آفتاب

قبرس اروپایی و شرکت ساخت و ساز و خدمات املاک آریستو - جاده همواری جهت اخذ اقامت اروپا

قبرس اروپایی و شرکت ساخت و ساز و خدمات املاک آریستو - جاده همواری جهت اخذ اقامت اروپا

کشور قبرس برخی از بهترین املاک موجود در دنیا را دارا می باشد که در کنار زیبایی های شگفت آور آن قرار گرفته اند.

کشور قبرس برخی از بهترین املاک موجود در دنیا را دارا می باشد که در کنار زیبایی های شگفت آور آن قرار گرفته اند. اینجا جایی است که آرامش و راحتی به طور طبیعی برای شما فراهم شده است و شما می توانید علاوه بر سیاحت طبیعت منحصر به فرد قبرس، از جاذبه های تاریخی اش نیز بهره مند شوید و همینطور از زیبایی های شهرها و روستاهایش لذت ببرید.

جزیره قبرس از هزاران سال پیش پذیرای بازدیدکنندگان و توریستها بوده است، کسانی که با دیدن این جزیره زیبا علاقمند به ماندن و زندگی در آن شده اند. گوناگونی ملیتی و فرهنگی ساکنان جزیره، قبرس را تبدیل به یک کشور چند فرهنگی کرده است که مناسب برای سکونت همه ملل و سلایق مختلف باشد.

زمانی که کسی به قبرس برای زندگی دائم فکر می کند دلایل درستی این تصمیم به روشنی نمایان هستند: ساحل زیبای آفتابی، دریای آبی چشم نواز، زیرساخت های عالی، روستاهای جذاب و مدرن که کلیه امکانات پیشرفته شهری را دارا می باشند، تفرج گاههای ساحلی مدرن، مراکز تحصیلی و پزشکی درجه اول، صومعه های تاریخی با قدمت هزاران ساله، وجود سایتهای میراث فرهنگی و باستانی دنیا و تسهیلات دسترسی آسان به کلیه امکانات زندگی.

در کنار همه این جذابیتهای طبیعی، شهری و فرهنگی، وجود شرکت با سابقه و کارآمدی همچون آریستو (Aristo Developers) با املاک منحصربه فرد خود با قابلیت مالکیت مطلق، تضمین کننده آینده درخشانی برای شما می باشد.

به عنوان امن ترین کشور عضو اتحادیه اروپا و پنجمین کشور امن دنیا، قبرس یکی از دلخواه ترین مکانها برای مشاغل بین المللی می باشد. افراد مختلف علاقمند به سرمایه گذاری از طریق خرید املاک هستند تا از مزایای موقعیت مکانی و آب و هوای دلچسب قبرس، زیرساختهای عالی و قوانین مالیاتی استثنایی آن بهره مند شوند.  جزیره قبرس به دلیل دارا بودن قوانین مالیاتی خاص و پایین ترین درصد مالیات در اروپا، به سرعت تبدیل به حوزه ای دلخواه برای سرمایه گذاران بین المللی شد. برخی از این قوانین عبارتند از:  مالیات بر سرمایه افزوده 0% ، مالیات ارث 0%، نداشتن هزینه انتقال و طرح کاهش مالیات به 5% برای خرید اولین ملک.  

براساس قوانین قبرس، از طریق 2.5 میلیون یورو سرمایه گذاری در خرید املاک به واسطه شرکت آریستو، شما تابعیت دائم اروپا را اخذ خواهید کرد که این تابعیت شامل فرد سرمایه گذار و همسر و کلیه اعضای خانواده اش خواهد شد. تابعیت قبرس اروپایی از این طریق در مدت زمان تنها 90 روز امکان پذیر است.

به عنوان یک جایگزین، شما می توانید تنها در مدت زمان 60 روز اقامت دائم قبرس اروپایی را از طریق خرید ملک مستقل به ارزش 300000 یورو اخذ کنید. این اقامت شامل فرد سرمایه گذار و همسر و فرزندانش خواهد شد.

شرکت آریستو (Aristo Developers) پیشگام در زمینه املاک، زمین گلف، موسسات تحصیلی و تجاری در قبرس در سال 1980 تاسیس شد و امروزه شرکت آریستو یکی از بزرگترین زمین داران در قبرس و پیشرو در زمینه ساخت و ساز املاک در قبرس می باشد. شرکت آریستو علاوه بر قدرت نمایی در دارا بودن سهم شاخصی از بازار قبرس، از زمان تاسیس در حال پیشرفت و تحول بوده است و با کلیه استانداردهای صنعت ساخت و ساز و املاک در قبرس برابری می کند. همچنین دارای خدمات منحصر به فرد جهت مشتریان، مدیریت املاک و خدمات پس از فروش می باشد.

شرکت آریستو (Aristo Developers) از زمان راه اندازی در قبرس، همواره به افراد مختلف در زمینه نقل مکان به قبرس و یا جهت یافتن مکان اقامت مناسب جهت تعطیلات یاری رسانده است. خدمات حرفه ای و شاخص شرکت آریستو بدون در نظر گرفتن اینکه نقل مکان جهت سرمایه گذاری می باشد یا گذراندن دوران بازنشستگی، شامل همه با سلایق مختلف، انتظارات÷ض متفاوت و متناسب با بودجه می باشد. با دارا بودن تعداد 12000 مشتری رضایتمند در طی 15 سال، شرکت آریستو افتخار دارد که خدمات خود را همراه با تعهد همیشگی و روابط محکم با مشتریانش، ارائه کرده است. افزودن این خصوصیات حرفه ای به اعتبار و دانش شرکت آریستو، آن را تبدیل به شرکتی مطمئن و امن جهت سرمایه گذاری و خرید ملک کرده است.

به عنوان عضوی از جامعه پر رونق اروپا، قبرس به عنوان یک انتخاب مناسب و مطلوب اثبات شده است. سرمایه گذاری مستقیم از طریق خرید املاک شرکت آریستو موفقیت شما را در اخذ تابعیت دائم قبرس اروپایی تضمین می کند.

از سایت آریستو بازدید کنید و در زمینه جذابیتهای قبرس و امکانات ویژه آن جهت اخذ اقامت و تجارت و همچنین در مورد فعالیتها و خدمات درخشان شرکت آریستو در زمینه ساخت و ساز املاک و اخذ اقامت دائم اروپا، اطلاعات بیشتری کسب کنید:


شرکت ساخت و ساز و خدمات املاک آریستو (Aristo Developers)، 2016
کد N1277652

وبگردی