آفتاب

بهترین وکیل کرج



بهترین وکیل کرج : چنانچه هرگونه سوالی در خصوص پرونده خود داشتید می توانید با بهترین وکیل پایه یک دادگستری در زمینه پرونده مطالبه مهریه ، ملکی ، حقوقی و... به شماره 09123673786 موسسه حقوقی عدالت سعید اکبری مشاوره و اعطای وکالت نمایید.

مطالبه مهریه

در این مقاله سعی می شود به صورت مختصر و مفید نحوه مطالبه مهریه مراحل درخواست مهریه از طریق سازمان ثبت و مراحل درخواست مهریه از طریق دادگاه مورد بررسی قرار گیرد و در صورتی که چنانچه هرگونه سوالی در خصوص پرونده خود داشتید می توانید با بهترین وکیل پایه یک دادگستری در زمینه پرونده مطالبه مهریه ، ملکی ، حقوقی و... به شماره ۰۹۱۲۳۶۷۳۷۸۶ موسسه حقوقی عدالت سعید اکبری مشاوره و اعطای وکالت نمایید..

مهریه که به آن صداق نیز گفته می شود برگرفته از سنت و مذهب می باشد و به عنوان پشتوانه ای برای زن در نظر گرفته می شود که جز حقوق مسلمه زن محسوب میشود و تحت هر شرایطی باید در صورت مطالبه مهریه از طرف زن به ایشان پرداخت شود

بهترین وکیل طلاق توافقی کرج

با داشتن یک وکیل مجرب در کنار خود می توانید در تمام مراحل دادرسی با آسودگی خیال گام برداشته و تمام مراحل را در اسرع وقت با همراهی ما انجام داده و به نتیجه دلخواه برسید.

انواع مهریه؟

عبارت است از:

مهرالحسنه

مهریه حضرت فاطمه می باشد که بسیاری از مسلمانان بر این اساس مهریه خود را تعیین می کنند یعنی ۵۰۰ درهم یا ۱۲۵۰ گرم نقره می باشد.

مهر المثل

زمانی می باشد که هنگام جاری شدن صیغه عقد مهریه در نظر گرفته نشده یا مهریه ای که در نظر گرفته شده نامشروع و باطل می باشد (مانند مهر کردن دست و یا پای زوج)پس از نزدیکی به زن مهرالمثل (مهریه ای عرفی که پس از ارجاع به کارشناس تعیین می شود)تعلق می گیرد.

مهر المسمی

مهریه ای است که زمان عقد زوجین بر آن تراضی و توافق می نمایند و در عقدنامه نیز ذکر می شود مانند تعداد ۱۴ عدد سکه تمام بهار آزادی.

مهر المتعه

مانند مهر المثل که در عقد مهریه ای در نظر گرفته نشده یا مهریه نامشروع می باشد منتهی با این تفاوت که هنوز نزدیکی میان زوجین محقق نشده و طلاق صورت می گیرد که با وضعیت مالی زوج و با کسب نظر کارشناس مهریه تعیین می گردد.

انواع مهریه و نحوه دریافت

عبارت است از:

مهریه عندالمطالبه

این نوع مهریه به محض جاری شدن صیغه عقد بر عهده زوج قرار گرفته و زوجه می تواند هر لحظه که تمایل داشت با تقدیم دادخواست مطالبه مهریه یا ضمن دادخواست طلاق مهریه خود را مطالبه نماید،و در صورت عدم پرداخت مهریه توسط زوج ابتدا حساب بانکی های زوج توقیف و در صورت وجود موجودی کسر می شود همچنین استعلام اموال منقول و غیر منقول ایشان از اداره ثبت اسناد و املاک و پلیس راهور اخذ می شود سپس در صورت عدم کفایت اموال زوج جهت پرداخت مهریه زوجه به درخواست زوج حکم جلب برای زوج صادر خواهد شد ، البته زوج نیز می تواند در طی مراحل مطالبه مهریه و در مرحله اجرای احکام با تقدیم دادخواست اعسار از محکوم به و معرفی شهود تقاضای تقسیط مهریه را نماید.در صورتی که به هرگونه سوال یا مشاوره نیاز داشتید یا قسط اعطای وکالت به بهترین وکیل خانواده و مخصوصا بهترین وکیل پرونده مطالبه مهریه داشتید با شماره 09123673786 تماس حاصل فرمایید.

مهریه عندالاستطاعه

در این نوع مهریه که در زمان عقد در عقدنامه تعیین و توسط زوجین امضا می شود استطاعت و توانایی مالی زوج بسیار اهمیت دارد یعنی شما با طرح پرونده مطالبه مهریه و در اجرای احکام خانواده با مشکلی به نام عدم توانایی مالی زوج مواجه می شوید که اثبات خلاف آن یعنی توانایی مالی زوج کار دشواری می باشد و حکم جلب ایشان صادر نمی شود که در این صورت با مشاوره با بهترین وکیل خانواده بهترین وکیل پرونده مهریه به شماره ۰۹۱۲۳۶۷۳۷۸۶ می توانید مشکل پرونده خود را حل نمایید.

قانون مهریه ۱۱۰ سکه

تاثیر این قانون در مطالبه مهریه توسط زوجه تنها در این است که نسبت به تعداد سکه های مهریه تا ۱۱۰ در صورت عدم پرداخت مهریه توسط زوج حکم جلب ایشان صادر می شود تا به عنوان اهرم فشار توسط زوجه مورد استفاده قرار بگیرد و نسبت به مهریه مازاد بر ۱۱۰ سکه دیگر حکم جلب صادر نمی شود و زوجه جهت مطالبه مهریه مازاد بر ۱۱۰ عدد سکه می بایست اموالی از زوج را به دادگاه معرفی تا ایشان نسبت به توقیف و سپس فروش آن اقدام کند.

مراحل مطالبه مهریه توسط وکیل

عبارت است از:

مطالبه مهریه از طریق اجرای سازمان ثبت

در صورتی که در خصوص پرونده مطالبه مهریه به وکلای ما وکالت دهید ابتدا با مراجعه به دفتر ازدواج و صدور اجرائیه از طریق اجرای سازمان ثبت اقدام می نماییم و نسبت به توقیف اموال زوج در اسرع وقت اقدامات لازم انجام خواهد شد و در مرحله بعد اموال توقیف شده مزایده و به فروش خواهند رسید بدون آنکه شما کوچکترین دخالتی در این پروسه داشته باشید.

مطالبه مهریه از طریق دادگاه خانواده

در این روش و پس از مطالبه مهریه از طریق اجرای سازمان ثبت و مختومه نمودن پرونده و گرفتن گواهی انصراف از مطالبه مهریه از طریق اجرای سازمان ثبت ، با مراجعه به دفتر خدمات قضایی دادخواست مطالبه مهریه به همراه خواسته اعسار از هزینه دادرسی مهریه ثبت و به دادگاه خانواده مربوطه ارجاع می شود،سپس داذگاه با

تعیین وقت رسیدگی و ابلاغ به طرفین آماده رسیدگی می شود،در جلسه اول به خواسته اعسار از هزینه دادرسی پرداخته می شود و زوجه می بایست با آماده کردن شهود اعسار از هزینه دادرسی معسر بودن خود را در پرداخت ۳/۵ درصد اصل خواسته با سهادت سهود ثابت نماید سپس در جلسه دوم دادگاه نسبت به اصل پرونده رسیدگی می نماید.

مطالبه مهریه توسط وکیل خانواده

هم اکنون در کرج و سایر استان ها به دلیل پیچیدگی‌ که در روند پرونده مطالبه مهریه به وجود آمده که باعث سردرگمی و احتمال تضییع حقوق‌ گردیده به شما شدیدا توصیه می نمایم جهت هرگونه اقدام قضایی و‌ مخصوصا پرونده مطالبه مهریه حتما با اهل فن و وکلای مجرب خانواده که بهترین وکیل مطالبه مهریه کرج و تهران می باشد مشاوره لازم بگیرید و در صورت نیاز به ایشان وکالت دهید شماره موبایل بهترین وکیل مطالبه مهریه 09123673786

مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده مطالبه مهریه

عقدنامه در صورت مفقودی تهیه رونوشت عقدنامه از دفتری که عقد در آن ثبت شده

اصل کارت ملی و شناسنامه زوجه

داشتن کد ملی زوج که جهت ثبت دادخواست مطالبه مهریه داشتن کد ملی زوج الزامی می باشد.

وکیل دادگستری کرج

وکیل دادگستری در کرج کیست و به چه کسی وکیل دادگستری گفته می شود؟ وکیلی که با این عنوان مشغول به کار است چه امتیازاتی دارد و تعهدات وی در قبال موکل چیست؟

ما در این نوشتار در تلاش هستیم اطلاعاتی را در ارتباط با وکیل دادگستری با شما کاربران عزیز در میان بگذاریم که با علم بهتری بتوانید با وظایف وی آشنا شوید. با ما همراه باشید.

بهترین وکیل پایه یک دادگستری کرج

وکیل کیست؟

وکیل به فردی گفته میشود که از طرف موکل به وی اختیاراتی داده می شود که میتواند به نفع موکل خود از این اختیارات استفاده کند؛ شما دوستان عزیز در صورتی که تمایل دارید از خدمات وکیل بهره مند شوید می توانید به وی وکالت دهید که امور موردنظر را به جای شما انجانم دهد و این امر کمک می کند که وکیل با علم و دانشی که دارد به بهترین شکل ممکن از شما حمایت نماید و روند پرونده را به گونه ای پیش ببرد که منافع موکل حفظ شود.

توجه داشته باشید انجام هرگونه قرارداد و معامله باید توسط سند رسمی تنظیم و واگذار شود و در صورتی که وکالت نامه در دفاتر اسناد رسمی تنظیم شود نمی توان توسط آن در دادسرا یا حتی دادگاه از جانب افراد حقیقی یا حقوقی حاضر شد و امور موردنظر را انجام داد.

انواع وکیل دادگستری

وکلا با توجه به مهارت،تجربه و سابقه و همچنین حوزه ای که فعالیت می کنند انواع مختلفی دارند و به طور کلی می توان آن ها را از نظر صلاحیت رسیدگی و درجه اعتبار به دو دسته زیر دسته بندی کرد:

‏ وکیل پایه یک دادگستری

کارآموز وکالت دادگستری

وکیل دادگستری کیست؟

وکیل دادگستری به فردی گفته می شود که در کانون وکلای دادگستری عضو بوده و دارای پرونده وکالت می باشد و با توجه به مهارت و تجربه بسیاری که دارد می تواند در دادگاه و دیگر مراجع قضایی از حق و حقوق موکل خود به بهترین شکل ممکن محافظت کند به بیان دیگر تنها وکیل دادگستری می تواند به جای موکل خود در مراجع قضایی، ثبتی؛ اداری و غیره حاضر شود و از حقوق موکل خود با توجه به اختیاراتی که از سوی موکل به وی داده شده است دفاع کند.

وکالت وکیل از زمان امضای وکالتنامه و با امضای وی شروع میشود و موکل ملزم است که هزینه های موردنظر را که شامل هزینه های آگهی؛ کارشناسی، دادرسی، کپی اوراق و غیره است را پرداخت نماید.

وکیل پایه یک دادگستری به فردی گفته می شود که باید در رشته های فقه، حقوق، مبانی حقوق اسلامی، تحصیات دانشگاهی خود را در نقطع لیسانس به بالا به اتمام رسانده است؛ توجه داشته باشید که تحصیلات حوزه علمیه هم تراز نیز قابل قبول است.

بعد از فارغ التحصیلی و قبولی در آزمون وکلای دادگستری که سالانه برگزار می شود فرد میتواند فعالیت خود را در حوزه کارآموز وکالت آغاز کند و بعد از گذراندن دوره 18 ماهه کار آموزی و قبولی در آزمونهای کتبی و شفاهی و همچنین مراسم تحلیف و ادای سوگند فرد متقاضی بعنوان وکیل پایه یک فعالیت کند.

چنانچه هرگونه سوالی در خصوص پرونده خود داشتید می توانید با بهترین وکیل پایه یک دادگستری در زمینه پرونده مطالبه مهریه ، ملکی ، حقوقی و... به شماره ۰۹۱۲۳۶۷۳۷۸۶ موسسه حقوقی عدالت سعید اکبری مشاوره و اعطای وکالت نمایید.

در روال پیگیری و دفاع از موکل در پرونده ها، نوشتن طرح شکایت، طرح دعوا و خود دفاعیه، بسیار اهمیت دارد و اگر به قوانین درستی استناد شود میتوان قاضی را مجاب کرد که موکل ما محق می‌باشد. و لازمه آن تسلط بالا بر تمامی قوانین حقوقی، کیفری، مدنی و حتی اصول فقه می باشد.

“در طی سالها کار تخصصی، تمامی قوانین را کنکاش کرده ایم و با تسلط و اشراف کامل بر قوانین، تمام قد از موکل خود دفاع می کنیم.”

در دعاوی و پرونده های مختلف، با مشاوره حقوقی از وکیل سعید اکبری، شانس موفقیت خود را بالا ببرید.

تعهدات وکیل پایه یک دادگستری در کرج

یکی از نکات مهمی که در ارتباط با وکیل پایه یک دادگستری بهتر است به آن توجه داشته باشید تعهدات وی است که بعد از عقد قرار داد وکیل موظف به اجرای آن است، از جمله تعهدات وکیل دادگستری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

وکیل مسئول خساراتی است که توسط اقدامات وی به موکل وارد شده است.

وکیل دادگستری تنها می تواند در چارچوب اختیاراتی که به وی داده شده به وظایف خود عمل کند.

وکیل باید همواره باید به گونه ای عمل کند که مصلحت و صلاح موکل در آن است و از هر عملی که می تواند به ضرر موکل باشد اجتناب کند.

وکیل دادگستری در صورتی می تواند کاری را به فرد دیگر واگذار نماید که از حق توکیل داشته باشد.

تماس با ما:

آدرس: کرج ، چهار راه طالقانی جنب برج طالقانی ، برج آرین البرز

تلفن:

09123673786

ایمیل پشتیبانی:

[email protected]

وکیل پایه یک دادگستری

بسیاری از افراد شاید ندانند که وکیل پایه یک دادگستری کیست و چه وظایفی دارد؟ یا این که اطلاعات نسبی در این باره داشته باشند اما اگر قرار است بهترین وکیل کرج را برای امور خود انتخاب کنید بهتر است اطلاعات خود را در ارتباط با خدمات و وظایفی که دارد افزایش دهید تا بتوانید بهترین وکیل را انتخاب نمایید.

در کشور ما نیز همانند سایر کشورها قوانین و مقررات خاصی وضع شده است که تنها افرادی می توانند از این قوانین و مقررات سر در بیاورند که علم و دانش لازم را در این باره داشته باشند و همین امر موجب شده است که افراد برای مشکلات حقوقی یا قضایی خود به سراغ این دسته از افراد بروند.

چنانچه هرگونه سوالی در خصوص پرونده خود داشتید می توانید با بهترین وکیل پایه یک دادگستری در زمینه پرونده مطالبه مهریه ، ملکی ، حقوقی و... به شماره ۰۹۱۲۳۶۷۳۷۸۶ موسسه حقوقی عدالت سعید اکبری مشاوره و اعطای وکالت نمایید.



وبگردی