آفتاب

تخفیف طلایی هتلهای ایران

تخفیف طلایی هتلهای ایران

هتل سیر یکی از بزرگترین شبکه های رزرواسیون هتلهای ایران است که امکان رزرو بیشتر هتلهای کشور به سادگی از طریق این سامانه برای مسافران محترم میسر خواهد بود.

هتل سیر یکی از بزرگترین شبکه های رزرواسیون هتلهای ایران است که امکان رزرو بیشتر هتلهای کشور به سادگی از طریق این سامانه برای مسافران محترم میسر خواهد بود. تمامی هتلهای ثبت شده با تخفیف ویژه (بالاترین درصد تخفیف ممکن) ارائه می شود و با  اعمال انتقادات و پیشنهادات همواره تلاش می شود هتلهایی که رضایت میهمانان را جلب نموده اند در لیست هتلها و هتل آپارتمانهای سایت قرار داشته باشند.

هتل سیر، رزرو هتل های دو ستاره تا پنج ستاره را در تمام شهر های ایران از جمله اصفهان، شیراز، مشهد، تهران، کیش، تبریز،همدان، سرعین، قم، ارومیه، یزد، رامسر و … کوتاهترین زمان ممکن انجام می دهد و در زمینه رزرو هتل های شمال کشور فعالیت ویژه ای داشته است و مناسبترین نرخ هتلهای شمال را در استانهای گیلان، مازندران و گلستان در اختیار میهمانان در سراسر ایران قرار می دهد. که چند نمونه در زیر معرفی می گردد:
هتل های پارسیان رامسر  معروف به هتل بزرگ رامسر در دامنه كوه قرار گرفته و چشم انداز بسيار زيبا از دريا دارد و دارای دو بخش جدید و قدیم می باشد. این هتل به لحاظ معماری و زیبایی و موقعیت مکانی و تجهیزات، یکی از مشهورترین هتلهای خاور میانه به شمار میرفته است. بازسازی اتاقها که اخیرا انجام شده کیفیت و زیبایی این بنای قدیمی را به نهایت رسانده است.

متل ساحلی پارسیان رامسر در انتهای بلوار معلم (کازینو سابق) کنار ساحل واقع شده است. این مجموعه دارای اتاقهایی با ترکیب U است که همگی رو به دریا قرار گرفته اند و محل استراحت و تفرجگاه خاندان پهلوی بوده است. فاصله بسیار نزدیک به دریا، مجاورت با شهربازی رامسر، وجود ساحل اختصاصی  و تجمع مرغان دریایی در محوطه این مجموعه هرساله میهمانان متل را بارها و بارها به این مجموعه فرا می خواند.
هتل شهاب گرگان  یکی از بهترین هتل های گرگان، خصوصا در منطقه ناهارخوران می باشد. چشم اندازي زيبا و فضاي سبز، وجود یکی از مجلل ترین سالن های تشریفات گرگان در این هتل، نزدیکی به جنگل های بکر شصت کلا، آبشار های متعدد در استان گلستان، جزیره آشوراده و ارتفاعات درازنو از مزایای این هتل بزرگ است.

هتل آپارتمان کوشال چالوس  با درجه سه ستاره ممتاز واقع در چالوس 200 متری ساحل فرج آباد، در چهار بلوک مجزا هر کدام در 5 طبقه با نمای جنگل و دریا می باشد. قرار گرفتن در ساحل زیبای خزر با چشم انداز دریا و شهر در فضایی سرسبز و خاطره انگیز، وجود امکانات کافی برای سرگرمی و بازی کودکان آنرا از هتلهای دیگر متمایز می کند.
هتل صدف محمود آباد در سال 1390 با تــرکیبـی از هنـــر و مهندسی معماری همـراه با طراحـی و چشــم اندازی بـــی نظیر در مجـــاورت دریــای خـــزر و جنگل مـازنــدران ایجاد شــده است که نزدیکتـرین هتـــل ساحلــی به تهران می باشد.

هتل آرام ماسوله با چشم اندازی گسترده و فرح بخش روبه شالیزارها و کوهستان، با امکانات مطلوب و استاندارد، با داشتن جاذبه های توریستی فراوان درجوار “شهرک تاریخی ماسوله” به خاطر نزدیک بودن به بنای تاریخی “قلعه رودخان” سفری به یاد ماندنی را برای شما به یادگار خواهد گذاشت.
هتل پاپیون رودسر با سهام فرهنگیان محترم آموزش و پرورش استان قزوین و جهت اسکان آنها درنظر گرفته شده است و به میهمانان غیره نیز خدمات ارائه میدهد. این هتل در خیابان اصلی رودسر به رامسر واقع شده است و مناسبترین نرخ اقامت و صبحانه را در بین هتلهای هم رده خود دارا می باشد.

هتل الماس بندرانزلی در بهترین خیابان انزلی در کمتر از 1 دقیقه تاساحل زیبای خزر بنا شده است.  محیط آرام و سبک خاص هتل که در عین مدرنیته از سبکی سنتی برای ساخت نمای درون هتل استفاده شده است. نزدیکی به مرکز شهر، جدیدالتأسیس بودن هتل (1392)، مجهز بودن هتل به رستوران و کافی شاپ مدرن از دیگر مزایای این هتل سه ستاره است.
پس از کليک برروي لينک هر کدام از هتلها به شبکه بزرگ رزرواسيون اينترنتي هتل سير منتقل مي شويد و مي توانيد ضمن بهرمندي از تخفيف در محيطي امن به انتخاب اتاق، مدت اقامت و در نهايت رزرو آنلاين بپردازيد، ما در کل مسير همراه شما هستيم.

تلفن تماس: 51 – 55243450 011 تلفن همراه: 09101501060
کد N1303209

وبگردی