آفتاب

تاکسی‌یاب، سفرهایی اقتصادی به نفع مسافران

تاکسی‌یاب، سفرهایی اقتصادی به نفع مسافران

تاکسی‌یاب (www.taxiyaab.com) یک اپلیکیشن کاربردی برای گوشی‌های هوشمند است؛ اپلیکیشنی که با آن می‌توان نزدیک‌ترین راننده‌ را فراخواند

تاکسی‌یاب (www.taxiyaab.com) یک اپلیکیشن کاربردی برای گوشی‌های هوشمند است؛ اپلیکیشنی که با آن می‌توان نزدیک‌ترین راننده‌ را فراخواند و به‌طور آنلاین تاکسی گرفت و به این ترتیب، روند تاکسی گرفتن را بسیار کوتاه‌تر و لذت‌بخش‌تر کرد. در عین حال، نگاهی دقیق‌تر به مزیت‌ها و جذابیت‌های تاکسی‌یاب گویای آن است که این برنامه می‌تواند جای بیش‌تری در زندگی روزمره‌ی ما باز کند.
یکی از برجسته‌ترین نکته‌ها درباره‌ی تاکسی‌یاب محاسبه‌ی هوشمندانه‌ی کرایه‌ها است که باعث شده هزینه‌ی سفرها برای مسافران به‌صرفه‌تر باشد. به‌طوری که با جای‌گزین کردن تاکسی‌یاب با آژانس‌ها یا تاکسی‌های دربستی می‌توان در بخشی از هزینه‌های روزمره صرفه‌جویی کرد و در عین حال از سفری دل‌چسب و متفاوت لذت برد، چرا که تاکسی‌یاب از خودروهایی مجهز و از رانندگانی آموزش‌دیده و خوش‌برخورد بهره می‌گیرد.
تاکسی‌یاب با استفاده از ظرفیت خالی راننده‌ها در شهر کاری می‌کند که علاوه بر اقتصادی‌تر شدن سفرها، میزان تاکسی‌های در حرکت در شهر کاهش یابد و به این ترتیب، باری هرچند اندک از دوش ترافیک هر روزه‌ی شهرمان برداشته شود. ناگفته پیداست که با همه‌گیر شدن استفاده از برنامه‌هایی مانند تاکسی‌یاب، کاهش قابل توجهی نیز در مصرف سوخت و آلاینده‌های شهری پدید می‌آید.
تاکسی‌یاب که چند ماهی است پا به ایران گذاشته و توانسته در همین مدت مخاطبان بسیاری را شیفته‌ی خود کند، در اولین سفری که هر کاربر تازه با این اپلیکیشن داشته باشد، با تخفیفی 10 هزار تومانی به او خوش‌آمد می‌گوید.
هم‌چنین تاکسی‌یاب برای معرفی بیش‌تر خود به دیگران، کاربران‌اش را ترغیب می‌کند تا دوستان و اطرافیان‌شان را با این برنامه آشنا کنند. به این ترتیب که اگر کسی کاربر تازه‌ای را به تاکسی‌یاب دعوت کند، 10 هزار تومان تخفیف به دست می‌آورد که در هر سفر خود می‌تواند 5 هزار تومان از آن را استفاده کند.
برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت www.taxiyaab.com مراجعه کنید.
کد N768281

وبگردی