آفتاب

آشنایی با انواع ماگ تبلیغاتی



هدیه‌دادن این محصول جذاب به مخاطبان و کارکنان، آن‌ها را به سفیر تبلیغاتی برند شما تبدیل می‌کند. اگر می‌خواهید با این محصول و تاثیر آن در تبلیغات، برندسازی و افزایش فروش بیشتر آشنا شوید این مقاله را مطالعه کنید.

آشنایی با انواع ماگ تبلیغاتی

اگر به دنبال یک محصول خوب و مقرون‌به‌صرفه برای تبلیغ نام و برند خود هستید، ماگ تبلیغاتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این هدیه کاربردی با هر بار نوشیدن آب، چای و قهوه، برند و نام شما را برای مخاطبتان یادآوری می‌کند. ماگ تبلیغاتی هدیه‌ای ماندگار، ارزشمند و خلاقانه است که شما را به مخاطبان جدید معرفی می‌کند و نامتان را در ذهن‌ها ثبت می‌کند.  هدیه‌دادن این محصول جذاب به مخاطبان و کارکنان، آن‌ها را به سفیر تبلیغاتی برند شما تبدیل می‌کند. اگر می‌خواهید با این محصول و تاثیر آن در تبلیغات، برندسازی و افزایش فروش بیشتر آشنا شوید این مقاله را مطالعه کنید.

ماگ تبلیغاتی چیست؟

حتماً لیوان‌هایی که نام برند، لوگو یا پیام تبلیغاتی روی آن چاپ شده را دیده‌اید. این لیوان‌های سرامیکی یا پلاستیکی به‌عنوان ماگ تبلیغاتی شناخته می‌شوند. شما می‌توانید این ماگ‌ها را به مشتریان، مخاطبان و کارمندان خود هدیه دهید.

در انواع جلسات، نمایشگاه‌ها و سمینارها می‌توانید از این ماگ به‌عنوان یک هدیه تبلیغاتی و ارزشمند استفاده کنید و مخاطبان خود را افزایش دهید. با انتخاب یک ماگ تبلیغاتی خوب می‌توانید به‌راحتی برند خود را معرفی کنید و در ذهن آن‌ها ماندگار شوید.

چاپ روی ماگ‌های تبلیغاتی به دو صورت تامپو و سابلیمیشن انجام می‌شود. اگر بخواهید روی ماگ یک عکس چاپ کنید از روش سابلیمیشن استفاده می‌شود. برند و لوگو را با روش تامپو روی ماگ چاپ می‌کنند. برای چاپ روی تراول ماگ باید از چاپ لیزری استفاده کرد.

انواع ماگ تبلیغاتی

ماگ‌های تبلیغاتی در کاربردها، طرح‌ها و مدل‌های بسیار زیادی ساخته می‌شوند. برای هر نوع نیاز، سلیقه و بودجه‌ای می‌توان یک ماگ تبلیغاتی خاص انتخاب کرد. ماگ سرامیکی رایج‌ترین مدل ماگ برای تبلیغات است. برای این مدل، نام و طرح دلخواه شما روی یک ماگ ساده چاپ می‌شود. در ادامه به بررسی دیگر مدل‌های رایج ماگ تبلیغاتی و ویژگی‌ها و مزایای آن‌ها می‌پردازیم:

ماگ حرارتی

جذاب‌ترین مدل ماگ تبلیغاتی مدل حرارتی است. سطح بیرونی این نوع ماگ با یک جوهر مخصوص حساس به گرما پوشانده شده است. وقتی نوشیدنی داغ در این ماگ ریخته می‌شود به‌مرور رنگ آن تغییر می‌کند و نوشته و طرح روی آن ظاهر می‌شود. این نوع ماگ برای همه جذاب است و توجه‌ها را به خود جلب می‌کند.

هر گونه عکس، نوشته، برند و لوگو را می‌توان روی این ماگ حرارتی با بهترین کیفیت چاپ کرد. این هدیه هر روز برای مخاطبان شما کاربرد دارد و به‌عنوان یک تبلیغ ارزان، ماندگار و کاربردی شناخته می‌شود. از این ماگ برای هدیه به عزیزانتان در مناسبت‌های مختلف هم می‌توانید استفاده کنید و عکس و متن دلخواهتان را روی آن چاپ کنید.

تراول ماگ

یکی دیگر از روش‌های تبلیغ امروزی، چاپ روی تراول ماگ است. این ماگ‌های مسافرتی نوعی لیوان دردار یا فلاسک کوچک هستند که می‌توانند نوشیدنی را برای مدت طولانی در خود گرم یا حتی سرد نگه دارند. در دار بودن و عایق‌بندی این ماگ‌ها باعث سهولت در جابه‌جایی آن‌ها می‌شود.

این نوع ماگ بسیار کاربردی است و در سفر، باشگاه و محل کار استفاده می‌شود. با چاپ نام و برندتان روی تراول ماگ می‌توانید به طور مداوم و همیشگی در معرض دید و توجه مخاطبانتان قرار بگیرید. این هدیه جذاب و ماندگار را می‌توان در انواع طرح‌ها و رنگ‌ها سفارش داد و نوشته و چاپ روی آن هم باکیفیت بسیار بالا انجام می‌شود. تراول ماگ را می‌توانید به مشتریان و کارمندان خود هدیه دهید و آگاهی مخاطبان و وفاداری آن‌ها را نسبت به برند خود بالا ببرید.

ماگ پلاستیکی

یک راه ارزان دیگر برای تبلیغات وسیع، استفاده از ماگ‌های پلاستیکی است. هزینه این ماگ‌ها از دیگر مدل‌های سرامیکی، فلزی و شیشه‌ای بسیار کمتر است و گزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه برای تبلیغات گسترده به حساب می‌آید. این ماگ به برندسازی کسب‌وکار شما کمک زیادی می‌کند.

ماگ‌های پلاستیکی در انواع طرح و رنگ و با کیفیت‌های مختلف قابل سفارش است. ماگی را انتخاب کنید که جنس خوبی داشته باشد و مدت طولانی‌تری برای مخاطب شما کار کند تا بیشتر در معرض دید او باشید. روی ماگ پلاستیکی هم امکان چاپ نام برند و لوگو با طرح و رنگ دلخواه شما وجود دارد.

ماگ هیتردار

یکی از جدیدترین مدل‌های ماگ تبلیغاتی، مدل هیتر دار است. این ماگ زیبای سرامیکی یک صفحه گرم‌کن دارد. این هیتر کمک می‌کند که نوشیدنی داخل ماگ در دمای متعادل باقی بماند و زود سرد نشود. ماگ هیتر دار می‌تواند هدیه‌ای جذاب و ارزشمند برای همه باشد و نام شما را برای همیشه در ذهنشان ثبت کند.

مزایای تبلیغاتی خرید ماگ

ماگ‌های تبلیغاتی روشی خلاقانه و مقرون‌به‌صرفه برای معرفی نام و برند شما هستند. برخی دیگر از مزایای این ماگ‌های تبلیغاتی عبارتند از:

افزایش آگاهی از برند

چاپ نام و لوگو روی ماگ یک تصمیم خلاقانه برای افزایش آگاهی مخاطب بالقوه نسبت به برند شما است. این ماگ‌ها هر روز در معرض دید مخاطب هستند و نام شما را به صورت ناخودآگاه در ذهن او ثبت می‌کنند. مخاطب موقع تصمیم‌گیری با نام شما آشناست و به سمت محصول یا خدمات شما کشیده می‌شود.

جلب‌توجه مخاطب

ماگ تبلیغاتی در انواع رنگ‌ها و طرح‌های جذاب تولید می‌شود و نگاه مخاطب را به خود جلب می‌کند. شما می‌توانید از طرح‌های خلاقانه روی ماگ استفاده کنید تا در ذهن مخاطب بیشتر بمانید و به برند شما علاقه‌مند شود.

ایجاد حس وفاداری

دادن یک هدیه ماندگار مانند ماگ تبلیغاتی به کارمندان و مشتریان باعث ایجاد حس وفاداری به برند شما می‌شود. این هدیه نشان می‌دهد که برای مخاطبتان ارزش قائل هستید و یک هدیه ماندگار و باکیفیت به او داده‌اید. مشتریان و کارمندان شما از این ماگ هرروز استفاده می‌کنند و به‌نوعی سفیر تبلیغاتی شما می‌شوند. شما به‌راحتی با این هدیه ارزشمند می‌توانید مشتریان جدیدی برای کالا یا خدمات خود جذب کنید.

تبلیغات مقرون‌به‌صرفه

امروزه تبلیغات برای معرفی و شناساندن یک برند اهمیت زیادی دارد. با کمک ماگ تبلیغاتی دیگر نیازی به صرف هزینه‌های گزاف برای تبلیغات تلویزیونی و بیلبورد نیست. این ماگ‌ها با صرف هزینه کمتر شما را هر روز در معرض دید مخاطب قرار می‌دهند تا بهتر در یاد او بمانید.

کاربردی‌بودن

ماگ وسیله‌ای است که در خانه، اداره، سفر و باشگاه کاربرد دارد. همه افراد می‌توانند هرروز از این وسیله برای نوشیدن آب، چای یا قهوه استفاده کنند. مخاطب شما هر بار که از این وسیله کاربردی استفاده کند نام و لوگو برند شما را می‌بیند و به طور ناخودآگاه در ذهن او نقش می‌بندید.

ماندگاری زیاد

ماندگاری ماگ‌ها بسیار بالاست و محصولی مقاوم در برابر دمای بالا محسوب می‌شوند. اگر یک ماگ باکیفیت را برای هدیه به مشتری خود انتخاب کنید به صورت ماندگار در معرض دید قرار می‌گیرید. انتخاب محصول ماندگار مزایای زیادی برای برندسازی کسب‌وکار شما دارد.

تنوع زیاد

ماگ‌ها در انواع رنگ، طرح، جنس و قیمت‌های مختلف موجود هستند. شما می‌توانید ماگ موردنظر خود را بر اساس نیازها، سلیقه و بودجه خود انتخاب کنید. این تنوع به شما امکان می‌دهد ماگی را انتخاب کنید که با ویژگی‌های برند شما و سطح مخاطبانتان همخوانی داشته باشند.

سخن پایانی

پارسیا نوین بزرگ‌ترین تولیدکننده هدایای تبلیغاتی، مجموعه متنوعی را برای مشتریان خود با بهترین کیفیت و قیمت عرضه می‌کند. این شرکت با ارائه خدمات متنوع و ایده‌های نوین، به شما در مسیر برندسازی و معرفی هرچه بهتر کسب‌و‌کارتان کمک می‌کند. انواع هدایای تبلیغاتی از جمله ماگ سرامیکی، حرارتی، پلاستیکی و تراول ماگ در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف را می‌توانید از سایت پارسیانوین سفارش دهید. برای دیدن تنوع محصولات و سفارش می‌توانید به سایت مجموعه مراجعه کنید.



وبگردی