آفتاب

نکات مهم در خصوص خصوصیات مهره مار



اسم مهره مار برای همه ما آشنا می باشد و امروزه استقبال خوبی از این مهره صورت گرفته است و بسیاری از افراد اعتقاد دارند که در صورتی که از مهره مار اصلی استفاده کنند انرژی های مثبت را جذب می کنند و سبب بهبود در کسب و کار و روابط خانوادگی و دوستانه و .... می شود.

معرفی مهره مار

اسم مهره مار بارها به گوش ما خورده و یک اسم آشنایی برای ما است بدون اینکه در مورد خواص و کارایی آن اطلاعی داشته باشیم در این مقاله سعی شده که به معرفی و بررسی مهره مار پرداخته شود. از زمان های دور تاکنون مهره مار به شدت مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است با توجه به خواص بالایی که برای این سنگ تعریف شده است این سنگ در دسته سنگ های گران قیمت معرفی شده است و روز به روز تقاضا برای خرید آن بالا می رود. این  مهره در واقع حاصل جفت گیری جفت نر و ماده مار به دست می آید برخی از مارها برای یافتن جفت خود یک سری تغییراتی در بدن آنها رخ می دهد  حاصل یک سری ترشحاتی است  که مار در مدت زمان یک سال  در قسمت سر خود تولید می کند که این ترشح به صورت تیله مانند و استخوانی است و بار مغناطیسی بالایی دارد که به آن مهره مار می گویند
امروزه  نه تنها افراد بی سواد بلکه بسیاری از تحصیلکرده ها هم  با توجه به تبلیغات بسیار زیادی که در مورد مهره مار و کاربرد آن گفته شده به خرید آن می پردازند.یکی از نکاتی که باید در خرید این مهره ها در نظر گرفت این است که حتما از فروشگاه های معتبر همچون فروشگاه ( مهره مار شامگاه ) اقدام به خرید آن شود.


مهره مار

خواص مهره مار

 به گفته بسیاری از فروشنده ها و برخی از افرادی که از این مهره ها استفاده می کنند یک سری خواص برای  آن ها تعریف کرده اند که عبارتند از
-    افزایش حس اعتماد به نفس
-    افزایش آرامش برای دارنده مهره
-    خاصیت مغناطیسی بالای آن در از بین بردن آثار منفی و سوء  گوشی تلفن همراه، دکل ها مخابراتی، مودم و ....
-    موثر در تسکین درد
-    مصون کردن بدن در برابر بسیاری از بیماری ها
-    کمک به افزایش جذابیت در فرد
-    افزایش درآمد و رونق
-    راهگشای مشکلات زندگی
-    بهبود دهنده کسب و کار
-    ایجاد محبوبیت در بین خانواده و دوستان
-    موثر در ایجاد رابطه بهتر با همسر
-    دارا بودن خواص جذب بالا



نحوه ی جمع آوری مهره مار

تشخیص مهره مار اصل

با توجه به تبلیغات بسیار زیاد در فضای مجازی در مورد این مهره و استقبال بی سابقه بسیاری از مردم برای خرید این محصول برخی از سوداگران  بیکار ننشستند و اقدام به تولید یک سری مهره ها کردند که با اسم مهره مار اصلی و با قیمت پایین به فروش می رسانند که در خرید مهره مار باید یک سری نکات مهم را در نظر گرفت  و به آن توجه داشت که سبب می شود با داشتن این اطلاعات فریب این افراد را نخوریم در واقع یکی از سردرگمی هایی که خریداران در هنگام خرید مهره مار اصل یا بدل بودن آن است که تنها راه برای اینکه بفهمیم مهره خریداری شده اصل می باشد تاثیراتی است که  این مهره بر افراد می گذارد و افراد متوجه وجود انرژی این مهره می شوند
راه دیگر تشخیص از لحاظ شکل ظاهری و اندازه می باشد هر چند که مهره مار هر نوع نژاد ماری متفاوت است و هیچ کدام از مهره های مار مشابه یکدیگر نیستند ولی اندازه مهره مار هندی کمی بزرگتر از مهره مار ایرانی است که گفته شده هر چه اندازه این مهره ها بزرگتر باشد انرژی و قدرت مغناطیسی آن هم بالاتر است.  این مهره  باید حتما حاصل جفت گیری جفت نر و ماده باشد و اینکه در واقع یک راه حل اساسی برای تشخیص مهره مار اصلی وجود ندارد.  در صورتی که تا یک هفته بعد از خرید مهره متوجه تغییر در زندگی خود شود نشان دهنده اصل بودن این مهره است در غیر این صورت مهره خریداری شده تقلبی است.


بهترین نژاد  مهره مار

یکی از بهترین نژاد  این مهره مربوط به مار کبری می باشد که زیستگاه این مارها در هندوستان است  که این مهره ها با نام مهره مار هندی شاه کبری معروف است این مهره جزء کمیاب ترین مهره ها می باشد و فقط در هندوستان یافت می شود که آن هم طی آداب خاصی جمع آوری و بعد از انجام یک سری مراحل بر روی مهره ها به فروش می رسانند به دلیل کمیاب بودن این مهره ها قیمت تمام شده آنها بسیار بالا می باشد.
از دیگر نژاد های مهره مار می توان به مهره مار دابویا هندی(Daboia Russelii)  اشاره کرده که از قدرت مغناطیسی بسیار بالایی نسبت به مار شاه کبری برخوردار است. در واقع مهره مار دابویا را نمی توان در بین نژاد های هندی برترین نوع مهره مار از نظر قدرت و کارایی  قلمداد کرد.

مهره مار را کجا بگذاریم؟

یکی دیگر از سوالاتی که مشتری ها در زمان خرید از فروشنده می پرسند این است که این مهره را چگونه و کجا باید نگهداری کرد؟ از آنجایی که این مهره دارای قدرت مغناطیسی بالایی است توصیه می شود که بهتر است حتما همراه شخص باشد این برای همراه کردن این مهره مار باید یک سری آداب خاص را رعایت کرد که توصیه شده بهترین محل برای نگهداری این  مهره حدود 4 انگشت بالاتر از ناف است و چاکرای قلب است. البته برخی از افراد مهره را بر روی بازوهای چپ و راست هم که جزو یکی از چاکرای فرعی هست هم قرار می دهند.

بهترین شرایط نگهداری مهره مار

یکی از مهمترین عوامل برای استفاده از تمام انرژی مهره مار توجه به شرایط نگهداری آن می باشد که این شرایط شامل:
1-    یکی از شرایط نگهداری این مهره این است که به هیچ عنوان نباید خیس باشد به همین دلیل در مواقع حمام کردن و روزهای بارانی باید توجه کافی را داشت که خیس نشود و یا اینکه مهره را همراه خود نبرند.
2-    باید در هنگام خواب و بیداری که مغناطیس بدن متفاوت می باشد از  این مهره استفاده نشود و فقط در یکی از این دو حالت مورد استفاده قرار گیرد زیرا این مهره فقط یک مغناطیس دارد و در صورتی که با مغناطیس های متفاوت بدنی روبرو شود اثرات آن مختل می شود و تا حدودی کارایی خود را از دست می دهد و .... که در هنگام خرید بقیه شرایط توسط فروشنده به خریدار گفته می شود.

مهمترین روش های استفاده از مهره مار

برای اینکه این مهره به درستی عمل کند لازم است روش های استفاده درست آن را در نظر بگیریم که عبارتند اط
-    شخص استفاده کننده از این مهره باید دارای انرژی مثبت بالایی باشد در واقع این مهره از انرژی مثبت شخص استفاده کننده  تغذیه می کند
-    باید به مهره ها اعتقاد کامل داشته باشند
-    رعایت تمامی آداب و شرایط استفاده از مهره
 
منبع: http://shamghah.com




وبگردی