آفتاب

مهمان نوازی های رایگان در ۲۰۰ هزار شهر دنیا

مهمان نوازی های رایگان در ۲۰۰ هزار شهر دنیا

کوچ سرفینگ یکی از خلاق ترین ایده ها در عرصه گردشگری مجازی به شمار می رود که خدمات میزبانی رایگان را برای کاربران عضو در ۲۰۰ هزار شهر دنیا فراهم میکند.

کوچ سرفینگ یکی از خلاق ترین ایده ها در عرصه گردشگری مجازی به شمار می رود که خدمات میزبانی رایگان را برای کاربران عضو در ۲۰۰ هزار شهر دنیا فراهم میکند. از طریق این سایت میتوان همسفر پیدا کرد و در رویداد های فرهنگی، هنری، ورزشی و تفریحی که توسط کاربران در شهرهای مختلف دنیا هر هفته برگزار میشود (از جمله ایران) ، شرکت کرد.

کوچ سرفینگ چیست؟
سایت couchsurfing.com یک ایده خلاقانه و جدید در عرصه گردشگری مجازی به شمار می رود که توسط شرکتی به همین نام در سال ۲۰۰۳ میلادی در ایالات متحده راه اندازی شد. این سایت نیز محصول سرزمین کارآفرین و استارت آپ گرای سانفرانسیسکور کالیفرنیا است که غول های اینترنت در ان جا قرار دارند.  
این سایت به کسانی که قصد سفر به یکی از شهر های دنیا را داشته و دوست دارند پیش افراد محلی چند شب را اقامت کنند، خدمات رایگان ارائه می دهد. بیش از ۱۰ میلیون نفر در ۲۰۰ هزار شهر دنیا آماده هستند تا یک تخت یا یک اتاق ازخانه خود را برای اقامت رایگان یک یا چند شب به شما ارائه کرده و باعث شوند که گردش در شهر آن ها، بدون مشکلات اقامتی برای شما رقم بخورد.

کوچ سرفینگ ها، گردشگران لوکس نیستند و به دنبال هتل های ۵ ستاره و UALL و امثالهم نیستند. برای ان ها، یک جای خواب امن و راحت کفایت می کند. حتی کاناپه ای در یک اتاق. هدف کوچ سرفینگ ها فقط سفر است. سفر و فقط سفر. مکان اقامت در اولویت اول و دوم نیست. برای همین است که برخی از گردشگران بین المللی که هر ساله ایران را به عنوان مقصد گردشگری خود استفاده می کنند، در خانه های صد ها ایرانی که علاقمند به ارائه میزبانی رایگان و عضو کوچ سرفینگ هستند، اقامت می کنند.

کوچ سرفینگ چه گونه کار می کند؟
کوچ سرفینگ توسط کاربرانش که Couchsurfers نامیده می شود، اداره می شود. یعنی محوریت اصلی فعالیت در این شبکه اجتماعی گردشگری مجازی، کاربران هستند و خود سایت، هم چون دیگر شبکه های اجتماعی، بستر فعالیت های گوناگون را فراهم می کند. تولید محتوا در این پرتال هم چون سایت تریپ ادوایزر، توسط کاربران انجام می شود و خود سایت، نهevent  برگزار می کند و نه از کاربری میخواهد میزبان رایگان باشد و نه هیچ چیز دیگر! حضور فعال را کاربران در این بستر در اختیار دارند و شاید نقطه برنده این شبکه اجتماعی گردشگری، همین موضوع باشد که کاربران در متن و حاشیه هستند.
این کاربران هستند که event های مختلف را در شهر خود راه اندازی و مدیریت کرده و فرصت های اقامت رایگان را برای شهروندان کشور های مختلف دنیا در شهرشان تدارک می بینند. برخی از خدمات سایت رایگان و برخی دیگر با حق عضویت سالانه در دسترس است.
معمولا کاربرانی که عضو رسمی سایت هستند و verify شده اند، با اعتماد بیش تر کاربران برای استفاده از خدمات و اطلاعاتشان رو به رو می شوند. اگر علاقمند بودید که عضو رسمی جامعه جهانی کوچ سرف ها بشوید، سایت خدمات ارزی Payment24.ir آمادگی دارد تا برای عضویت ۶ ماهه و یا ۱ ساله شما اقدام کند. برای کسب اطلاعات بیش تر با بخش ارتباط با ما سایت پیمنت24 در تعامل باشید.
 
عضویت رسمی در کوچ سرفینگ با Payment24.ir
اکثر فعالیت کاربران در این سایت رایگان است. اما خوب برخی از خدمات، مانند شرکت در رویداد های خاص و هم چنین راه اندازی گروه های گردشگری و انجمن و امثالهم، فقط در اختیار کاربران عضو سایت می باشد که برای عضویت می بایست مبلغی را به طور سالانه پرداخت کنید.
فایده عضویت رسمی در کوچ سرفینگ این است که شما به عنوان Verified User در این سایت چند میلیون کاربری شناخته شده و اعتماد (Trust) کاربرانی که خواهان ارائه میزبانی رایگان به شما هستند افزایش می یابد.

سایت Paymanet24.ir که از سایت های معتبر ایرانی در عرصه پرداخت های الکترونیکی به شمار می رود، این آمادگی را دارد تا برای ان دسته از عزیزانی که خواهان عضویت رسمی در سایت کوچ سرفینگ هستند یا قصد دارند عضویت خود را تمدید کنند، مراحل پرداخت و مدیریت فرآیند عضویت آن ها را انجام دهد. برای عضویت رسمی در سایت کوچ سرفینگ کافی است از خدمات پرداخت ارزی Payment24 استفاده کنید.
توصیه می شود که از ویزا کارت تراول ایزی یا خدمات مستر کارت و ویزا کارت سایت Payment24 جهت تکمیل عضویت خود در سایت کوچ سرفینگ استفاده کنید.
یکی از محصولات و خدماتی که پرتال Payment24 به کاربران خود ارائه کرده است، کارتی به نام ویزا تراول ایزی است که می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای کلیه خرید های اینترنتی و حتی حمل پول نقد در سفر های شما به اقصی نقاط جهان باشد.
مهم ترین مزیت های این کارت، استفاده در POS های خارج از کشور، انجام کلیه امور خرید در اینترنت از کلیه سایت ها و هم چنین VERIFY کردن حساب های اینترنتی مانند پی پال است. هزینه صدوراین کارت تنها ۱۷ دلار است و به صورت آنی نیز صادر میشود.
عضویت رسمی در سایت کوچ سرفینگ با استفاده از خدمات سایت  Payment24.ir، فرصتی برای افزایش پرستیژ ACCOUNT شما در این سایت و هم چنین کسب اعتماد کاربران CS برای تعامل بهتر با آن ها در سراسر جهان است.

کد N1379850

وبگردی