آفتاب

هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال / پرسپولیس - ماشین سازی؛ ماشین سواری سرخ‌ها برای صعود



ادامه بازی‌های هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال امروز برگزار می‌شود و در مهمترین دیدار‌ پرسپولیس به مصاف ماشین سازی تبریز می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان: ادامه بازی‌های هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال امروز برگزار می‌شود و در مهمترین دیدار‌ پرسپولیس به مصاف ماشین سازی تبریز می‌رود.

پرسپولیس – ماشین سازی/ ورزشگاه آزادی ساعت ۱۶:۵۵

سرخپوشان پایتخت در ورزشگاه آزادی پذیرای تیم ماشین سازی هستند.

شاگردان گل محمدی هفته گذشته اولین شکست خود در لیگ برتر فوتبال را برابر تیم آلومینیوم اراک متحمل شدند و با ۲ بازی کمتر و کسب ۱۵ امتیاز در جایگاه نهم قرار دارند.

پرسپولیسی‌ها قصد دارند با برتری برابر ماشین سازی علاوه بر جبران  شکست هفته قبل بتوانند وضعیت خود را در جدول رده بندی بهبود ببخشند.

یحیی گل محمدی بعد از بازی با آلومینیوم اراک بازهم اظهاراتی علیه رسول پناه مطرح  کرد و بعد از آن هم رسول پناه بیانیه‌ای علیه گل محمدی منتشر کرد.

علاوه بر این، رسول پناه و رغبتی از هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس کنار رفتند و صدری و سمیعی جایگزین آن‌ها شدند.

 حامد لک دروازه بان پرسپولیس به علت محرومیت و حسین کنعانی زادگان هم به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم خود در این بازی نیستند.

در آن طرف، تیم ماشین سازی در وضعیت بحرانی قرار دارد و تاکنون طعم پیروزی را در لیگ برتر فوتبال نچشیده و با ۸ باخت و ۴ مساوی و کسب ۴ امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار دارد.

شاگردان اخباری قصد دارند دست به کار بزرگی بزنند و در ورزشگاه آزادی از پرسپولیس امتیاز بگیرند، اما کار سختی پیش رو دارند.

تراکتور- آلومینیوم اراک/ ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز ساعت ۱۵

تیم فوتبال تراکتور هفته گذشته در یک بازی جنجالی برابر تیم گل گهر سیرجان به برتری دست یافت و با ۱۹ امتیاز در جایگاه چهارم قرار گرفت.

 تراکتوری‌ها به علت هوای سرد تبریز اردوی ۳ روزه در تهران برپا کردند تا آماده دیدار با حریف اراکی خود شوند.

شاگردان شجاعی قصد دارند که با برتری برابر آلومینیوم اراک در خانه خود همچنان در بالای جدول حضور داشته باشند  و در کورس قهرمانی باقی بمانند.

در آن طرف، تیم آلومینیوم اراک هفته گذشته  اولین شکست پرسپولیس را رقم زد و با ۱۵ امتیاز در جایگاه دهم قرار گرفت.

محمدرضا اخباری با وجود شکستگی بینی قصد دارد درون دروازه تراکتور قرار بگیرد و در وقفه بازی‌های لیگ برتر بینی خود را جراحی کند.

هادی محمدی فیزیوتراپی می‌کند  و به بازی با ماشین سازی نمی‌رسد، اما میثم تیموری به تمرینات گروهی بازگشته و با صلاحدید کادر فنی می‌تواند بازی کند. حمزاوی مهاجم خارجی تراکتور هم در حال فیزیوتراپی است  و نمی‌تواند تیمش را همراهی کند.

سپاهان – شهر خودرو / ورزشگاه نقش جهان ساعت ۱۷

تیم فوتبال سپاهان هفته گذشته با برتری برابر تیم صنعت نفت توانست  بعد از ۱۰ سال طلسم پیروز نشدن در آبادان را بشکند و با ۲۲ امتیاز و تفاضل گل کمتر از استقلال در رتبه دوم جدول رده بندی قرار بگیرد.

طلایی پوشان اصفهانی قصد دارند با برتری برابر تیم شهر خودرو روند رو به رشد خود را ادامه بدهند و در کورس قهرمانی بمانند.

در آن طرف، تیم شهر خودرو هفته گذشته ۳ امتیاز باارزش در خانه برابر تیم نساجی مازندران به دست آورد و با ۱۵ امتیاز در جایگاه سیزدهم قرار گرفت.

مس رفسنجان- صنعت نفت آبادان/ ساعت ۳۰: ۱۵

تیم فوتبال مس رفسنجان هفته گذشته دست به کار بزرگی زد و در خارج از خانه توانست برابر تیم پیکان به برتری دست یابد و با ۱۵ امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار بگیرد.

شاگردان ربیعی قصد دارند با برتری برابر برزیل ایران جایگاه خود را در جدول رده بندی ارتقا بدهند، اما با حریف قدرتمندی مواجه هستند.

در آن طرف، تیم صنعت نفت آبادان هفته گذشته برابر سپاهان در خانه خود شکست خورد و با ۲۱ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

فولاد- پیکان/ ساعت ۱۰: ۱۷

تیم فوتبال فولاد هفته گذشته  توانست پیروزی با ارزشی در خارج از خانه برابر تیم ماشین سازی به دست آورد و با ۱۸ امتیاز در جایگاه پنجم قرار بگیرد.

این تیم اهوازی قصد دارد در خانه خود برابر پیکان به برتری دست یابد تا رتبه خود را در جدول رده بندی ارتقا بدهد.

در آن طرف، تیم پیکان هفته گذشته برابر مس رفسنجان در خانه خود شکست خورد و با ۱۶ امتیاز در جایگاه هفتم قرار گرفت.



وبگردی