آفتاب

فروش میلگرد تهران در شهر آهن



با توجه به اینکه پروژه‌های متعدد و با اهمیتی در تهران انجام می‌شود. میلگرد عرضه شده در شهر تهران از کیفیت بالایی برخوردار است و می‌تواند برای بسیاری از پروژه‌های ساختمانی و صنایع مختلف استفاده شود.

میلگردها یکی از اصلی‌ترین محصولاتی هستند که هم در ساختمان‌سازی و هم در صنایع مختلف، مصرف زیادی دارند. همان‌طور که می‌دانید، تولیدکنندگان مختلفی در کشور ما در زمینه تولید میلگرد فعالیت دارند و هر کدام از این تولیدکنندگان معمولاً میلگردهایی باکیفیت‌های مختلف تولید و روانه بازار فولاد می‌کنند، اگر بتوانید برای پروژه خود میلگردی باکیفیت تهیه کنید، تا حد زیادی توانسته‌اید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید، البته لازم نیاز نیست نگران باشید، امروزه کسب‌وکارهای آنلاین حتی خرید میلگرد را نیز آسان کرده‌اند، برای خریدی بدون دردسر کافی است سری به سایت شهر آهن بزنید تا ضمن اطلاع از جدیدترین قیمت انواع میلگرد به آسانی خرید خود را نیز انجام دهید.

فروش میلگرد در استان تهران

با توجه به اینکه پروژه‌های متعدد و با اهمیتی در تهران انجام می‌شود، میلگرد عرضه شده در شهر تهران از کیفیت بالایی برخوردار است و می‌تواند برای بسیاری از پروژه‌های ساختمانی و صنایع مختلف استفاده شود.
اما از سویی دیگر اطلاع از قیمت میلگرد تهران برای خریداران و فروشندگان اهمیت زیادی دارد. تعدد پروژه‌ها و صنایع مصرف‌کننده میلگرد در استان تهران باعث شده فروش میلگرد در این استان سود زیادی برای کارخانه‌های تولیدی و واسطه‌های فروش این محصول به ارمغان آورد.
میلگرد کارخانه‌های تولیدکننده در استان تهران در سایزهای مختلف و همچنین در دو نوع ساده و آج‌دار تولید می‌شود و شما می‌توانید با توجه به نوع مصرف میلگرد، ابعاد مختلفی از این محصول را خریداری کنید.
اما اگر پروژه در دست اجرایی خارج از استان تهران دارید و قصد سفارش از کارخانه‌های واقع در استان تهران را دارید نگران نباشید فروشگاه آهن‌آلات شهر آهن به‌عنوان مرجع تخصصی فروش انواع میلگرد در هر شهری که باشید محصول مورد نظر را برای شما ارسال می‌کند.
شما می‌توانید با مراجعه به صفحه اصلی سایت شهر آهن، میلگرد هر کارخانه‌ای که مدنظرتان است را سفارش دهید. با این حال، اگر نیاز به راهنمایی و دریافت توضیحات بیشتر دارید، می‌توانید با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل کنید. کارشناسان شهر آهن با تجربه چندین سال فعالیت در حوزه آهن‌آلات می‌توانند در مورد محصولات، راهنمایی‌های خوبی در اختیار شما قرار دهند.


 

کارخانه‌های تولیدکننده میلگرد در تهران

در استان تهران کارخانه‌های متعددی در زمینه تولید میلگرد فعالیت دارند که در ادامه به تعدادی از آنها اشاره می‌شود

مجتمع فولاد سپهر ایرانیان

شرکت فولاد سپهر ایرانیان در سال ۱۳۸۸ با اتکا به دانش و تخصص مهندسان ایرانی، با هدف تولید انواع میلگرد آج‌دار و ساده از شمش فولادی تأسیس شد. این کارخانه، میلگرد آج‌دار و ساده در سایزهای ۸ تا ۳۲ میلی‌متر با استانداردهای جهانی تولید می‌کند، در سال ۱۳۹۷، شرکت فولاد سپهر ایرانیان با همت و تلاش مدیران و مهندسان داخلی، خط تولید نبشی ۳ و ۴ را به سبد کالای خود اضافه کرد. این اقدام، تنوع محصولات شرکت را افزایش داد و به‌تبع آن، نیازهای طیف وسیع‌تری از مشتریان را برآورده کرد.

کارخانه فولاد شمس گل‌آذین تهران

این کارخانه نیز میلگرد آج‌دار و ساده در سایزهای ۱۰ تا ۳۲ میلی‌متر تولید می‌کند، این مجموعه با بهره‌گیری از دانش فنی متخصصان داخلی، در زمینه تولید انواع میلگردهای صنعتی اعم از آلیاژی و ساده با بالاترین کیفیت و ظرفیت سالانه ۲۰ هزار تن فعالیت می‌کند.

شرکت صنایع فولادی آذر گستر سدید

این مجموعه از سال ۱۳۷۱ در زمینه تولید میلگرد آهنی فعالیت می‌کند. این شرکت در شهرک صنعتی شمس‌آباد واقع در استان تهران قرار دارد و با ظرفیت ۴۴۰۰ تن در سال، در خدمت صنعت کشور است. این شرکت با سابقه بیش از ۳۰ سال در صنعت فولاد، به عنوان یک برند قابل اعتماد شناخته شده است. این کارخانه انواع میلگرد ساده از سایز ۱۰ الی ۴۲، میلگرد ترانس و میلگرد ساده صنعتی تولید می‌کند.


 

خرید میلگرد تهران امروز

اطلاع از قیمت روز میلگرد تهران برای بسیاری از افراد حائز اهمیت است. همان‌طور که گفته شد میلگرد تهران در دو نوع ساده و آج‌دار و همچنین سایزهای ۸ تا ۴۲ تولید می‌شود و از کیفیت بالایی نیز برخوردار است. قیمت میلگرد ساده و قیمت میلگرد آج‌دار مانند قیمت آهن آلات دیگر با تغییرات زیادی همراه هستند و ممکن است در طول یک هفته نوسانات زیادی به همراه داشته باشند.
 بنابراین استعلام روزانه قیمت میلگرد تهران اهمیت زیادی دارد. اگر قصد خرید و اطلاع از قیمت میلگرد ساده امروز  تهران را دارید می‌توانید با مراجعه به سایت شهر آهن قیمت‌های لحظه‌ای را مشاهده کنید.

گالری تصاویر


وبگردی