چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۸۷

● متولد فروردین (بره): امروز خورشید به برج جوزا می رود. اگر به کمکی احتیاج دارید می توانید پیش دوستان خردادیتان بروید. البته می دانم که شما فردی مستقل هستید و خودتان به تنهایی می …

● متولد فروردین (بره):
امروز خورشید به برج جوزا می رود. اگر به کمکی احتیاج دارید می توانید پیش دوستان خردادیتان بروید. البته می دانم که شما فردی مستقل هستید و خودتان به تنهایی می توانید مشکلات را حل کنید اما همه ما گاه گاهی کسل و خسته می شویم. امروز یکی از همان روزهاست.
● متولدین اردیبهشت (گاو):
امروز خورشید به برج جوزا می رود. این قسمت از چارت شما به مادیات مربوط می شود. بنابراین به جای این که پول خرج کنید آن را پس انداز می کنید واین تغییر ناخوشایندی است . همسرتان خوشحال می شود و حتی شاید از شما پول قرض بگیرد . سعی نکنید این زمان لذت بخش را خراب کنید.
● متولدین خرداد (دوقلوها):
امروز خورشید به برج شما می رود و سال خورشیدی تان آغاز می شود. هم ظاهر و هم احساس خوبی دارید و حقیقتاً‌ می توانید کمی هم ” پررو و گستاخ“ باشید. اگر دوست خردادی دارید احتمالاً‌ با آنها تماس می گیرید و در چند روز آینده از زندگی تان استفاده می کنید.
● متولدین تیر (خرچنگ):
سیارات امروز سردرگم هستند و به نظر می رسد هر کدام به یک طرف می روند.از این که کارها از کنترل شما خارج شوند،متنفرید و شاید دوست داشته باشید مثل کبک سرتان را زیر برف کنید.اما در این بهم ریختگی و هرج و مرج متوجه موضوع خوبی می شوید
● متولدین مرداد (شیر):
امروز شما بسیار ایده آل گرا شده اید و تنها می خواهید بهترین ها را در افراد ببینید. گرچه که همیشه به این که حس درک دیگران را دارید، افتخار می کنید، در حال حاضر به نظر می رسد که این حس از پنجره پرواز کرده و شما را کاملاً‌ شاد رها می کند تا آرزوها و غرایزتان را دنبال کنید.گرچه که ممکن است این امر باعث شادی شما شود اما شما هنوز باید حقیقت را به خود یادآور شده و مطمئن شوید که سر خودتان را کلاه نمی گذارید.
● متولدین شهریور (سنبله):
هیمشه فردی منطقی هستید اما امروز این طور به نظر نمی رسد.در رویاها و آرزوها بسر می برید.زمانی که با شخصی که از خودتان بالاتر است صحبت می کنید،مراقب باشید شاید بین آن چیزی که شما می گویند و آن تصوری که دارید تفاوت وجود داشته باشد.
● متولدین مهر (ترازو):
اکنون شما در چهارچوب ذهنی بسیار خلاقی قرار دارید و می توانید راه حل مشکلات قدیمی خود را به راحتی بیابید.بجای این که مشکل را از همان زاویه قدیمی نگاه کنید و به جایی نرسید،بهتر است زاویه دیدتان را عوض کنید و ببینید چه اتفاقی خواهد افتاد.راه آنقدر باز خواهد شد که شما متعجب شوید.
● متولدین آبان (عقرب):
امروز در همه جا می درخشید.روابط تان در محل کارتان و با همکاران بسیار خوب است.ستارگان نیز به شما کمک می کنند تا در کارها موفق باشید.
●متولدین آذر (کمان):
چون مقدار زیادی فعالیت های سیاره ای در خانه خرداد یعنی خانه روابط شما، موجود است عشق در فضا موج می زند. شما یک روحیه خوشگذرانی دارید و احتیاج دارید که با دوستانی باشید که این حس شما را تقویت کنند. انرژی مرتعش شما خیلی خاصیت آهنربائی به شما می دهد و در نظر افرادی خیلی جذاب می شوید و شما از مرکز توجه بودن در حال حاضر بسیار لذت می برید
● متولدین دی (بز):
امروز خورشید به برج جوزا وارد می شود. این قسمت از چارت شما به کار و زندگی روزمره مربوط می شود. درهفته های آینده وقتتان بسیار پر خواهد بود بنابراین از هر فرصتی برای استراحت استفاده کنید. هم چنین زمان بسیار مناسبی برای رفتن به لب ساحل، و اگر اضافه وزن پیدا کرده اید زمان آن است که با ورزش وزنتان را پایین آورید.
● متولدین بهمن (ظرف آب):
خورشید امروز به خرداد می رود و به قسمت رفتارهای عاشقانه فرزندان خلاقیت و بیان احساسات شخصی چارت شما مربوط می شود . این تاثیر خود در صحبت با دیگران و پیدا کردن دوستان جدید اگر علایق مشترکی با آنها داشته باشید بهترین استفاده را ببرید. درک شما تمام مدت کار می کند و می توانید درباره رضایت مندی رضایتمندی شخصی و سلامتی نزدیکان تان تصمیم بگیرید.
● متولدین اسفند (ماهی):
حالا خورشید به جوزا داخل شده است و شما هیجان زده خانه تان هستید. اگر تولید کننده یا فروشنده لوازم خانگی هستید می توانید از مشتریان جدید لبریز شوید . ولی قبل از فرستادن جنسی از ارزیابی اعتبار آنها مطمئن شوید.