آفتاب

آیا فارکس، گزینه مناسبی برای کسب درآمد است؟



گردش مالی بازار فارکس، بصورت متوسط در روز بالای 6 تریلیون دلار است و همین مسئله یکی از گزینه هایی است که برای سرمایه گذارا جذابیت دارد. هر معامله‌گری که وارد بازار فارکس می‌شود می‌خواهد یک چیز را بداند - چگونه می‌توان در بازارهای فارکس سود ثابتی داشت؟ اگر یک معامله گر موفق و با استعداد باشید که می توانید از همان روز اول درآمد کسب کنید. یا ممکن است مدتی طول بکشد تا شما به یک معامله گر موفق فارکس تبدیل شوید.

آیا فارکس، گزینه مناسبی برای کسب درآمد است؟

گردش مالی بازار فارکس، بصورت متوسط در روز بالای 6 تریلیون دلار است و همین مسئله یکی از گزینه هایی است که برای سرمایه گذارا جذابیت دارد. 

هر معامله‌گری که وارد بازار فارکس می‌شود می‌خواهد یک چیز را بداند - چگونه می‌توان در بازارهای فارکس سود ثابتی داشت؟ اگر یک معامله گر موفق و با استعداد باشید که می توانید از همان روز اول درآمد کسب کنید. یا ممکن است مدتی طول بکشد تا شما به یک معامله گر موفق فارکس تبدیل شوید.

با این وجود، هنگام شروع معاملات ارزهای خارجی، نکات اساسی وجود دارد که باید بدانید. ابتدا، باید بدانید که معامله فارکس چگونه انجام میشود، پوزیشن های لانگ و شورت چیست و چگونه می توانید از معاملات خود سود دلاری بالایی کسب کنید.

فارکس ریسک بالایی دارد!

معامله گری در فارکس نیاز به دانش و تجربه دارد. بیش از 90 درصد تریدرها در این بازار ضرر می کنند. اما افرادی که قدم به قدم در این بازار کسب تجربه می کنند، به درآمد و سود بالایی می رسند. 

مانند هر بازار دیگری، قیمت ارزها در فارکس همیشه در نوسان است. بنابراین در برخی روزها ارزش ارزها افزایش می یابد و در روزهای دیگر ارزش ارزها کاهش می یابد. این نوسانات در قیمت ارز است که یک معامله گر فارکس برای شروع به کسب سود در بازار فارکس از آن استفاده می کند. اگر شما تحلیل و پیش بینی خوبی داشته باشید و بتوانید اخبار بازار را به موقع پیگیری کنید، شاخص ها را بررسی کنید ، به تحلیل تکنیکال مسلط باشید و احساسات خود را کنترل کنید می توانید درآمد کسب کنید در غیر این صورت شکست خواهید خورد. 

،چگونه در معاملات فارکس سود ببریم؟

 شما می خواهید بدانید که چگونه هنگام معامله ارزهای خارجی سود دلاری کسب کنید. بیایید یک مثال بزنیم. این به شما کمک می کند تا قوانین معاملات فارکس را درک کنید و قبل از شروع معاملات در بازار، از اشتباهات معاملاتی و از دست دادن سرمایه خود جلوگیری کنید.

فردی 12700 دلار آمریکا برای سرمایه گذاری در بازار فارکس دارد. او تصمیم می گیرد جفت ارز GBP/USD را معامله کند که در حال حاضر با قیمت 1.2700 معامله می شود و یکی از جفت ارزهای اصلی است (یعنی نقدینگی بالایی دارد). این بدان معناست که یک پوند 1.27 دلار آمریکا می خرد. این فرد، تحقیقاتی انجام می دهد و معتقد است که پوند نسبت به دلار آمریکا حتی بیشتر افزایش می یابد و بنابراین او 12700 دلار خود را مبادله می کند و 10000 پوند در یک معامله خریداری می کند.

آیا معاملات فارکس سودده است؟؛ بله!

بسیاری از ما جهت کسب درآمد یا حفظ و افزایش ارزش سرمایه خود، معامله و سرمایه گذاری در بازارهای مالی را انتخاب می کنیم. برخی بورس، برخی بازار فارکس، برخی دیگر سایر بازارهای مالی را انتخاب می کنیم. در سالهای اخیر بسیاری از معامله گران بورس به سمت فارکس و معاملات ارزهای خارجی تمایل پیدا کرده اند، زیرا از مزایای معاملات فارکس و برتری این بازار نسبت به بازار بورس مطلع شده اند. 

واضح است که معاملات در بازار فارکس در مقایسه با بورس دارای مزایای بسیاری است که به دلیل ساعت انعطاف پذیری، کارمزد کمتر و حجم معاملات بیشتر، آن را برای گروه بزرگتری از معامله گران مناسب می کند.

البته اگر می خواهید در هر یک از بازارها معامله کنید، باید تحقیق و استراتژی های معاملاتی را در نظر بگیرید و تصمیم بگیرید که کدام بازار برای شما بهترین است.

بازار فارکس بزرگترین بازار مالی در جهان است که روزانه تریلیون ها دلار در آن معامله می شود. بازار بسیار نقد و در دسترس است، با موانع کم برای ورود، که آن را به یک انتخاب محبوب برای معامله گران در تمام سطوح تبدیل می کند. بازار فارکس تحت تأثیر طیف وسیعی از عوامل است و برای اطمینان از تجارت منصفانه و شفاف بسیار تنظیم شده است. در حالی که تجارت فارکس می تواند به سود قابل توجهی منجر شود، همچنین دارای درجه بالایی از ریسک است و باید با احتیاط به آن پرداخت. اما اگر استراتژی ها و روش های معاملاتی را بیاموزید کسب درآمد دلاری در این بازار بسیار ساده است.

برای ورود به بازار فارکس، کپیتال اکستند بهترین انتخاب است

برای شروع معاملات فارکس باید در یک کارگزاری معتبر ثبت نام کنید. در بروکر کپیتال اکستند ثبت نام رایگان انجام می شود. بروکر کپیتال اکستند (CapitalXtend) یکی از بروکرهای معتبریست که تیم مدیریتی این کارگزاری سابقه طولانی  در بازارهای مالی داشته و طی سالهای اخیر این کارگزاری در ارائه خدمات به مشتریان خود در بازار های مالی جهانی به ویژه معاملات فارکس فعالیت های بسیاری داشته است. این بروکر تا به امروز چندین دفتر رسمی در سراسر جهان دایر کرده. بیش از هزاران مشتری فعال از گوشه گوشه جهان دارد. در حال حاضر شرکت کپیتال اکستند بروز ترین ابزار های معاملاتی را در بازار فارکس ارائه می دهد و همواره سعی در فراهم نمودن بهترین پلتفرم تجاری آنلاین برای سرمایه گذاران و معامله گران دارد.

نکته جالب در مورد این بروکر این است که کاملا بین المللی است و برای تمام زبان ها از جمله فارسی تیم پشتیبانی اختصاصی دارد. در این صورت شما خیلی راحت و به زبان فارسی به وب سایت، پلتفرم ها و پشتیبان دسترسی خواهید داشت و حتی نیازی به تسلط به زبان انگلیسی هم ندارید. کانال فارسی کپیتال اکستند در تلگرام با آیدی capitalxtend_farsi و صفحه رسمی اینستاگرام capitalxtend_persian آماده پشتیبانی و پاسخگویی به شماست.

همچنین طرح کش بک نیز به این صورت است که به ازای هر لات معامله تا 3 دلار دریافت کنید. درآمد معاملاتی خود را با ریبیت های قابل برداشت به حداکثر برسانید و با قدرت بیشتری معامله کنید.

شما می توانید همین امروز و با ثبت نام در کپیتال اکستند شروع کنید. برای ورود به سایت vpn  را روشن کنید. همچنین برای اطلاع از مسابقات، جوایز و پاداش ها صفحه رسمی کپیتال اکستند در اینستاگرام با آیدی capitalxtend_persian  را دنبال نمایید.




وبگردی