آفتاب

لیست کامل و بروز مهدکودک های نیاوران، کامرانیه و فرمانیه + آدرس و شماره تلفن



در این مقاله سعی کردیم درباره روش های پیدا کردن بهترین مهدکودک ها در نیاوران، کامرانیه و فرمانیه صحبت کنیم و تا حد ممکن ارجاعات مناسبی برای لیست مهدکودک های هر محله بدهیم.


چگونه بهترین مهدکودک در نیاوران را پیدا کنیم؟

اگر به دنبال مهد کودک مناسب فرزندتان میگردید باید فاکتور های متنوعی را مد نظر قرار دهید. یکی از مهم ترین فاکتور ها نزدیک بودن مهد کودک به محل کار یا زندگی شماست. اگر به دنبال مهد کودک در نیاوران هستید در ابتدا بهتر است بدانید که نیاوران یکی از مناطق شمال شرقی شهر تهران است. این منطقه در دامنه ی جنوبی رشته کوه البرز قرار دارد و جزو منطقه ی شمیرانات قرار می گیرد. این محله بخشی از منطقه ی یک شهرداری تهران و شهرستان شمیرانات به حساب می آید. 

نیاوران از جنوب به میدان ولیعصر، فرمانیه، کامرانیه و دزاشیب، از شمال به ارتفاعات کلکچال و همچنین دولت آباد، از شرق به دار آباد و توچال و از غرب به تجریش و قلهک راه پیدا می کند. در ادامه ما با دسته بندی مهدکودک ها بر اساس منطقه ی مورد نظر شما در سایت مهدجو قصد داریم تا شما را به بهترین انتخاب ممکن برسانیم. بنابراین اگر به دنبال لیست مهدکودک های نیاوران + آدرس و شماره تلفن هستید این سایت اطلاعات دقیقی از این مهد کودک ها را در اختیار شما قرار می دهد. 

لیست 10 تا مهد کودک ویژه در نیاوران

در این قسمت می توانید لیست چند مهد کودک در نیاوران را مشاهده کنید.

مهد کودک شاداب در نیاوران - - نیاوران- خیابان عمار- پلاک 31

مهد کودک ایرانی اسلامی آیات( شهربانو سابق) مینی سیتی - - مینی سیتی- اتوبان ارتش به سمت غرب- نرسیده به بلوار اوشان پلاک 143

مهد کودک آلاء در نیاوران - - نیاوران- خیابان سرتیپ سعیدی- کوچه رحمانی- پلاک 6

مهد کودک آلاء در نیاوران - - نیاوران- خیابان سرتیپ سعیدی- کوچه رحمانی- پلاک 6

خانه کودک گلچین - - ازگل- خیابان گلچین- خیابان گلبرگ

خانه بازی کودک مجموعه زندگی بهتر در نیاوران - - خیابان نیاوران- خیابان کاشانک- پلاک 350

مهد کودک آریا در نیاوران - - میدان باهنر(نیاوران)- خیابان پور ابتهاج(دارآباد)- خیابان زینعلی- نبش کوچه دهم

مهدکودک آوینا در اقدسیه - - سه راه اقدسیه- روبروی مخابرات- کوچه پارک اول- پلاک 6

خانه بازی و زبان لاوین در نیاوران - - نیاوران- خیابان مقدسی(مژده)- الفت- کوچه الایی- پلاک 67

کانون کودک خاله هیلی در نیاوران - - نیاوران- منظریه شمالی-بعد از بیمارستان باهنر- بعد از کوچه قنات شمالی روبروی سوپر مارکت مانی- کانون کودک نیاوران خاله هیلی  

چگونه بهترین مهدکودک در فرمانیه را پیدا کنیم؟

اگر به دنبال پیدا کردن مهدکودک مناسب برای فرزندتان هستید قطعا فاصله ی نزدیک مهد کودک تا محل زندگی یا کار شما برایتان اهمیت خواهد داشت. از آنجایی که معیارهای متنوعی برای انتخاب بهترین مهد کودک وجود دارد یک دسته بندی منظم و دقیق قادر خواهد بود شما را به هدفتان برساند.به همین دلیل سایت هایی مانند مهدجو که چنین دسته بندی ای را در اختیار شما قرار می دهند میتوانند به راحتی شما را به هدفتان برسانند. 

به طورمثال اگر به دنبال لیست کودک های فرمانیه + آدرس و شماره تلفن آن ها هستید در ابتدا خوب است بدانید که این منطقه جزو منطقه ی یک شهرداری تهران قرار می گیرد و در شمال شهر و جزو شهرستان شمیرانات طبقه بندی می شود که یکی از مناطق شناخته شده و محبوب است. خیابان فرمانیه از جنوب به بزرگراه صدر و در بخش دیگر به بلوار اندرزگو و چیذر،  از شمال به نیاوران، از غرب به دزاشیب و از شرق به اقدسیه و خیابان پاسداران راه پیدا می کند. 

فرمانیه از مسیر اقدسیه امکان دسترسی به امام علی، اتوبان ارتش و نیاوران را فراهم می کند. همچنین این خیابان امکان دسترسی به اتوبان صدر از مسیر خیابان کامرانیه ی جنوبی و بلوار شهید دستواره(معصومی) را دارد. به همین شکل شما میتوانید با به دست آوردن اطلاعات کافی بهترین انتخاب را با کمک سایت مهد جو در پیش داشته باشید. 

لیست مهد کودک های ویژه فرمانیه

مهدکودک بین المللی و دوزبانه باغ گلشن در نیاوران

خانه کودک رویان فرمانیه،خیابان دیباجی شمالی،بن بست شکری،خانه کودک رویان

مهد کودک پرین - - بلوار قیطریه - خیابان تواضعی - خیابان چیذر - خیابان عقابی - پلاک 3

دبستان و پیش دبستانی دخترانه آوای تبسم تابان (با مدیریت مهدکودک سابق) - - میسر1 : میدان هروی، خیابان آزادی، سه راه مبارک آباد، خیابان افتخاریان، خیابان جمالی شرقی، پلاک ۶ مسیر 2: میدان هروی، خیابان وفامنش، انتهای خیابان جمالی شرقی، پلاک6

مهد کودک دو زبانه شرویلا - - نیاوران، خیابان آقایی، کوچه پورداد، آبکوه ۶، پلاک ۱۲

مهدکودک فرشته آسمانی - - خیابان دولت - خیابان دیباجی جنوبی - انتهای کاووس شرقی - بن بست گلنار - پلاک 5

مهدکودک گل پونه در پاسداران - - پاسداران، میدان هروی، خیابان وفامنش، خیابان جمالی غربی، پلاک 38

مهدکودک فرزندان آفتاب در دروس - - دروس، خیابان رضا وارسته، کوچه مسیح، پلاک 22

مهدکودک کودک پارسی در پاسداران - - پاسداران ، ضلع شمال شرقی چهار راه فرمانیه ، خیابان جهان بخش نژاد ( نارنجستان هفتم )

مهدکودک دو زبانه تیله در پاسداران - - آدرس: پاسداران ، گلستان چهارم (بین داوود اسلامی و پایدار فرد) پلاک ۱۳۲

خانه کودک رویش طلایی کوچولوها در پاسداران - - پاسداران-خیابان شهید داود اسلامی-تقاطع خیابان گلستان سوم-پلاک ۵۹

چگونه بهترین مهد کودک در کامرانیه را پیدا کنیم؟

اگر در حوالی کامرانیه به دنبال مهد کودک مناسب فرزندتان می گردید سایت هایی مانند مهدجو با طبقه بندی لیست کامل و بروز از کودک های کامرانیه قصد دارند شما را به هدفتان نزدیک تر کنند. در ابتدا خوب است بدانید یکی از محله های شناخته شده ی شمیرانات تهران کامرانیه است. این محله در شمال شهر و در سه کیلومتری شرق تجریش قرار دارد. 

کامرانیه جزو منطقه ی یک شهرداری تهران طبقه بندی می شود و جزو لوکس ترین و پر طرفدار ترین مناطق این شهر به حساب می آید. از آنجایی که این منطقه در دامنه ی قله ی کلکچال واقع شده است بسیار ناهموار بوده و شیب و ارتفاع به نسبت زیادی دارد به طوری که ارتفاع  خیابان اصلی آن بین 1516 تا 1656  متر از شمال تا جنوب آن متغیر است. 

از طرفی جهت پیدا کردن مهد کودک در کامرانیه باید بدانید که به دلیل دسترسی مناسب این محله از جنوب به بزرگراه صدر، از شمال به جماران و همچنین نیاوران و  از غرب و شرق به فرمانیه انتخاب های متنوعی برای شما وجود خواهد داشت که انتخاب مناسب از بین آن ها نیازمند یک دسته بندی دقیق و جامع است که سایت مهد جو این امکان را برای شما فراهم کرده است.

لیست مهدکودک های بهترین مهدکودک کامرانیه

مهدکودک شکوفا در بلوار اندرزگو - - فرمانیه، بلوار اندرزگو، خیابان سالاری، پلاک 4

مهدکودک فرانسوی مادام‌ساعی در چیذر - - تهران، جیذر، بن بست مریم، پلاک ۴

خانه کودک سلاله ساقه در حصار بوعلی - - تهران، شهید علیرضا مفتخری

خانه بازی کودک مجموعه زندگی بهتر در نیاوران - - خیابان نیاوران- خیابان کاشانک- پلاک 350

مهدکودک آوینا در اقدسیه - - سه راه اقدسیه- روبروی مخابرات- کوچه پارک اول- پلاک 6



گالری تصاویر


وبگردی