آفتاب

ترجمه تخصصی و استخدام مترجم

 ترجمه تخصصی و استخدام مترجم

در راستای ارائه خدمات ویراستاری به دانشگاهیان، ویراستاران آمریکایی، استرالیایی و کانادایی با موسسه (www.IranNative.com) وارد همکاری شدند.

در راستای ارائه خدمات ویراستاری به دانشگاهیان، ویراستاران آمریکایی، استرالیایی و کانادایی با موسسه (www.IranNative.com) وارد همکاری شدند.

گروه مترجمین ایران نیتیو (www.IranNative.com)، اولین نماینده خدمات ویراستاری شرکت (آکادمیک نیتیو ادیتینگ) کشور استرالیا در راستای ترجمه‌ای اصیل، بومی‌ و ایجاد حس اعتماد به کیفیت خدمات ایرانی، ویراستاران کشورهای آمریکا، استرالیا و کانادا را به خدمت گرفت.

به گزارش روابط‌عمومی گروه مترجمین ایران نیتیو (IranNative)، دکتر  رضا جمالی مدیر این موسسه، مهمترین اصل گردهم آوردن این ویراستاران از کشورهای استرالیا، آمریکا و کانادا را ایجاد حس اعتماد به کیفیت خدمات دانست و گفت: ویرایش مقالات و متون انگلیسی یکی از مهم‌ترین مراحل مورد نیاز برای تبدیل یک مقاله علمی به سطح آکادمیک و مورد پذیرش مجلات معتبر جهانی، ارتباط شرکت‌ها با شرکای خارجی برای ارسال نامه‌های اداری/تجاری و متون قرارداد، ارائه پروپوزال برای دریافت پذیرش از یک دانشگاه خارجی، ارائه پایان‌نامه و رساله در یک دانشگاه خارجی و غیره می‌باشد.

وی ادامه داد: فعالیت مترجمان و ویراستاران در موسسه ما به صورت جداگانه تعریف شده است به‌طوری‌که مترجمانی که در ایران نیتیو مشغول به فعالیت هستند، ایرانی بوده و با مهارت در یک یا چند رشته تخصصی، متن را از فارسی به انگلیسی ترجمه می‌کند. اما ویراستارهای ما اصالتا از کشورهای آمریکا، استرالیا و کانادا که انگلیسی زبان بوده، می¬باشند. به این ترتیب متن فارسی ابتدا توسط مترجم ما یا توسط خود مشتری به زبان انگلیسی ترجمه شده سپس توسط ویراستاران نیتیو انگلیسی زبان، ویرایش می‌شود.

دکتر جمالی با بیان اینکه مسئولیت‌¬پذیری، پذیرش اشتباه و اصلاح به‌موقع برای بسیاری از متقاضیانی که خواهان ترجمه متون خود هستند، به دلیل حساسیت موضوع، از اولویت بالایی برخوردار است، افزود: برهمین اساس ما با اخذ گواهی گارانتی از شرکت استرالیایی که دارای کد امنیتی نیز است  و در خصوص شرکت آمریکایی و کانادایی نیز دارای شماره فاکتور رسمی می‌باشد، برای خدماتمان گارانتی مادام‌العمر ارائه می‌دهیم به‌طوری‌که با این گارانتی اگر حتی یک جمله از متن از کیفیت زبانی پایینی برخوردار باشد، مجددا با درخواست متقاضی در مدت زمان کوتاهی و بدون تاخیر، کلیه متن به صورت رایگان توسط یکی از شرکت‌های همکار ما ویرایش می‌شود.

استخدام مترجم تخصصی

گروه مترجمین ایران نیتیو به عنوان یکی از معتبرترین مراکز خدمات ترجمه و ویرایش آکادمیک در کشور، از مترجمین با تجربه و متعهد در کلیه رشته ها دعوت به همکاری می نماید.

خواهشمندیم فقط و فقط مترجمین سطح طلایی (در ترجمه متون فارسی به انگلیسی و بالعکس)، رزومه و نمونه کارهای خود را از بخش استخدام مترجم در سایت، آپلود نمایند تا پس از بررسی، هماهنگی لازم به عمل آید.

کلیه مترجمین گرامی، لطفا قبل از ارسال مدارک، شرایط همکاری در وب سایت را به دقت مطالعه نمایند.

کد N1272326

وبگردی