آفتاب

فروش عیدانه نهال زرد آلو و بادام در مجموعه رویال نهال



با فرا رسیدن فصل بهار اغلب باغداران به دنبال راهی برای گسترش و سرسبزی بیشتر باغ های خود هستند. رویال نهال نیز در این فرصت کوتاه باقی مانده از بهار، نهال های بادام و زردآلو را که از پرفروش ترین نهال ها هستند و سودآوری اقتصادی بالایی دارند را با قیمتی بسیار پایین عرضه کرده است. باغداران عزیز می توانند همین الان با کارشناسان رویال نهال تماس بگیرند و از قیمت این نهال ها به همراه شرایط خرید آن مطلع شوند.

فروش عیدانه نهال زرد آلو و بادام در مجموعه رویال نهال

با فرا رسیدن فصل بهار اغلب باغداران به دنبال راهی برای گسترش و سرسبزی بیشتر باغ های خود هستند. رویال نهال نیز در این فرصت کوتاه باقی مانده از بهار، نهال های بادام و زردآلو را که از پرفروش ترین نهال ها هستند و سودآوری اقتصادی بالایی دارند را با قیمتی بسیار پایین عرضه کرده است. باغداران عزیز می توانند همین الان با کارشناسان رویال نهال تماس بگیرند و از قیمت این نهال ها به همراه شرایط خرید آن مطلع شوند.

Shape1

زردآلو و بادام دو درخت بسیار مقاوم هستند و محصولاتی با بیشترین میزان فراوری را تولید می کنند. قیمت میوه بادام و زردآلو در بازار مصرف بالا است؛ به همین دلیل کاشت این دو نهال می تواند یک سرمایه گذاری مطمئن باشد. نهال های زردآلو و بادامی که از رویال نهال می خرید، زود بازده هستند و در همان سال ابتدایی کاشت، به باردهی می رسند تا شما از باردهی و کیفیت محصول تولیدی خود در سال های آینده، اطمینان کافی را داشته باشید.

90 کیلوگرم باردهی تنها از یک اصله نهال زردآلو!

درست است که عمر مفید و اقتصادی درخت زردآلو به پای درخت بادام نمی رسد، اما سودآوری آن در همین مدت زمان کم اگر بیشتر از بادام نباشد، کمتر از آن هم نیست. نهال زردآلو عسگر آباد یکی از پرفروش ترین نهال های زردآلو در سال های اخیر است که به سبب دیر گل بودن و تولید محصولات درشت و باکیفیت، مورد توجه باغداران در مناطق سردسیر کشور قرار گرفته است. کشور ما بزرگ ترین صادر کننده این نوع زردآلو به کشورهای همسایه است؛ پس هیچ نگرانی از بابت فروش محصول آن وجود ندارد.

اوایل بهار بهترین فصل برای کاشت زرد آلو عسگر آباد است؛ زیرا در این فصل یخبندان زمستانه به اتمام رسیده و خطر سرمازدگی از نهال دور می شود. یکی از دلایلی که این نهال در فهرست فروش عیدانه رویال نهال قرار گرفته است هم همین مورد است. شما می توانید در این فرصت کوتاه باقی مانده برای کاشت این نهال، آن را با قیمت ویژه از رویال نهال خریداری کرده و در هکتار از زمین خود 60 تا 70 تن محصول برداشت کنید؛ یعنی به طور متوسط از هر درخت 90 کیلوگرم محصول ناب و بازار پسند.

نهال بادام تونو؛ پرفروش ترین نهال بادام در کشور

در کشور ما سطح بسیار وسیعی از زمین ها زیر کشت بادام تونو است. این امر به دلیل درشت بودن میوه این نهال و مقاومت بسیار بالای آن در برابر آفات و بیماری ها است. اگر نهال را در فصل مناسب خود بکارید، می توانید انتظار باردهی فوق العاده ای هم از آن داشته باشید. درست است که بهترین زمان برای کاشت این نهال اواخر پاییز است، اما اوایل بهار هم می توان این نهال را کاشت؛ به همین دلیل رویال نهال بادام تونو را در لیست بادام های فروش عیدانه خود قرار داده است تا بتوانید از مزایای بی نظیر آن بهره مند شوید.

الان بهترین فرصت کاشت زرد آلو تبرزه است

یکی از بهترین و سازگارترین نهال های بومی ایران که با اکثریت اقلیم های آب و هوایی سازگار است و می تواند محصولاتی شیرین، درشت و یکنواختی تولید کند، نهال زردآلو تبرزه است. یکنواخت بودن محصولات این نهال به باغداران این فرصت را می دهد تا از آن برای تولید قیسی که از جمله خشکبار گران قیمت و پرطرفدار است، بهره بگیرند.

زرد آلو تبرزه بعد از رسیدن به باردهی اقتصادی که معمولاً سال سوم کاشت است، تا 30 سال بعدی عمر مفید دارد. عملکرد این نهال عیدانه رویال نهال بسیار بالا است و در هر هکتار به 60 تن نیز می رسد. زمان برداشت محصول زردآلو تبرزه اوایل تابستان است؛ پس اگر قصد کاشت آن را دارید، باید همین امروز با کارشناسان رویال نهال تماس بگیرید.

نهال فرانیس کلون؛ سازگارترین نهال بادام با اقلیم کشور ما

در فهرست نهال های فروش عیدانه رویال نهال، نهال بادام فرانیس جایگاه ویژه ای دارد؛ زیرا این نهال مقاومت بالایی به کم آبی و شوری خاک دارد و در اغلب نقاط ایران با هر آب و هوایی کاشته می شود. هر اصله نهال بادام فرانیس در فصول باردهی اقتصادی، بین 20 تا 25 کیلو محصول مرغوب تولید می کنند و اگر شرایط بهتری را برای رشد و پرورش نهال فراهم کنید، می توانید این میزان را 2 چندان کنید.

گلدهی نهال بادام فرانیس از اواخر فروردین ماه آغاز می شود؛ بنابراین فرصت زیادی برای کاشت آن باقی نمانده است. میوه های این نهال به دلیل دارا بودن مواد مغذی فراوان برای آشپزی، شیرینی‌ پزی، تولید خشکبار و آجیل و تولید مواد آرایشی و بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد. نا گفته نماند که قیمت این بادام هم بالا است که خود یک توجیه اقتصادی مهم برای کاشت آن محسوب می شود.

فروش عیدانه رویال نهال به منظور حمایت همه جانبه از باغداران

فروش عیدانه رویال نهال تنها به همین 4 مورد ختم نمی شود. تمامی نهال های بادام و زرد آلویی که در رویال نهال موجود هستند، شامل این تخفیف عیدانه می شوند. رویال نهال به منظور حمایت از باغداران این طرح فروش ویژه را قرار داده تا بتوانند تجاری ترین نهال هایی را که می توان در اوایل بهار کاشت را با قیمتی پایین برای باغستان خود خریداری کنند.

این نهال ها همگی دارای گواهی نامه کیفیتی و تأییدیه از سازمان جهاد کشاورزی هستند و تمامی استانداردها و شرایط لازم برای انتقال به زمین را دارند. رویال نهال با بیش از نیم قرن تجربه، بزرگ ترین تولید کننده نهال های تجاری در غرب کشور است و همه ساله بیش از 5000 هزار اصله نهال را تولید و روانه بازارها داخلی و خارجی می کند.

شما عزیزان می توانید به 2 روش حضوری و غیر حضوری با روابط عمومی و کارشناسان فروش رویال نهال تماس بگیرید و درخواست خرید نهال بادام و زرد آلو خود را ثبت کنید تا در کمترین زمان ممکن به شما تحویل داده شوند. کارشناسان رویال نهال در تیم پشتیبانی پاسخگوی 24 ساعته تمامی سؤالات و ابهامات شما در زمینه باغداری هستند؛ پس تا این فرصت استثنایی خرید از دست نرفته است، همین امروز تماس بگیرید.

09301811520

09201811520

04445231520

جهت خرید نهال بادام و زردالو و اطلاعات بیشتر به سایت ROYALNAHAL.COM مراجعه نمایید.



وبگردی