آفتاب

انواع کابینت آشپزخانه و دکوراسیون مغازه



انواع کابینت آشپزخانه و دکوراسیون مغازه

انواع کابینت آشپزخانه



امروزه کابینت های مدرن و جدید در آشپزخانه بسیار زیبا و پرکاربرد هستند. انتخاب نوع کابینت و ساخت آن میتواند چالش بزرگی باشد اگر در این زمینه اطلاعاتی نداشته باشید. در ادامه با نیل چوب همراه باشید تا اطلاعات مفیدی در این زمینه ارائه کنیم تا بتوانید بهترین انتخاب را برای آشپزخانه خود داشته باشید.

احتمالا نام کابینت وکیوم را شنیده باشید.

سبک جدید کابینت که بسیار مقرون به صرفه است و از استحکام بالایی برخور دار است. وکیوم یک روکش قوی است که میتواند انتخاب بسیاری از کاربران باشد. دوام بالا زیبایی و چشم نوازی این نوتع کابینت میتواند نظر هر بیننده ای را به خود جلب کند.

پس از انتخاب نوع متریال بکار رفته در کابینت آشپزخانه نوبت به طراحی ، اجرا و ساخت آن میرسد که باید توسط کارگاه های مجهز به دستگاه های سی ان سی صورت گیرد.

نیل چوب با بهره گیری از دستگاه های روز در این زمینه میتواند بهترین خدمات را ارائه دهد و شما میتوانید براحتی سفارش خود را ثبت نمائید.

کابینت وکیوم در واقع نوعی کابینت است که با متریال ام دی اف ساخته شده ولی یک تفاوت بزرگ با ام دی اف دارد که توسط دستگاه های وکیوم چوب یک لایه بسیار مقاوم به آن اضافه شده است.

این نوع کابینت ها قابلیت پیاده سازی بالایی دارند و میتوان هر طرح و شکلی را توسط این نوع چوب پیاده سازی کرد.

خب کابینت بعدی که میخواهیم بشما معرفی کنیم کابینت های مدرن و جدید های گلاس است. سبکی نوین با ظاهری براق و زیبا و البته نورانی که میتواند زرق و برق حاصی را به آشپزخانه شما بدهد.

کابینت های گلاس نسل جدید از کابینت مدرن می‌باشد. این نوع کابینت، نوعی ورق است که مغز آنها ام دی اف و روکش پلکسی گلاس که نوعی پلاستیک بسیار مقاوم است، میباشد. معمولاً برای هزینه کمتر کابینتهای “های گلاس” از یک طرف با لایه پلکسی گلاس پوشیده می‌شوند. این لایه حالتی زیبا، براق و شفاف به کابینت هایگلاس می‌دهد و باعث میشود تا انعکاس نور در آن بسیار زیبا و جذاب شود و به همین دلیل در تجهیزات دکوراتیو دیگر نیز طرفدار زیادی دارد. کابینت‌ هایگلاس یکی از خاص ترین و زیباترین متریال و سبک ترک به نامهای AGT و … می‌باشد.

کابینت ممبران

یکی دیگر از انواع کابینت ها که اسم و رسمی خوب از خود بجای گذاشته است و طرفداران زیادی دارد کابینت ممبران است.

کابینت ممبران یکی از محبوب ترین کابینت های آشپزخانه می‌باشد. اگر به دنبال یک کابینت با کیفیت بالا و دوام خوب هستید، ما در نیل چوب ، کابینت ممبران را به شما پیشنهاد میکنیم. این نوع کابینت آشپزخانه دارای تنوع بالایی است و به همین علت متناسب با همه سلیقه ها می‌باشد. توانایی ما در ساخت مدل ها و رنگ های مختلف میتواند باعث شود تا براحتی از این نوع کابینت در سبک های مختلف دکوراسیون آشپزخانه خود استفاده کنید.

کابینت نئوکلاسیک

نسل جدید و مدرن کابینت با ظاهری ساده و شیک که میتواند آشپزخانه شما را دگرگون کند. یکی از مدرن ترین سبک های کابینت که بدلیل سادگی خاص و زیبایی میتواند نظر هر بیننده ای را به خود جلب کند.

در واقع کابینت نئوکلاسیک یکی از جدید ترین سبک کابینت آشپزخانه در دنیا محسوب می شود که در ایران نیز بسیار مورد پسند کاربران قرار گرفته است. این سبک کابینت شامل (کابینت انزو، کابینت پولیشی) می شود. این سبک کابینت شامل مشخصات منحصر به فرد و خاصی است که در ادامه بیشتر به این مشخصات خواهیم پرداخت. کابینت نئو کلاسیک جدید ترین سبک کابینت آشپزخانه است و ممکن است برای همه شناخته شده نباشد.

این سبک کابینت ترکیبی از سبک مدرن و کلاسیک است. همان طور که گفتیم کابینت نئوکلاسیک دارای دو زیر شاخه به نام های انزو و پولیشی است این دو مدل کابینت از نظر شکل ظاهری، نوع رنگ و قیمت تفاوت هایی دارند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم داشت.

خب همینطور که مشاهده میکنید کابینت های مدرن جایگزین کابینت های معمولی و با متریال بی کیفیت شده اند. مجموعه نیل چوب با بهره گیری از دستگاه های سی ان سی چوب و درستگاه های وکیوم پیشرفته و کارگاهی مجهز میتواند نیاز شما را در زمینه ساخت کابینت و همچنین دکوراسیون مغازه و فروشگاه برطرف نماید.

شما میتوانید برای ثبت سفارش با شماره های 02691300124 و یا همراه 09126776812 تماس حاصل نمائید.

کارگاه مجهز نیل چوب توانایی پیاده سازی دکور مغازه و فروشگاه و همچنین ساخت کابینت آشپزخانه را با هر طرح و سبکی را امکان پذیر خواهد کرد. ما در کنار شما هستیم تا به خواسته خود برسید.

نیل چوب میتواند از طراحی اولیه تا ساخت و اجرای نهایی شما را همراهی کند. متخصصین ما در زمینه نرمافزاری و سخت افزاری میتواند خواسته های شما را برآورده کنند. با ما تماس بگیرد.



وبگردی