آفتاب

عمده فروشی آنلاین فارسی نیک

عمده فروشی آنلاین فارسی نیک

راهی نو در خرید عمده

بازار مولوی از سالیان دور به عنوان مرکز عمده فروشی مواد غذایی، شوینده و بهداشتی در شهر تهران و حتی کل کشور مطرح بوده است. از گذشته تاکنون بسیاری از خانوارها، صاحبان کسب و کار، شرکتها و سازمانها به منظور دسترسی به قیمت مناسب‏تر، این بازار را برای خرید عمده انتخاب می‏کردند.
طی یک دهه گذشته با شکل‏گیری شیوه‏های نوین در خرده‏فروشی کالاهای مصرفی، بازار مولوی به تدریج فروغ گذشته را از دست داده و سهم خود از تبادلات اقتصادی را به رقبای قدرمند واگذاشته است. فروشگاه‏های زنجیره‏ای، پخش مویرگی شرکتها و ابزارهای مدرن در مبادلات کالا انتخاب‏های بسیاری را در هنگام خرید عمده پیش‏روی مشتریان قرار می‎‏دهند.
در این میان عمده ‏فروشی آنلاین فارسی نیک، یکی از این راه‏حل‏های نوین در بستر تجارت الکترونیک را به مشتریان خود عرضه می‏نماید. در این وب‏سایت مشتریان می‏توانند یک خرید عمده، با صرفه و آسان را تجربه نمایند.

نمایشگاه آنلاین برندها (ناب) در فارسی نیک محل عرضه بهترین برندهای مواد غذایی، شوینده و بهداشتی است. به عبارت بهتر این سایت یک بازار مولوی را در دنیای مجازی ایجاد کرده است. در آن مشتریان می‏توانند بدون واسطه از شرکتهای تولیدکننده خرید کرده و به این واسطه از تخفیفات نقدی و حجمی متنوعی نیز برخوردار گردند. در حال حاضر بیش از 120 برند، در قالب بیش از 3000 محصول در فروشگاه فارسی نیک عرضه می‏گردد.
 
فارسی نیک به عنوان اولین و بزرگترین وب‏سایت عمده‏فروشی، خدمات متنوعی را به مشتریان ارائه می‏دهد تا بتوانند با صرف کمترین زمان، بیشترین رضایت را از خرید خود کسب نمایند. در فارسی نیک شیوه‏های متنوعی برای بهره‏مندی مشتریان از خرید پیش‏بینی شده است:
·        مشتریان بدون مراجعه حضوری و با مقایسه محصولات شرکتها با یکدیگر می‏توانند کالای مورد نظر خود را برای خرید عمده انتخاب نمایند.
·        مشتریان از امکان خرید به صورت سبد کالا از هر برند برخوردارند، بواسطه این خدمت مشتریان می‏توانند از تخفیفات استثنایی برای خریدهای هفتگی و ماهانه خود بهره‏مند گردند. برای مثال شرکتها می‏توانند مصرف یک ماه محصولات بهداشتی خود را به صورت یکجا و با قیمت مناسب از فروشگاه تهیه نمایند.
·        مشتریان از امکان انتخاب و آماده‏سازی پک‏های پذیرایی برای مراسم‏ها، همایش‏‏ها، میهمانی‏ها و... با استفاده از طیف متنوع کالاهای موجود در فارسی نیک برخوردارند. برای مثال کلیه موارد مورد نیاز برای پذیرایی در یک مراسم ترحیم، دارای قابلیت انتخاب و آماده‏سازی در سایت است.
·        رستوران‏ها، هتل‏ها، شرکت‏ها، سازمان‏ها و... می‏توانند با ارائه فهرست خرید هفتگی و ماهانه خود، بهترین پیشنهادهای قیمتی را از سوی کارشناسان عمده فروشی آنلاین فارسی نیک دریافت نمایند.
هر برند در فارسی نیک دارای یک صفحه اختصاصی است که در آن کلیه اطلاعات مربوط به برنده به همراه محصولات آورده شده است. در واقع فارسی نیک به عنوان نماینده فروش بی‏واسطه شرکتهای تولیدکننده در دنیای مجازی فعالیت می‏کند. بنابراین کلیه تولیدکنندگان مواد غذایی، بهداشتی و شوینده نیز می‏توانند محصولات خود را بازار عرضه کنند.

 
کد N1736564

وبگردی