ماشین زمان/ ۷ جولای

● هفتم جولای سال ۱۹۷۰ وین مک کالاف بوکسور نامدار ایرلندی که در دوران ۱۵ ساله حرفه ای خود یکی از بهترین های این رشته در رده خروس وزن به شمار می رفت، متولد شد. مک کالاف بیستم ژوئن …

● هفتم جولای سال ۱۹۷۰ وین مک کالاف بوکسور نامدار ایرلندی که در دوران ۱۵ ساله حرفه ای خود یکی از بهترین های این رشته در رده خروس وزن به شمار می رفت، متولد شد. مک کالاف بیستم ژوئن امسال یعنی ۱۷ روز پیش پس از سه سال روی رینگ آمد اما در شش راند مغلوب خوان روییز شد و برای همیشه با این ورزش وداع کرد. او در دوران ورزشی خود به عنوان قهرمانی در شورای جهانی بوکس (WBC) نایل شده بود.
● هفتم جولای سال ۱۹۷۰ اریک زابل دوچرخه سوار سرشناس آلمانی به دنیا آمد. زابل پس از ۱۲ سال حضور در تیم تلکام، در سال ۲۰۰۶ به میلرام پیوست و هم اکنون نیز در این تیم عضویت دارد. او در رقابت های مختلف بیش از ۲۰۰ عنوان قهرمانی دارد و به عقیده بسیاری یکی از بهترین های این ورزش در آلمان محسوب می شود. او ۶ سال متوالی از سال ۱۹۹۶ تا ۲۰۰۱ در رقابت های معتبر تور دو فرانس به پیراهن سبز دست یافت که یک رکورد به شمار می رود.
● هفتم جولای سال ۱۹۷۶ مهاجم ایرلندی تیم گنت بلژیک متولد شد. او که در ۶ بازی ملی ۲ گل به ثمر رسانده است سابقه بازی در تیم های واتفورد، کویینزپارک رنجرز، اسپورتینگ براگا و سوییندون تاون را نیز دارد.