یکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۸۷

● متولد فروردین (بره): موضوعی خصوصی در زندگی تان ذهن شما را به خود مشغول کرده است و مشکل می توانید این افکار را از خودتان دور کنید. اگر بتوانید به حرف های دیگران گوش کنید از احتمال …

● متولد فروردین (بره):
موضوعی خصوصی در زندگی تان ذهن شما را به خود مشغول کرده است و مشکل می توانید این افکار را از خودتان دور کنید. اگر بتوانید به حرف های دیگران گوش کنید از احتمال جر و بحث کم می کنید.
● متولدین اردیبهشت (گاو):
منتظر فرصت مناسبی بوده اید تا تصمیمی بگیرید از آن جایی که همه منتظر شنیدن حرف های شما هستند بنابراین اکنون زمان مناسبی است . در مورد مسائل شخصی به نظر می رسد در حال حاضر ابهاماتی وجود دارد سعی کنید تا جایی که می توانید احیتاط کنید.
● متولدین خرداد (دوقلوها):
اگر مراقب نباید در یک دردسر مالی یا شغلی گیر می کنید که باعث تضاد علاقه های شما می شود. خوشبختانه مصمم هستید که بر مشکلات پیروز شوید. توجه شما به زندگی خصوصی و مسائل عشقی تان هم زیاد می شود.
● متولدین تیر (خرچنگ):
امروز،آخرین روزسال کبیسه است.در این روز خانمها می توانند از آقایان تقاضای ازدواج کنند.تعداد زیادی از متولدین تیر می توانند امروز جوابشان را بگیرند.
● متولدین مرداد (شیر):
امروز شما بسیار منطقی صحبت می کنید و این تنها چیزی است که دیگران احتیاج دارند، اگر به آن توجه کنند. مردم تنها زمانی به راهنمایی های شما ارزش می گذارند که قبلاً از شما درخواست کرده باشند. هم چنین در مورد مسایل مالی باید حواستان را جمع کنید.
● متولدین شهریور (سنبله):
امروز احساس خوب و مثبتی دارید و عقل تان بیش از دیروز کار می کند.فرصت خوبی است تا به نقشه های آینده رسیدگی کنید و در مورد آنها با یک نفر بهتر صحبت کنید.سعی کنید ایده هایتان را یادداشت کنید تا آن ها را فراموش نکنید.
● متولدین مهر (ترازو):
امروز منطقی تر و معقول تر از دیروز شده اید پس موقعیت بهتری دارید که به وضعیت فعلی خود بچسبید و راجع به همه چیز به صورتی درست فکر کنید اگر فکر نمی کنید که نیاز دارید با خودتان بلند بلند صحبت کنید،همین حالا این کار را بکنید و ببینید که به زودی آرامش و اعتماد به نفس بیشتری خواهید یافت.به علاوه احساس می کنید که نیاز دارید با مشکلاتی که بر سر راه تان است مواجه شده و مقابله کنید و نگذارید آنها از مقابل تان گذشته و در ته ذهن تان باقی بمانند.
● متولدین آبان (عقرب):
امروز در رابطه با قرارها و برنامه ریزی های تان انعطاف پذبر باشید زیرا ممکن است در لحظات آخر تغییر کند.تلاش برای انجام هر مسئله ای کار بیهوده ای است،بنابراین بپذیرید واجازه دهید همه چیز سیر طبیعی خود را در پیش بگیرد.بنابراین هشداری که شما دادم باعث می شود تا برای این شرایط آمادگی پیدا کنید.
● متولدین آذر (کمان):
در حال حاضر مهمترین بخش زندگی شما در ارتباطات هستند. این بدلیل این است که شروع کرده اید از خود بپرسید چقدر خوشحالید در زندگی و این که آیا از نظر احساسی و عاطفی ارضاء هستید یا نه. براستی دلیلی ندارد در رابطه ای که از تاریخ مصرفش گذشته (قدیمی شده) بمانید، ولی در عین حال بخشی از وجود شما به گذشته متصل است. به قلب خود رجوع کنید و نگذارید که بدلیل خواسته های یکنفر دیگر در زندگی سازش کنید و از خواسته های خود بگذرید.
● متولدین دی (بز):
مطابق رسوم، در چنی روزی د رسال کبیسه، زن می تواند از مرد خواستگاری کند. بعضی از شما با این که در مورد آداب و رسوم سخت گیر هستید، ممکن است دوست داشته باشید که از این موقعیت استفاده کنید.
● متولدین بهمن (ظرف آب):
امروز بسیار بی احتیاط هستید بنابراین اگر رانندگی می کنید خیلی مراقب باشید . علت دستپاچگی ممکن است همه کارهایتان را خراب کند. بنابراین آرام باشید و حتی قبل از اینکه حرفی بزنید خوب فکر کنید.
● متولدین اسفند (ماهی):
سال کبیسه دی برادر زن سنتی است که ازدواج پیشنهاد می کند. من مطئمن هستم که شما حوتی های مونث پاکتر از آن هستید که این کار را انجام دهید.اما شما معشوقه های دست عالی هستید(‌لو نمی دهید) و امروز احتمال دارد که چند تایی از شما دوست پسرتان را به درخواست ازوداج هدایت کنید.