چگونه با آقایون رفتار کنیم؟

ولین قدم در راه تشکیل زندگی مشترک داشتن شناخت از طرف مقابل هست. بعضی ها فکر می کنند بهترین راه پیدا کردن شناخت از طرف مقابل دوستی و ارتباط قبل از ازدواج هست که به نظر من این نمی …

ولین قدم در راه تشکیل زندگی مشترک داشتن شناخت از طرف مقابل هست. بعضی ها فکر می کنند بهترین راه پیدا کردن شناخت از طرف مقابل دوستی و ارتباط قبل از ازدواج هست که به نظر من این نمی تونه دلیل خوب ومحکمی برای شناخت وایجاد روابط بهتر بین زن وشوهر باشه. معمولا چون موقع رد یک روش باید راهکار جانشین به جاش ارائه بشه بنده تو این پست مطالبی در مورد مرد شناسی خدمت بزرگواران تقدیم می کنم (قبلا گفته باشم که در این راهکارها صرفا به وظایف قانونی بسنده نمیشه و هر کاری که در جهت آرامش و خوشبختی خانواده ها موثر باشه بهش اشاره می کنم)
▪ مردها معمولا.........
۱) ازتشکر زبانی خیلی خوششون میاد. حتی در برابر انجام کارهایی که وظیفه شون بوده. خیلی خوش به حالشون میشه وقتی بفهمند زحماتشون تو خانواده دیده شده. ازشون در کارهایی(حتی ساده و کوچک) که انجام میدهند تشکر کنید.
۲) مردها معمولا خوش به حالشون میشه وقتی که همسرشون بین فامیل و دوستان از کارهایی که برای خانواده انجام میده و زحماتی که در این راه می کشه اسمی ببره.
۳) مردها از این که بهشون گفته بشه که تو خانه و خانواده بهش نیاز دارند خیلی غیرتی میشن. خیلی انرژی می گیرن اگه بهشون بگین که بهشون نیاز دارین. این مهمه که بدونن تکیه گاه شما در زندگیند و نقششون تو خانواده چقدر مهم و با ارزشه.( نگین نمی خوام تکیه گاه داشته باشم و می خوام مستقل باشم که این بحث ربطی به استقلال مالی نداره(
۴) در سختی ها و ناملایمات اگه بدونند و بهشون گفته بشه که همسرشون در کنارشونه و تنهاش نمی گذاره خیلی انرژی میگیرن.
۵) همیشه ترسشون از اینه که نکنه به اندازه کافی شایسته نباشند. بهشون بگید که به داشتنشون افتخار می کنید و خدا رو شکر گذارید از این که داریدش و در کنارش زندگی می کنید.
۶ ) این که مردان فرصتی رو داشته باشند که فقط برای خودشون باشه و خلوت خودشون خیلی اونها رو برای کارها و روابط بعدی مهیا می کنه و انرژی میده. اگر در حد معمول فرصتی رو برای خودشون اختصاص دادند و به قول معروف تو خودشونند زیاد گیر بهشون ندید. لطفا به هفته ای دو ساعت فوتبال دیدنشون یا ده دقیقه روزنامه خوندن شب اونها هم کاری نداشته باشید.
۷) وقتی مرد به خونه میاد اگه نگاه ها به جای این که به دستشون باشه به چشماشون باشه و دست خالی بودن و دست پر بودن تاثیری در استقبال از ایشون نداشته باشه برای کار و تلاش بیشتر انرژی می گیرن.
۸) بیاییدمردها رو تربیت نکنید! این روش اصلاً سازنده نیست واین نظریه که مردها رو باید مثل بچه ها تربیت کرد متاسفانه خیلی مغرضانه وغیر منطقیه و عوارض بدی به همراه داره...حالا من گفته باشم.... تو خواه از سخنم پند گیر خواه ملال...............
۹) فکر می کنم مساله آرایش برای همسر و خوش لباسی و خوش عطری برای اون و کنترل پوشش و لباس و روابط و تعریف از همکاران آقا و شوهرهای دوستان وآشنایان و … احتیاج به بحث جداگانه ای داره ولی باید خیلی بهش توجه کرد چون گاهی زندگی رو تا لبه پرتگاهی به اسم طلاق می کشونه.....

http://sargol.blogfa.com/