ـ ̎جوی̎ (کلاین) و همسرش، ̎رزالی̎ (اولمن) با کمک ̎دوو̎ (فینیکس) رستورانشان را اداره میکنند. ̎جوی̎ مرد زنبارهای است که به بهانهٔ تعمیر لولهکشی آپارتمانها، با زنان مختلف قرار میگذارد. ̎رزالی̎ که به شوهرش اعتماد دارد، وقتی خیانت ̎جوی̎ را کشف میکند، با هم فکری مادرش (پلورایت) نقشهٔ قتل ̎جوی̎ را میکشد. ̎دوو̎ی وفادار به ̎رزالی̎ نیز قبول میکند تا به آنان در اجرای نقشه کمک کند و دو معتاد قمارباز به نامهای ̎هارلان̎ (هرت) و ̎مارلون̎ (ریوز) را پیدا میکند که حاضر هستند در مقابل دستمزدی، ̎جوی̎ را بکشند. تبهکاران به خانهٔ ̎رزالی̎ میروند و ̎جوی̎ را که با قرصهای خوابآور ̎رزالی̎ منگ شده، هدف قرار میدهند. با این حال اندکی بعد ̎جوی̎ ظاهر میشود و همه در مییابند که او نمرده است.
ـ یک کمدی سیاه جذاب با حضور مجموعهای از بازیگران قابل که موفق میشود تا حدی داستان نامحتملش (و به ویژه موقعیت نهایی یعنی زنده ماندن کلاین که گلوله خورده ولی متوجه این موضوع نیست و واکنشهای غافلگیرانهٔ حضار نسبت به ناموفق ماندن نقشه) را بقبولاند و و جالب اینکه مبنای فیلم یک ماجرای واقعی است. کسدان شخصیتهائی را عرضه میکند که چندان وجاهتی ندارند و در عوض دروغگو، پنهانکار و متزلزل هستند و فیلم به این اعتبار، فرصتهای جذاب و وسوسهانگیزی برای بازیگرانش برای گسستن از تیپهای آشنا فراهم میآورد. اولمن بازی درخشانی ارائه میدهد و بقیهٔ بازیگران نیز استعداد کمیک غیرمنتظرهای را نشان میدهند. این نخستین فیلم کسدان بود که فیلمنامهاش را خودش ننوشته بود.