آفتاب

سئو سایت کرج



سئو یا همان بهینه سازی سایت یکی از روش های مهمی است که می توانید با تکیه بر آن سایت خود را به موتورهای جستجو معرفی کتید و برای این کار نیاز است که از سئوکار ماهر که در این زمینه مهارت و تخصص بالایی دارد کمک بگیرید.

سئو سایت کرج

سئو یا همان بهینه سازی سایت یکی از روش های مهمی است که می توانید با تکیه بر آن سایت خود را به موتورهای جستجو معرفی کتید و برای این کار نیاز است که از سئوکار ماهر که در این زمینه مهارت و تخصص بالایی دارد کمک بگیرید.

مجموعه ماهور مارکتینگ دارای سابقه طولانی و درخشانی می باشد که توسط خانم مهسا معدلی مدیریت می شود. این مجموعه با سابقه ی درخشانی که طی چند سال گذشته در کرج و تهران داشته است توانسته رضایت مشتریان خود را از ابتدای کار تا به همین امروز را به همراه داشته باشد.

به جهت تماس با کارشناسان مجموعه ماهور مارکتینگ با شماره 09126942637 تماس حاصل نمایید. ارزان ترین و با کیفیت ترین طراحی و سئو سایت را تنها از ما بخواهید.

این مجموعه تمامی ضمانت های لازم و از جز تا کل کارهایی که باید روی سایت شما به صورت روزانه انجام شود را در ابتدای کار در قراردادی که با شما عزیزان میبندد و همه موارد را قید میکند تا شما هیچگونه نگرانی بابت سایت خود نداشته باشید. اعتماد ورضایت شما اعتبار ماست.

سئوچیست؟

سئو به آن دسته از کارهایی گفته می شود که بر روی سایت شما پیاده می شود و می تواند رتبه سایت شما را در موتورهای جستجو از قبیل گوگل افزایش دهد.

سئو در افزایش تجربه کاربری نقش بسیار مهمی دارد و یکی از کاربردهای مهم آن که توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است میتوان به افزایش رتبه و رضایت کاربران از ورود به سایت شما اشاره کرد.

تمامی کسب و کارهایی که به صورت اینترنتی فعالیت میکنند همواره به دنبال راهکارهایی هستند که فروش بالایی را به دست بیاورند و این امر زمانی امکان پذیر است که مخاطبین بسیاری با کسب و کار شما آشنا شوند بنابراین لازم است که برای دیده شدن در موتورهای جستجو مختلف محتوای جذاب و کاربرپسند داشته باشید.

عمده تفاوت سئوسایت با دیگر مدل های تبلیغات در چیست؟

در سئوسایت کاربران براساس محتوای شما و شایستگی و عملکردی که دارید به وب سایت شما جذب می شوند و گوگل برای برتری سایت شما در مقایسه با دیگر سایت ها الگوریتم های مختلفی را در نظر گرفته است  و شما برای موفقیت در آن لازم است که تمامی الگوریتم ها پیروی کنید این درحالی است که در تبلیغات پولی، شما باید برای قرار گرفتن در صدر جدول لازم است که هزینه هایی را پرداخت کنید و کاربر به راحتی می تواند متوجه این امر شود چرا که در کنار سایت شما AD درج شده است که مخفف کلمه Advertisemene می باشد و به کاربر این اعلان را می دهد که رتبه شما از طریق پرداخت هزینه به دست آمده است.

شما کاربران عزیز می توانید برای سئوسایت خود با کارشناسان ما در مجموعه ماهور در ارتباط باشید.

بهترین سئوکار کرج

متخصص سئو؛ سئوکار یا همان کارشناس سئو به فردی گفته میشود که وظیفه بهینه سازی سایت شما را در موتورهای جستجو دارد و با تجزیه و تحلیل؛ بررسی محتوا و ساختار وب سایت شما می تواند به بالا رفتن وب سایت شما کمک بسیاری نماید تا نتایج مثبتی را در گوگل و دیگر موتورهای جستو به دست بیاورید.

متخصص سئو به بهینه سازی سایت شما کمک میکند و اطمینان را به دست می آورد که محتوای درج شده در سایت میتواند بازده مثبتی را برای شما به همراه داشته باشد که این امر ترافیک سایت شما را به همراه دارد و آگاهی افراد را در ارتباط با سایت شما افزایش میدهد.

مسئولیت های بهترین سئوکار کرج

وظایفی که سئوکار دارد بسته به شرکتی که صاحب وبسایت است متفاوت میباشد و لازم است که بدانید از عمده ترین مسئولیت های وی بهینه سازی وب سایت شما برای گوگل می باشد. از دیگر وظایف وی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

استراتژی های سئو را جهت بهینه سازی و افزایش رتبه سایت شما به کار می برد.

جهت برگزاری کمپین های مختلف از جمله کمپین های پولی چون گوگل ادز تست های لازم را انجام می دهد و نتایج مورد نظر را مورد ارزیابی و تجزیه و تحلیل قرار می دهد می تواند سودآوری برند شما را به همراه داشته باشد.

برآورد هزینه های کمپین، حفظ بودجه و برآورد هزینه های احتمالی در سئو اکسپلور را انجام می دهد.

تولید محتوای اصولی و سئو شده را برای شما انجام می دهد.

استفاده از کلمات کلیدی مناسب برای تولید محتوای اصولی

از ابزارهای مختلف که سئوکار برای بهینه سایت از آن استفاده می کند اطلاع پیدا کنید که ما در ادامه به برخی از این ابزارها اشاره خواهیم کرد.

  • گوگل سرچ کنسول
  • گوگل آنالیتیکس
  • اسکریمینگ فراگ
  • ابزار Moz
  • ابزار Ahrefs
  • ابزار SEMrush
  • و غیره

با توجه به رشد کسب و کار های آنلاین لازم است که افراد اطلاعات خود را در ارتباط با روش های موثری که می تواند به رونق کسب و کار آن ها کمک کند آشنا شوند و یکی از روش های موثر استفاده از مهارت و تجربه سئوکار اشاره کرد که می تواند به شناخته شدن برند شما در موتورهای مختلف کمک کند. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

سئوکار بخشی جدایی ناپذیر از استراتژی بازاریابی و تیم شما است. اگر بازدیدهای زیادی در وب سایت خود نداشته باشید، ممکن است لازم باشد کارهای بیشتری در زمینه بهینه سازی موتور جستجو (SEO) خود انجام دهید. آیا در آن خوب نیستید؟ مشکلی نیست سئوکاران حرفه ای ما در کرج  می توانند به شما کمک کند. "سلطان کلمات کلیدی" می تواند ترافیک بیشتری از آنچه در ساعات شلوغی پیدا می کنید ایجاد کند. ما یک آژانس بازاریابی آنلاین در  کرج هستیم، اما مشتریانی در سراسر کشور داریم. بنابراین مکان شما مهم نیست. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این تجارت و آنچه برای تکمیل وظایف لازم است، ادامه دهید.

یک  سئوکار دقیقا چه کاری انجام می دهد؟

یک متخصص بهینه سازی موتور جستجو (SEO) یا سئوکار رتبه وب سایت شما را در موتورهای جستجوی اصلی مانند گوگل، بینگ، یاهو و ... بهبود میبخشد.

این متخصص بهینه سازی روی صفحه را برای ایجاد نتایج جستجوی مرتبط، تجربیات مثبت کاربر، ترافیک وب سایت بیشتر، حجم سرنخ و آگاهی از برند ارائه می دهد.

"هدف اولیه یک متخصص سئو سایت کرج مانند هر بازاریاب دیگری است: ایجاد فروش بیشتر برای یک شرکت."

سایر وظایف شامل پیاده سازی و حفظ عنوان و متا تگ ها، تغییر مسیر URL، و خطاهای 404 است. تجزیه و تحلیل حضور رقبای خود در وب؛ نظارت بر کنسول جستجوی گوگل و ابزارهای وب مستر مشابه؛ شناسایی فرصت های لینک سازی؛ و قراردادهای مذاکره با آژانس ها و فروشندگان از دیگر وظایف سئوکاران حرفه ای ما در کرج میباشد.

طراحی سایت کرج

داشتن وب سایت چیزی فراتر از داشتن محتوا، لینک و ظاهری جذاب برای کاربران است. پشت هر تایپوگرافی، هر رنگ، هر تصویر و عنصری که طراحی صفحه وب را تشکیل می دهد، برنامه ریزی کاملی وجود دارد که توسط متخصصان با هدف جذب مخاطب هدف و حصول اطمینان از اینکه حتی اگر بسیار مختصر باشد، تجربه کاربری ایجاد شده است.

طراحی سایت کرج

توسعه صفحات وب فرآیندی است که می توان آن را طولانی و سنگین دانست. با این حال، اگر تیمی از متخصصان دارید و کاملاً از مخاطبان هدف خود و آنچه میخواهید با آن به دست آورید آگاه باشید، لازم نیست این کار نیاز به تلاش بیش از حد داشته باشد.

حالا بیایید قدم به قدم ببینیم طراحی سایت حرفه ای از چه چیزی تشکیل شده است، چه عناصری آن را تشکیل می دهد، چه تفاوتی با طراحی گرافیکی دارد و ارتباط آن با قابلیت استفاده چقدر اهمیت دارد.

طراحی سایت چیست و چرا اهمیت دارد؟

همانطور که از نام آن مشخص است، طراحی سایت فرآیند هر پروژه طراحی و توسعه وب سایت است . و برخلاف آنچه ممکن است تصور شود، آنقدرها هم که به نظر می رسد ساده نیست، زیرا یکی از مهم ترین عناصر در هر استراتژی بازاریابی دیجیتال برای جذب و تولید سرنخ ها، علاوه بر بستن فروش احتمالی است.

کسانی که مسئول هستند طراحان سایت هستند  و وظیفه آنها فراتر از "زیبا جلوه دادن صفحه" خواهد بود. از جمله وظایف او، بهینه سازی موقعیت سئو ، تجزیه و تحلیل نیازهای مشتری و اهداف شرکت برای پیکربندی آنها در توسعه وب و ارائه بهترین تجربه ممکن به کاربران است.

همچنین،  آنها زبان HTML را می دانند، گرافیک را درج می کنند و از به روز رسانی سایت مراقبت می کنند . در دستان طراح وب، ایجاد رابط کاربری یا رابط کاربری است، چیزی که کاربران اینترنت قرار است با آن تعامل داشته باشند و جای خود را به UX یا User Experience می دهد، هر چیزی که به شما امکان می دهد به درستی و شهودی در وب سایت پیمایش کنید.

طراح سایت همیشه برای رفع هر مشکلی که رابط صفحه وب ممکن است داشته باشد، آن را برای کاربران جذاب جلوه دهد و محتوای مفید و مورد علاقه آنها را بنویسد.

عناصر کلیدی طراحی سایت

همانطور که می بینید، چیزی فراتر از متخصص بودن در طراحی وب سایت در سطح گرافیکی نیاز دارد و آن تسلط بر عناصر کلیدی طراحی سایت است که عبارتند از:

قابلیت اسکن:  خواندن مطالب آسان است، هیچ پاراگراف طولانی و سنگینی وجود ندارد، متون بر اساس عنوان و زیرنویس تقسیم می شوند.

تایپوگرافی:  با اتصال به نکته قبلی، فونت باید در متون طولانی یکنواخت باشد ، می تواند از نظر علائم، عنوان و زیرنویس متفاوت باشد، اما برای کاربران شروع خواندن یک متن در Arial بسیار ناراحت کننده است که در وسط آن بی دلیل به  شکل   Times New Roman تبدیل شود‌.

سرعت:  مهم است که سایت در هر زمان و در همه دستگاه ها به راحتی بارگیری شود . به یاد داشته باشید که مردم وقت ندارند منتظر بمانند تا سایت کامل ظاهر شود و در عرض سه ثانیه می توانند آن را ترک کنند. برای جلوگیری از این اتفاق، می‌توانید به فناوری AMP تکیه کنید.

پاسخگویی:  وب سایت هم برای رایانه و هم برای دستگاه های تلفن همراه مناسب است.

تفاوت بین طراحی سایت و طراحی گرافیکی

مشکل بزرگی که طراحی سایت با آن مواجه  است این است که اغلب با طراحی گرافیکی اشتباه گرفته می شود . برای رفع شبهات، طراحی گرافیکی ایجاد پیام های بصری، چه فیزیکی و چه دیجیتالی است. این رشته شامل رشته‌های مختلفی از جمله نقاشی است، در حالی که طراحی وب 100% بر روی دیجیتال متمرکز است و همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم، بسیار فراتر از هر چیزی است که از نظر زیبایی‌شناسی جذاب باشد.

اگر در حال انجام یک کمپین بازاریابی آنلاین برای تبلیغ محصول یا خدمات خود هستید، ضروری است که از خدمات یک طراح سایت برای ایجاد و مدیریت محتوای وب سایت استفاده کنید.

برای واضح‌تر کردن آن، اجازه دهید تفاوت‌های اصلی بین طراحی گرافیک و طراحی سایت را مرور کنیم:

به عنوان یک حرفه، طراحی سایت به اندازه طراحی گرافیک انعطاف پذیر نیست. یک طراح گرافیک می‌تواند بر جنبه‌های بصری مختلف یک شرکت مانند دستورالعمل‌های هویت بصری یک برند، جلد کتاب و مجله، کاتالوگ، پوستر، حتی دکوراسیون فضاهای کاری همراه با معماران و دکوراتورهای داخلی و/یا نمای بیرونی تمرکز کند.

طراح سایت به فضاهای دیجیتال شرکت ، عمدتاً وب سایت، وبلاگ، بخش اخبار و غیره محدود می شود. اگرچه می توانید در شبکه های اجتماعی نیز شرکت کنید.

طراحی گرافیک بر ارائه یک تصویر بصری جذاب به هر چیزی که از آن خواسته می شود تمرکز میکند، خواه لوگو باشد، عکس ویرایش شده برای نمایشگر پنجره و غیره.

طراحی سایت به دنبال آن است که UX (تجربه کاربر) خوشایند باشد ، اهداف کاربر در وب سایت محقق شود، آنها بتوانند در آن حرکت کنند و کاربران مایل به بازگشت مجدد یا استخدام محصولات یا خدمات شرکت باشند.

با وجود این تفاوت ها، گرافیک و طراحی سایت با هم تضادی ندارند، برعکس، به خوبی یکدیگر را تکمیل می کنند. تنها موضوع این است که بدانید هنگام اجرای کمپین بازاریابی دیجیتال خود چه وظایفی را به هر یک از آنها اختصاص دهید.

البته،  طراح سایت باید  دستورالعمل های برند را تحت محدودیت هایی که از نظر برنامه نویسی و طراحی وب وجود دارد به درستی اعمال کند تا اطمینان حاصل کند که تجربه سایت  برای دستیابی به اهداف کسب و کار شما کافی است.



وبگردی