رقصنده با گرگ، امیدی در طبیعت

»رقصنده با گرگ« نام فیلمی است که می خواهیم برای این هفته شما معرفی کنیم. دیدن این سینمایی جذاب و پر محتوا واقعا در معنای واقعی کلمه »واجب تر از نان شب« می باشد، بالاخره بد نیست گاهی …

»رقصنده با گرگ« نام فیلمی است که می خواهیم برای این هفته شما معرفی کنیم.
دیدن این سینمایی جذاب و پر محتوا واقعا در معنای واقعی کلمه »واجب تر از نان شب« می باشد، بالاخره بد نیست گاهی اوقات انسان به فکر روحش نیز باشد.
»رقصنده باگرگ« یکی از برجسته ترین فیلم های دهه نود و تاریخ سینما می باشد.
فیلم در موردیک افسر آمریکایی است که برای مبارزه با سرخپوست ها به یک کمپ فرستاده و در آن جا با چیزی غیر از آن چه تصور داشته رو به رو می شود.
اگر به دیدن تصاویر جذاب و خارق العاده از طبیعت وحشی علاقه دارید، باید حتما این سینمایی را ببینید. از آن رو که این سینمایی به آرامی جریانات زندگی سرخپوستان را روایت می کند، برای مردم جذاب و دیدنی می باشد، در حالی که در فیلم »رقصنده باگرگ« به هیچ وجه امید به زندگی به صورت آشکار مطرح نمی شود، اما سراسر آن پیام امید را القا می کند.
»کوین کاستنر« بازیگر دوست داشتنی و توانمند این سینمایی به بهترین شکل ممکن ترس و حس انسان دوستی را کنار هم نمایش داده است.
سرخپوست های این سینمایی و قبیله شان همگی واقعی بوده تا جایی که ما همین بازیگران سرخپوست را در فیلم های دیگر نیز دیده ایم.
جالب است بدانید »کوین کاستنر« برای بازی در این سینمایی موفق به دریافت جایزه اسکار شده است و جالب تر این که سرخپوستان این قبیله برای قدردانی و تشکر از کاستنر و عوامل فیلم با گرفتن مراسمی قبیله ای قطعه ای زمین را به »کوین کاستنر« داده اند.
»رقصنده با گرگ« در سال تولیدش بین نژاد پرستان آشوب و بلوایی تاریخی به پا کرد.

علی نژاد