ممیزی و چسباندن فایل های ویدئویی به کمک نرم افزار

امروزه با گسترش و همگیر شدن تکنولوژی هایی همچون اینترنت و کامپیوتر در هر خانه ای یک سیستم کامپیوتری وجود دارد و از این نظر تمام افراد سعی دارند بیشتر نیازهای کامپیوتری مربوطه …

امروزه با گسترش و همگیر شدن تکنولوژی هایی همچون اینترنت و کامپیوتر در هر خانه ای یک سیستم کامپیوتری وجود دارد و از این نظر تمام افراد سعی دارند بیشتر نیازهای کامپیوتری مربوطه خود را در منزل انجام دهند تا هم از هزینه کمتری برخوردار باشد و هم اینکه کار تا بهترین حد ممکن انجام شود. یکی از این نیازهای کامپیوتری می تواند درباره فیلم و مونتاژ آن باشد. متاسفانه امروزه در کشور ما به علت مسائل مختلفی همچون تکثیر فیلم های خانوادگی و عواقب ناشی از آن دیگر نمی توان آنچنان به مراکزی که اعمال مونتاژ روی فیلم را انجام می دهند اعتماد کرد. به عنوان مثال شما قصد دارید چندین فایل تصویری که مربوط به یک مراسم خانوادگی است را به صورت یک فیلم و در قالب یک فایل تهیه کنید، قسمت های جدا شده را به هم بچسبانید و قسمت های زائد را حذف کنید، از طرفی هم به دلایل شخصی تمایل به انجام این کار توسط مراکز مربوطه بیرون ندارید. حال برایتان این سوال مطرح می شود که آیا باید ریسک کرده و به رغم میل باطنی به اینگونه مراکز مراجعه کنید یا به دلیل عدم اعتماد از خیر تهیه فیلم مذکور بگذرید. در پاسخ باید گفت جای هیچ نگرانی نیست چرا که نرم افزارهای قوی و متعددی در این خصوص طراحی شده اند که به آسانی مشکل شما را حل خواهند کرد و در این مطلب سعی داریم یکی از این نرم افزارهای قوی را به شما معرفی کنیم.
البته در نظر داشته باشید نرم افزار های متعددی در زمینه کار با فایل های ویدئویی یافت می شود که هر کدام از آنها دارای مزیت های مربوط به خود هستند. تعدادی از آنها بسیار ساده و در عین حال مفید و تعدادی دیگر بسیار پیشرفته و مختص به افراد حرفه ای خواهند بود. ما در این مطلب سعی داریم نرم افزاری به شما معرفی کنیم که مشکلات شما را به آسانی حل کرده و این توانایی را در اختیار شما قرار دهد تا شما به تنهایی فیلم ها و فایل های ویدئویی خود را ویرایش کنید. پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.
Movie Joiner و Movie Splitter نام دو نرم افزار کوچک و ساده ولی در عین حال بسیار مفید است که همانطور که از نام شان بر می آید توانایی اتصال چندین فایل ویدئویی و همچنین سانسور و برش فایل های ویدئویی را دارا هستند. این برنامه از فرمت های تصویری زیادی مانند MPEG, AVI, WMV, MOV, RM, VOB و... پشتیبانی می کند. این برنامه فایل نهایی که در واقع همان چندین فایل تصویری شماست را با بهترین کیفیت و شفافیت تصویر ذخیره سازی می کند بدون اینکه ذره ای از کیفیت تصاویر کاسته شود.
اگر تمایل به دانستن اطلاعات بیشتری درخصوص این نرم افزار دارید به شما توصیه می کنیم حتماً سری به سایت www.p۳۰world.com بزنید تا علاوه بر کسب اطلاعات بتوانید این نرم افزار را به صورت رایگان در سیستم خود بارگذاری کنید.