ نامش را جز برندگان خواهید خواند.
او خانگی نیست و دست کم تا وقتی آماده نباشد قید وبند و تعهد را نمی پذیرد و از آن دوری می کند . چون برای تنفس به فضای باز نیاز دارد .
انها هیچ تمایلی ندارند که بشنوند زمین گرد است یا اقیانوس اطلس به علت یخبندان مسدود است،آنها مانع نمی شوند و باید هر چیز را خودشان بفهمند .
بسیاری از متولدان برج آذر مجرد هستند و احساس می کنند از هفت دولت آزاداند، خودمان را گول نزنیم آنها دوست دارند گل سر سبد باشند و می خواهند بفهمند دردنیا چه خبر است تا جایی که ممکن است به تنوع نیاز دارند ، اگر شما حسود هستید اصلاً زوج مناسبی برای او محسوب نمیشوید.
اگر شریک شما کمانگیر است باید بدانید شاید او روزی از خواب بیدار شود و برود و تا یک ماه پیدایش نشود اما اگر در برخورد اول خواسته باشید او را به صندلی زنجیر کنید و تمام درها و پنجره ها را برای جلوگیری از فرارش او چفت و بست بزنید، ممکن است هیچ وقت پیدایش نشود .
اگر می خواهید به شما توجه کند ، باید وانمود کنید به او توجهی ندارید ؛ این مسئله در مورد کلیه متولدین برجهای آتش صادق است .
یادتان باشد او شکارچی منطقه البروج است و در جذب جنس مخالف خود استادی قدیمی است ؛ طوری رفتار کنید که شما را با هوش و علاقمند به یادگیری بداند و با او نرد عشق ببازید.
از آنجا که گاهی متولد برج آذر و شریک او در شروع آشنایی تعریف درستی از روابط خود ندارند ؛ این رابطه سالهای سال از نقطه شروع فراتر نمی رود اما وقتی ابعاد دیگری از وجود هم را کشف کنند، روابط دوستانه شان رشد می کند .
بچه ها میتوانند با او گفتگوی درست و حسابی کنند و او هم می تواند بچه ها را به تفکر در مورد مفهوم زندگی و موضوعات جدی دیگر وادار کند.
سیاره او مشتری است و مشتری باعث خوش خلقی اوشده ، او واقعاً اهل خوشمزگی است و وقتی حال و حوصله داشته باشد باعث می شود بچه ها شادمانه از ته دل بخندند .
متولدین این برج معمولاً بلند قد و سفید رو هستند و بسیاری از آنهاپیشانی بلندی دارند و یادتان باشد هیچ وقت به آنها نگویید که دارند تاس میشوند.