آفتاب

چگونه 10 ساله بازنشته شویم؟



بازنشستگی در بازه کوتاه مدت یکی از خواسته های مهم برای بیشتر افراد می باشد چراکه همه دوست دارند با پرداخت حق بیمه در مدت کوتاه به بازنشستگی برسند و ماهانه مبلغی را به عنوان بازنشستگی دریافت نمایند. این که با شرایط جدیدی که برای بازنشستگی اعمال شده چگونه می توانیم به بازنشستگی 10 ساله برسیم موضوعی است که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

چگونه 10 ساله بازنشته شویم؟

بازنشستگی در بازه کوتاه مدت یکی از خواسته های مهم برای بیشتر افراد می باشد چراکه همه دوست دارند با پرداخت حق بیمه در مدت کوتاه به بازنشستگی برسند و ماهانه مبلغی را به عنوان بازنشستگی دریافت نمایند. این که با شرایط جدیدی که برای بازنشستگی اعمال شده چگونه می توانیم به بازنشستگی 10 ساله برسیم موضوعی است که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

بازنشستگی چیست؟

یکی از انواع بیمه عمر، بیمه بازنشستگی می باشد که این طرح توسط برخی از شرکت های بیمه ارائه می شود که با پایان مدت پرداخت حق بیمه فرد بیمه شده به بازنشستگی می رسد.

بیمه بازنشستگی کوتاه مدت چیست؟

معمولا بازه زمانی برای رسیدن به بازنشستگی پرداخت حق بیمه در بازه 5 تا 30 سال می باشد. حال بیشتر افراد تمایل دارند در بازه زمانی 5 تا 10 ساله سریعتر بازنشسته شوند. در این شرایط بازنشستگی کوتاه مدت برای فرد بیمه شده اتفاق می افتد.

چه کسانی می توانند بیمه بازنشستگی خریداری نمایند؟

تقریبا همه افراد با داشتن سلامت کامل از بدو تولد بیمه عمر و بازنشستگی را خریداری نمایند. اما برخی از شرکت های بیمه از جمله بیمه ایران دارای محدودیت سنی برای شروع بازنشستگی می باشند. از این رو قبل از خرید نسبت به خرید آگاهانه این بیمه نامه اقدام نمایید تا بهترین بیمه بازنشستگی را خریداری نمایید.

بیمه بازنشستگی چه پوشش هایی دارد؟

با توجه به این که بیمه بازنشستگی توسط برخی از شرکت های بیمه ارائه می شود، شرایط و پوشش های شرکت های بیمه در ارائه بیمه های بازنشستگی متفاوت است، از این رو در ادامه معرفی کامل بیمه های بازنشستگی شرکت های مختلف را انجام خواهیم داد.

برترین شرکت های ارائه دهنده بیمه بازنشتگی در کشور

بیمه بازنشستگی در چند شرکت محدود ارائه می شود و برترین شرکت های بیمه ای در ارائه این بیمه نامه به ترتیب زیر می باشند.

بیمه بازنشستگی کارآفرین

یکی از برترین انواع بیمه های بازنشستگی، طرح امید بازنشستگی کارآفرین می باشد که فرد بیمه شده با پرداخت حق بیمه در بازه زمانی کوتاه می تواند مادام العمر بازنشستگی دریافت نماید. مدت پرداخت این بیمه نامه حداقل 10 سال بوده و بعد از آن فرد بیمه شده حتی می تواند حق بیمه سال های بعد را پرداخت نکرده و به بازنشستگی برسد. در 10 سال اول دریافت بازنشستگی حتی در صورت فوت بیمه شده، مانده حقوق 10 سال اول به همراه سرمایه فوت به ذینفع وی پرداخت می شود.

  •  نداشتن محدودیت سنی برای خرید بیمه بازنشستگی کارآفرین
  • داشتن ذینفع برای زمان دریافت مستمری در صورت فوت بیمه شده
  • ارائه پوشش معافیت از پرداخت حق بیمه در طول مدت داشتن بیمه نامه
  • پرداخت مستمری مادام العمر
  • پرداخت سود قطعی بالاتر از سود بانکی

بیمه بازنشستگی خاورمیانه

شرکت خاورمیانه از سال 96 در زمینه بیمه های زندگی شروع به کار کرده و طرح مستمری مادام العمر و مستمری آنی را برای بیمه گذاران خود ارائه کرده است. این بیمه نامه دارای مزایای زیر برای فرد بیمه شده می باشد:

  • سرمایه فوت به هر علت
  • سرمایه فوت به علت حادثه
  • سرمایه از کارافتادگی
  • سرمایه نقص عضو
  • پوشش امراض خاص
  • پوشش سرطان به صورت جداگانه
  • انتخاب ذینفع برای زمان فوت و دریافت مستمری

بیمه بازنشستگی ایران

بیمه بازنشستگی ایران یکی از انواع بیمه نامه های قدیمی در بیمه های بازنشستگی می باشد که با توجه به قدمت این بیمه نامه و شرایط این بیمه نامه می توانید این بیمه نامه را خریداری نمایید. پوشش ها و سود دهی این بیمه نامه نسبت به سایر انواع بیمه های بازنشستگی کمتر می باشد. همچنین سن شروع بازنشستگی در بیمه ایران 50 سالگی می باشد و افراد پایین تر از این سن باید منتظر بمانند تا سن بیمه شده به 50 سالگی برسند و بتوانند از امکان بازنشستگی این بیمه نامه استفاده نمایند.

بیمه بازنشستگی پاسارگاد

طرح بازنشستگی بیمه پاسارگاد، یکی از جدید ترین انواع بیمه عمراین شرکت بیمه می باشد که فرد بیمه شده می تواند با انتخاب بازه زمانی مشخص بازنشستگی دریافت نماید. برای خرید این بیمه نامه محدودیت سنی وجود ندارد اما مدت دریافت بازنشستگی در این بیمه نامه محدود می باشد. سایر شرایط بیمه بازنشستگی پاسارگاد به ترتیب زیر می باشد:

  • پرداخت مستمری به انتخاب بیمه شده و برای مدت زمان محدود تا 20 سال
  • امکان برخورداری از پوشش بیمه تکمیلی رایگان SOS برای اعمال جراحی و بستری
  • داشتن پوشش های بیمه ای از قبیل سرمایه فوت، نقص عضو، ازکارافتادگی، پوشش امراض، پوشش آتش سوزی مسکونی و ...
  • انتخاب ذینفع فوت به دلخواه بیمه گذار

چگونه بیمه بازنشستگی بخریم؟

برای خرید بیمه بازنشستگی می توانید به کمک مشاوران مجرب و بی طرف اقدام به خرید بیمه بازنشستگی نمایید. قبل از خرید بیمه بازنشستگی می توانید مقایسه جداول و شرایط انواع بیمه بازنشستگی شرکت های مختلف را با هم مقایسه کرده و بهترین حالت را انتخاب و خریداری نمایید. کارشناسان عمر بیمه تایم به صورت آنلاین و تلفنی مشاوره قبل از خرید را به صورت رایگان برای شما ارائه می نماید. از طریق تماس با شماره 02488243828 و یا ثبت درخواست در سامانه BimeTime.com می توانید از این امکان استفاده نمایید.

منبع : بیمه تایم  BimeTime.com



وبگردی