آفتاب

خرید بلیط از شرکت هواپیمایی ریان ایر ایرلند، ارزان ترین خط هوایی در اروپا

خرید بلیط از شرکت هواپیمایی ریان ایر ایرلند، ارزان ترین خط هوایی در اروپا

شرکت هوایی ریان ایر ایرلند ، یکی از معروف ترین و پر مسافر ترین خطوط هوایی داخل قاره سبز به شمار می رود که به واسطه مدل خلاقانه و عجیب کسب و کار خود، توانسته خدمات هوایی ارزان قیمت را در اختیار میلیون ها مسافر سالانه قرار دهد .

شرکت هوایی ریان ایر ایرلند ، یکی از معروف ترین و پر مسافر ترین خطوط هوایی داخل قاره سبز به شمار می رود که به واسطه مدل خلاقانه و عجیب کسب و کار خود، توانسته خدمات هوایی ارزان قیمت را در اختیار میلیون ها مسافر سالانه قرار دهد .

پرواز ارزان، خدمات ناچیز و بسته های گردشگری متنوع و خدمات کاملا اینترنتی تحت لوای پرداخت های آنلاین! همه بخشی از مدل کسب و کار جالب و جذاب شرکت هوایی ریان ایر ایرلند است که امروزه غوغایی در میان خطوط هوایی ارزان قیمت اروپا ایجاد کرده است. البته سایت خدمات پرداختی ارزی Payment24.ir آمادگی دارد تا  بلیط کلیه خطوط هوایی ارزان قیمت ریان ایر را برای علاقمندان ایرانی مسافر قاره سبز مخصوصا برای کسانی که دوست دارند در ماه های آینده به کشور های مختلف شنگن سفر کنند، خریداری کند.

رزرواسیون جهت خرید بلیط هواپیما و هم چنین اجاره اتاق های هتل یا مهمانسراها در سراسر دنیا، اکنون توسط صدها میلیون شهروند کره زمین، سالانه به صورت اینترنتی انجام می شود.خرید اینترنتی بلیط هواپیما، قطار، اتوبوس، کشتی و هر وسیله حمل و نقلی که فکرش را بکنید، امروزه اکثرا از طریق فضای مجازی امکان پذیر است.

خلاقیت دیجیتالی با ریان ایر
شرکت هوایی ریان ایرلند ، یکی از ارزان ترین خطوط هوایی در قاره سبز، جایی که یکی از مقصد های اصلی گردشگری و تجارت و سیاست در دنیا به شمار می رود تلقی می شود. در جایی که بزرگانی چون ایر فرانس و بریتیش ایر ویز و فنلاند ایر و لوفت هانزا وجود دارد، رقابت موثر و پر سود، هنر بزرگ نیاز دارد که به نظر می رسد، ریان ایر، این هنر را داشته و در یک دهه اخیر، اسباب بزرگی را برای همه آماده کرده است! همچنین مدل کسب و کار شرکت رایان ایر (Business model) وضعیت کاملا متفاوتی با کسب و کار سایر خطوط هوایی در قاره سبز دارد و از جمله معدود شرکت های هوایی ارزان قیمت اروپا است که درامدی ماورای فروش بلیط هواپیما دارد و کسب و کارش تک محصولی و تک بعدی نیست.

ریان ایر کوشیده تا از هزینه های زائد جلوگیری کرده و خدمات هوایی ارزان قیمت را برای جامعه میلیونی مشتریانش در سال فراهم کند. بعضا هزینه ای که ریان ایر برای انتقال شما از اسلو نروژ به پاریس می گیرد، در برخی اوقات یک سوم هزینه ای است که می بایست به خطوط هوایی دیگر اروپایی مثل بریتیش ایر ویز و ایر فرانس و سوییس ایر ویز و امثالهم داد.

در اروپا، ۱ یورو هم برای مسافران ارزش دارد. پس بی خود نیست که رایان ایر از هر هزینه اضافی کاسته تا قیمت نهایی بلیط برای مسافرات، کاملا رقابتی شده و ان ها را به استفاده از خدمات خود ترغیب و تشویق کند. کسانی که یک بار از رایان ایر استفاده کرده اند، با این که رایان ایر پذیرایی داخل کابین ندارد و فرودگاهایش عموما خارج از شهرهای بزرگ اروپا است، اما هم چنان مشتاق استفاده از خدمات این شرکت ارزان قیمت و با کیفیت و امن اروپا هستند. افرادی هستند که سالانه ۵۰ بار در ۲۰ مقصد مختلف توسط رایان ایر در اروپا پرواز می کنند و سال ها است که از مشتریان این شرکت به شمار می روند.

نکات جالب درباره ریان ایر
ریان ایر هیچ دفتر فروش فیزیکی ندارد.
ریان ایر در داخل کابین هواپیما از طریق دو مهاندارش، به بازریابی کالا و خدمات می پردازد.
مهمانداران ریان ایر، بازاریاب های قوی برای تولید کنندگان محصولات آرایشی و بهداشت و تبلیغاتی هستند.
کلیه مراحل خرید بلیط و حتی صدور کارت پرواز برای مسافران، به صورت اینترنتی انجام می شود.
سایت شرکت هوای ریان ایر، فقط فروش بلیط نیست. بلکه خدمات گردشگری،‌ معرفی هتل، اجاره ماشین در کشور مقصد و هم چنین امکان خرید ووچرهای تبلیغاتی و بسته های هدیه را نیز برای شما فراهم می کند که همگی از طریق سایت این شرکت در دسترس می باشد.
برای سوار شدن به هواپیما، هر فرد نباید چمدانش بزرگ تر از استانداردی که رایان ایر مشخص کرده باشد.
هر نفر نمی تواند بیش از ۲۵ کیلو بار در اختیار داشته باشد. حتی اگر حاضر به پرداخت اضافه بار باشید!
در داخل کابین، هیچ غذایی حتی آب هم سرو نمی شود. هر چیزی نیاز دارید باید خریداری کنید.
فرودگاه های ریان ایر همه خارج از شهر هستند و فاصله آن ها تا مراکز شهر ها حدودا نیم تا ۱ ساعت است.
در داخل هواپیما، هر چیزی بخواهید باید بخرید و هزینه اش را در جا پرداخت کنید.
درباره مدل کسب و کار رایان ایر (RyannAir business model) و شیوه های دیجیتالی ان در عرصه گردشگری مجازی، مقالات و کتاب های بسیاری نوشته شده است. بیش از شصت و هشت میلیون صفحه ایندکس شده در گوگل درباره

رایان ایر نشان می دهد که این شرکت، فعالیت خلاقانه و جسورانه ای در عرصه گردشگری مجازی و حمل و نقل هوایی داشته است. شرکتی که از ان به عنوان خط هوایی کم هزینه (low cost airline) نام می برند. ایزی جی و ویز ایر هم تقریبا سبک کاری رایان ایر را با تفاوت های اندک دارند.

ریان ایر ایرلند به ۲۵ زبان خدمات خود را ارائه می کند که در بین سایت های خطوط هوایی معتبر اروپا و جهان یک رکورد قابل تامل است.

خرید بلیط در  RyanAir  با کمک سایت payment24.ir
اگر قصد سفر به اروپا در هفته ها یا ماه های آینده را دارید، به شما توصیه می کنیم که حتما از خدمات پروازی ارزان قیمت این خط هوایی استفاده کنید. تقریبا به اکثر شهرهای اروپا (به جز ترکیه و اوکراین)، ریان ایر پرواز دارد و در برخی از کشور ها مانند ایتالیا، آلمان، سوئد و فرانسه، به شهر های مهم آن پرواز دارد. خوب اگر دوست دارید در هزینه های خود در آینده در محدوده شنگن صرفه جویی کنید، پیشنهاد ما استفاده از خدمات ریان ایر است.

برای پرداخت در ریان ایر می بایست یکی از کارت های زیر را در اختیار داشته باشید:

PayPal
American Express cards, Visa and Mastercard credit cards ,
یا این که از debit card  هایی از جمله  Visa Connect, Visa Electron, Mastercard Prepaid & Visa Delta استفاده نمایید.

در هر حالت، سایت خدمات ارزی Payment24.ir آمادگی دارد تا برای تسهیل و تسریع درخواست های خرید بلیط های پروازی ارزان قیمت رایان ایر در محدوده اروپا، کارت های ارزی مقرون به صرفه فوق الذکر را در اسرع وقت برای علاقمندان صادر کند.

توصیه می شود که از خدمات مستر کارت و ویزا کارت سایت پیمنت 24 جهت تکمیل عضویت خود در سایت ریان ایر استفاده کنید.

گفتنی است، بلیط های ریان ایر در صورتی که ۲  ماه زود تر خریداری شوند، بهایی بسیار کم تر از قیمت آن ها نسبت به ۱ هفته پیش از پرواز دارند.پس اگر برای تعطیلات کریسمس ۲۰۱۷ قصد گردش در اروپا را دارید توصیه می کنم هر چه زود تر نسبت به ارائه سفارش خرید کارت های اعتباری ارزی سایت payment24.irاقدام کرده تا بر اساس برنامه سفر خود، از بلیط های ارزان قیمت ریان ایر استفاده کنید.

پاسخ گویی آنلاین مشاوران Payment24 به صورت ۲۴ ساعته آماده مشاوره به کاربران عزیز است.
کد N1376078

وبگردی