آفتاب

پرداخت هزینه های ثبت نام آزمون های بین المللی تافل، آیلتس، GRE، GMAT

پرداخت هزینه های ثبت نام آزمون های بین المللی تافل، آیلتس، GRE، GMAT

سالانه هزاران نفر به واسطه علاقمندی جهت تحصیل در دانشگاه های خارج از کشور و یا به دلایل مهاجرتی و شغلی، مجبور می شوند تا در آزمون های مهم بین المللی جهت اخذ مدارک مختلف شرکت کنند.

با توجه به این که یکی از خدمات سایت  payment24 انجام پرداخت های آنلاین و دانشجویی است ، پرداخت هزینه های ثبت نام در آزمون های مهم بین المللی نیز با استفاده از سرویس های مجموعه پیمنت 24 برای کاربران ایرانی فراهم می باشد.


زبان مهم ترین مقوله در عرصه تحصیل و زندگی در خارج از کشور برای هر علاقمند ایرانی مشتاق به مقوله مهاجرت به شمار می رود. اگر شما سطح زبان انگلیسی مطلوبی نداشته باشید و حد نصاب های لازم را کسب نکنید، نه برای مهاجرت، نه برای تحصیل در دانشگاه های خارج از کشور و نه حتی برای اخذ بورسیه، شانس زیادی نخواهید داشت. بسیاری از سازمان ها و مجموعه های آن سوی آب، داشتن زبان انگلیسی مطلوب (English language proficiency) را به عنوان حداقل نیازمندی های پذیرش (admission requirement) برای متقاضیان عنوان می کنند.

مهم نیست که هدف شما از خروج از کشور به قصد تحصیل است یا مهاجرت یا انجام فعالیت های تحقیقاتی کوتاه مدت و یا حتی کار موقتی که  بر اساس job offer  پیدا کرده اید، در هر صورت می بایستی توانایی خود را در زبان انگلیسی به اثبات برسانید. اثبات آشنایی شما به زبان انگلیسی که متداول ترین زبان این روز ها برای مهاجرت، تحصیل و پیدا کردن شغل است، می بایست احراز شود.

احراز توانایی شما در این زبان بین المللی، از طرق مختلف امکان پذیر است. یکی از راه هایی که برای داوطلبان تحصیل در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی خارج از کشور جهت اثبات توانایی زبان انگلیسی معرفی شده است، اخذ مدارک بین المللی زبان است که تافل و آیلتس، متداول ترین آن می باشد. هر دو آزمون بین المللی فوق در ایران نماینده رسمی داشته و تقریبا هر دو هفته یک بار، این آزمون ها در تهران و مراکز استان ها برگزار می شود.

آزمون های GRE ,IELTS ,TOEFL, PTE از جمله مواردی هستند که دانشجویان برای ثبت نام و تحصیل در دانشگاه های خارج از کشور اقدام می کنند.

ielts.org: برای علاقمندان به دریافت مدرک زبان بین المللی که می خواهند با سیستم بریتانیایی آزمون بدهند، استفاده می شود و سالانه صدها هزار نفر در سراسر دنیا در این آزمون و ماژول های آکادمیک و جنرال آن شرکت می کنند. آیلتس سیستم نمره دهی از ۰ تا ۹ دارد. معمولا دانشگاه ها برای پذیرش، نمره مجموع یا اصطلاحا overall band score ۶ تا ۷ را از داوطلبان می پذیرند که این میزان برای مهاجرت هم صادق است اما با ماژول GENERAL  .

GRE.org: آزمون GRE برای متقاضیان تحصیل در دانشگاه های آمریکای شمالی است که مخفف Graduate Record Examination بوده و آمادگی داوطلب را در سه حوزه درک مطلب، ریاضیات عمومی و توان مقاله نویسی تحلیل و توصیفی مورد سنجش و ارزیابی قرار می دهد.

ets.org/tofel: در واقع از معروف ترین آزمون های بین المللی به شمار می رود که برای متقاضیان تحصیل و حتی پیدا کردن شغل در سراسر دنیا پیشنهاد شده است.  آزمون تافل در ایران به صورت اینترنتی (TOEFL IBT) برگزار می شود یعنی همه بخش های آزمون به صورت رایانه ای است و شما با EXAMINER حضوری مثل آیلتس برای مصاحبه طرف نیستید.

pearsonpte.com: سایتی است که در ان برای ثبت نام در آزمون بین المللی زبان PTE ثبت نام می کنند. برخی از دانشگاه های دنیا مدرک PTE را مانند آیلتس و تافل قبول می کنند و حد نصاب ۵۰ تا ۶۰ را از داوطلبان درخواست می کنند.

این ۴ نشانی اینترنتی، یکی از پر بازدید ترین نشانی های وب برای دریافت مدارک بین المللی زبان برای ایرانیان است و سالانه ده ها هزار نفر در سراسر کشور برای شرکت در این آزمون های چهار گانه ثبت نام می کنند. اگر خواستید در آزمون آیلتس، تافل یا جی آر ایی و یا سایر آزمون های بین المللی مهم دیگر شرکت کنید، از خدمات های آنلاین ارزی پیمنت24  در ارتباط با پرداخت هزینه ثبت نام آزمون های بین المللی استفاده کنید.

وبسایت Payment24 دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن و تجارت است و از این نظر می‌توانید با اطمینان نسبت به پرداخت‌های اینترنتی خود در این وبسایت اقدام کنید.

کد N1356273

وبگردی