آفتاب

لوازم خانگی پارس خزر



ما در این نوشتار در تلاش هستیم اطلاعاتی را در ارتباط با لوازم خانگی که وجود آن در هر خانه ای لازم و اجباری است در میان بگذاریم تا بتوانید با شناخت بیشتری خرید خود را انجام دهید.

اگر به دنبال خرید جهیزیه هستید یا تمایل دارید که لوازم برقی منزل خود را تعویض کنید به احتمال زیاد با برندهای مختلفی در بازار روبه روشده اید که شناختی در ارتباط با آن ها نداشته اید و از قیمت سرسام آور آن ها شوکه شده اید. به جهت ارتباط با فروشگاه با شماره 09125454665 تماس حاصل نمایید.
ما در این نوشتار در تلاش هستیم اطلاعاتی را در ارتباط با لوازم خانگی که وجود آن در هر خانه ای لازم و اجباری است در میان بگذاریم تا بتوانید با شناخت بیشتری خرید خود را انجام دهید.
مد های مختلفی از لوازم وجود دارند که هر کدام از آن ها کارایی مخصوص به خود را دارند و می توانند به شما در آسان شدن امور منزل کمک کنند، از این رو وجود آن ها برای هر خانه ای الزامی است و می تواند کار را برای خانم خانه راحت کند، در میان مدل های مختلف لوازم خانگی می توان گفت که جاروبرقی نقش بسیارمهمی دارد و بهتر است در زمان خرید آن نهایت دقت خود را به کار ببرید تا بتوانید خریدی بهینه را تجربه کنید.

اطلاعاتی در ارتباط با لوازم خانگی

قبل از آن که به معرفی محصولات پرفروش در مجموعه پارس خزر برویم، بهتر است اطلاعاتی را در ارتباط با لوازم خانگی با شما کاربران عزیز در میان بگذاریم، بهتر است قبل از هر چیزی به این سوال جواب دهید که لوازم خانگی چیست؟ لازم به ذکر است که برای این سوال تعریف های بسیاری انجام شده است اما به طور کلی لوازم خانگی به آن دسته از تجهیزاتی گفته می شود که برای امور خاصی طراحی شده اند و می توانند به بهترین شکل ممکن نیاز افراد را برآورده سازند.
این دستگاه های الکتریکی برای امور خاصی طراحی شده اند برای نمونه برخی از آن ها وظیفه پخت و پز، تمزکاری و غیره را برعهده دارند و نیاز افراد را به بهترین شکل ممکن برآورده می سازد.


پنکه | محصولات پارس خزر | فروشگاه اکباتان


لوازم خانگی که در مجموعه پارس خزر تولید و به بازار عرضه شده اند هر کدام برای امور خاصی طراحی شده اند و همین امر منجر شده است، همین امر منجر شده است که آن را به شکل های مختلفی دسته بندی کنند.
یکی از این دسته بندی ها، تقسیم لوازم خانگی به کوچک و لوازم خانگی بزرگ است که در ادامه اطلاعاتی را در این باره با شما در میان خواهیم گذاشت.

لوازم خانگی بزرگ

این نوع از لوازم خانگی پارس خزر با نام کالاهای سفید در میان بسیاری از افراد شناخته شده اند و شامل تجهیزاتی چون یخچال، لباسشویی، ظرفشویی؛ اجاق گاز، آبگرمکن و غیره می باشند و وجود آن ها در بسیاری از خانه ها لازم و ضروری است از این رو در انتخاب آن ها باید نهایت دقت خود را به کار ببرید چرا که قیمت بالایی برای افراد به همراه دارند، از این رو سهل انگاری در این باره می تواند مشکلات عدیده ای را برای افراد به همراه داشته باشد و هزینه ای که از این بابت پرداخت کرده اید سوخت شود.

لوازم خانگی کوچک

برای آن که بتوانید این دسته از لوازم خانگی پارس خزر را بشناسید لازم است که به کارایی آن ها توجه داشته باشید و بسته به ابعاد کوچکی که دارند کاربرد بسیاری دارد و حمل آن ها بسیار راحت است. از جمله لوازم خانگی کوچک می توان به خردکن، مخلوط کن برقی، چایساز، چرخ گوشت و غیره اشاره کرد.

چک لیستی از لوازم خانگی کاربردی

برای آن که بتوانید زندگی راحتی را تجربه کنید لازم است که لوازم ضروری و موردنیاز خود را تهیه نمایید و بهتر است که بدانید راحتی و آرامش زندگی در جامعه امروزی در گروی همین لوازم خانگی است.


 فروش پنکه | محصولات پارس خزر | فروشگاه اکباتان


لوازم خانگی پارس خزر در هر منزل را بسته به قسمت های مختلف آن به انواع مختلفی دسته بندی می کنند برای نمونه می توان به موارد زیر اشاره کرد:
لوازم مورد نیاز برای اتاق خواب
لوازم مورد نیاز برای اتاق کار
لوازم خانگی مورد نیاز برای آشپزخانه
لوازم خانگی مورد نیاز برای پذیرایی
توجه داشته باشید که شما کاربران عزیز در زمان خرید هر کدام از آن ها دقت و توجه خود را به کار ببرید که از خرید خود نهایت لذت را ببرید. موضوع مقاله امروز ما در ارتباط با لوازم خانگی مورد نیاز برای خانه است که مجموعه پارس خزر آن را به بهترین شکل ممکن در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد و شما برای خرید آن می توانید به نمایندگی های مجاز این برند مراجعه نمایید.


 جارو برقی | محصولات پارس خزر | فروشگاه اکباتان

جاروبرقی

یکی از تجهیزات مهم در خانه های امروزی که ارتباط مستقیمی با نظافت محیط و سلامت افراد دارد می توان به جاروبرقی پارس خزر اشاره کرد.
ممکن است برای شما نیز این سوال به وجود آمده باشد که جاروبرقی باکیفیت بالا چه ویژگی هایی دارد؟
برای آن که بتوانید جاروبرقی مناسب را خریداری کنید بهتر است به ویژگی های آن توجه داشته باشید، یکی از ویژگی های مهم جاروبرقی که نقش بسیار مهمی در عملکرد و کارایی این دستگاه دارد می توان به توان آن اشاره کرد. توان و قدرت جاروبرقی بر حسب وات محاسبه می شود و توان این محصولات با همدیگر متفاوت است هرچه قدرت و توان جاروبرقی بیشتر باشد به طبع قدرت پاک کنندگی بیشتری دارد.
وات جاروبرقی، نشان دهنده قدرت مکش جاروبرقی است و می تواند نشان دهنده قدرت موتور باشد و حداکثر توان این تجهیزات 500 وات است هرچند وات های بیشتر نیز در بازار وجود دارد.


 فروش جارو برقی | محصولات پارس خزر | فروشگاه اکباتان


مدل های مختلفی از جاروبرقی وجود دارد که هر کدام از آن ها کارایی مختلفی با همدیگر دارند و شما با مراجعه به بازار می توانید مدل های مختلف جاروبرقی از قبیل سطلی، مخزن دار، عصایی؛ رباتیک و دستی را مشاهده و معیار سنجش قدرت آن ها توان این تجهیزات است.
ما در ادامه شما را با برخی از مدل های پرفروش جاروبرقی پارس خزر آشنا خواهیم کرد که شناخت بهتری از این محصولات داشته باشید:

جاروبرقی پارس خزر مدل Turbo 2500WB

یکی از تولیدات پرفروش برند پارس خزر می توان به جاروبرقی پارس خزر مدل Turbo 2500WB اشاره کرد که می تواند با سرعت و کیفیت بالایی محیط شما را تمیز کند از بارزترین مشخصات این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:
مجهز به فناوری  Quattro Power
دارای فیلتر کیسه ا‌ی ضد آلرژی HEPA قابل شستشو با گیره پلاستیکی
 مجهز به اسفنج در دهانه ورودی پاکت
مجهز به لوله‌ی خرطومی با روکش کنفی
 قابلیت Double Filtration
مجهز به نشانگر الکترونیکی که وضعیت کیسه را برای شما به نمایش در می آورد.
مجهز به موتور قدرتمند با توان 2500 وات
بدنه این محصول از پلاستیک مقاوم و درجه یک ساخته شده است.
این محصول دارای برچسب گرید انرژی A است
پدال شارژی که برای آن تعبیه شده است روشن و خاموش کردن آن را برای کاربران راحت کرده است.
دسته ارگونومی و ضدلغزش آن موجب شده است که حمل و نقل آن با راحتی بیشتری انجام شود.
برای این محصول برس های مخصوصی تعبیه شده است که تمیزکردن سطوح مختلف را برای کاربران راحت کرده است.
شما می توانید قدرت مکش آن را بسته به نیاز خود تغییر دهید.

جاروبرقی پارس خزر مدل Turbo 2500WS

یکی دیگر از جاروبرقی های پرفروش در مجموعه پارس خزر است که با توجه به ویژگی های منحصر به فردی که دارد توجه و نگاه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. از بارزترین ویژگی های این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:
مجهزبه فناوری Quattro Power
مجهز به فیلتر HEPA
مجهز به لوله خرطومی قابل شستشو با روکش کنفی
دارای قابلیت Double Filtration که می تواند هوای خروجی را با کیفیت بالایی تصفیه کند.
مجهز به نمایشگر پرشدن کیسه آشغال
دارای برچسب انرژی گرید A
طول کابل این محصول کاربردی 10 الی 15 متر است که با کمک آن می توانید محیط مورد نظر را تمیز کنید.
مجهز به سیم جمع کن خودکار
وزن این محصول 4/5 کیلوگرم است و با توجه به چرخ هایی که برای آن تعبیه شده است حمل و نقل آن برای کاربران راحت شده است.

جارو برقی پارس خزر مدل VC-2200W

یکی از مدل های ساده اما پرطرفدار جاروبرقی پارس خزر که این روزها توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است میتوان به جارو برقی پارس خزر مدل VC-2200W، اشاره کرد که رنگ های متنوعی از آن در بازار وجود دارد و شما می توانید بسته به نیاز خود آن را خریداری نمایید.
مخزن این محصول 8 لیتر است و زباله های موجود درون کیسه مخصوص جمع می شوند و می توانید به صورت کاملا بهداشتی تخلیه کنید. بر روی این محصول دکمه خاموش و روشن تعبیه شده است که کاربران به راحتی می توانند عملیات خاموش و روشن را انجام دهند.
لازم به ذکر است برای تعیین قدرت مکش این دستگاه دکمه کشویی تعبیه شده است و شما می توانید بسته به نیاز خود میزان مکش آن را کم یا زیاد کنید.
سری دو طرفه این محصول عملیات تمیز کردن سطوح مختلف را برای شما فراهم کرده است و شما می توانید گوشه، درزها و گردگیری بر روی مبلمان را کاملا تمیز کنید.
لوله تلسکوپی که برای آن تعبیه شده است این امکان را برای شما فراهم می کند که عکلیات تمیز کردن برای کمر شما مشکلاتی را به وجود نیاورد در واقع شما می توانید ارتفاع آن را مطابق با نیاز خود تنظیم کنید.
توجه داشته باشید که جاروبرقی های نامبرده در زمره جاروهای کیسه ای هستند و این تجهیزات نیز همانند دیگر مدل های جاروبرقی بعد از پر شدن کارایی اولیه خود را از دست می دهند و نمی توانند آنچنان که باید محیط مورد نظر شما را تمیز کنند بنابراین برای آن که کارایی این محصولات افت پیدا نکند با نمایان شدن چراغ نمایشگر در سریع ترین زمان ممکن کیسه آن ها را خالی کنید.
برای آن که طول عمر جاروبرقی افزایش پیدا کند می توانید از کیسه های مخصوصی که یکبار مصرف هستند استفاده کنید و هر سه ماه یکبار آن ها را دور بیاندازید.
علاوه بر جاروبرقی پارس خزر که در مجموعه پارس خزر فروش بالایی را از آن خود کرده است پنکه های این برند نیز باتوجه به کیفیت بسیار بالایی که دارند توانسته اند فروش بالایی را از آن خود کنند.

پنکه پارس خزر

یکی دیگر از مدل های لوازم خانگی پارس خزر ، که وجود آن در بسیاری از خانه ها لازم و کاربردی است و حتی پای خود را به بسیاری از محیط های کاری باز کرده است می توان به پنکه اشاره کرد. پنکه هایی که در مجموعه پارس خزر تولید و به فروش می رسد در سه مدل رومیزی، ایستاده و دیواری به بازار عرضه می شوند که هر کدام از آن ها ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند و ما در ادامه شما را با برخی از مدل های پرطرفدار و پرفروش پنکه پارس خزر اشاره خواهیم کرد.

پنکه پارس خزر مدل FSR-ADO

یکی از راهکارهای ساده و مقرون به صرفه برای خنک کردن محیط می توان به استفاده از پنکه اشاره کرد و می تواند علاوه بر خنک کردن محیط هوای آن را نیز مطبوع کند، پره های پنکه با چرخش در هوا می تواند هوای محیط را عوض کند. این محصولات ساختار ساده ای دارند و مدل های مختلفی از آن تولید و به بازار عرضه شده است که در میان آن ها پنکه پارس خزر مدل FSR-ADO، فروش بالایی را از آن خود کرده است.
این محصول مجهز به سه سطح سرعت کم، متوسط و زیاد است و شما می توانید بسته به نیاز خود هر کدام را که تمایل داشتید انتخاب کنید.
مجهز به سیستم خودکار است و بعد از گذشت مدت زمان مشخص شده دستگاه به صورت اتومات خاموش می شود.
مجهز به فیوز حرارتی است که از بالارفتن دمای آن جلوگیری می کند.

پنکه دیواری پارس خزر مدل ES7020WKAI

این دستگاه قابلیت نصب بر روی دیوار را دارد که این امر کمک می کند فضای چندانی از محیط شما اشغال نشود. برای تولید بدنه این دستگاه از پلاستیک مرغوب و درجه یک استفاده شده است که طول عمر آن را به میزان قابل توجهی افزایش داده است.
مجهز به پنل کنترل لمسی و ریموت کنترل از راه دور است که می توانید از راه دور تنظیمات آن را اعمال کنید.


گالری تصاویر


وبگردی