آفتاب

بهترین مراکز تعمیر لوازم خانگی در تهران



وجود تعمیرگاه های معتبر لوازم خانگی در تهران با تعمیر انواع مختلف یخچال فریزر و ساید بای ساید، جاروبرقی، ماشین ظرفشویی ، ماشین لباسشویی ، مایکروفر ، تلویزیون و کولرگازی (اسپیلت) و اجاق گاز فعالیت می کنند.

تعمیرات لوازم خانگی برقی جزء آن دسته از وسایل بسیار حساس و نیازمند تعمیرکاران متخصص و خبره می باشد، از این رو مراکز مختلف بیشماری در حوزه تعمیرات لوازم خانگی در محل تهران  فعالیت می کنند که هر کدام از این مراکز به مشتریان خود خدمات متنوعی را ارائه می‌دهند. وجود تعمیرگاه های معتبر لوازم خانگی در تهران با تعمیر انواع مختلف یخچال فریزر و ساید بای ساید، جاروبرقی، ماشین ظرفشویی ، ماشین لباسشویی ، مایکروفر ، تلویزیون و کولرگازی (اسپیلت) و اجاق گاز فعالیت می کنند. در ادامه این مطلب شما عزیزان را بیشتر با بهترین مراکز تعمیرات لوازم خانگی در تهران و خدمات ویژه ارائه گردیده توسط آن ها آشنا می‌کنیم.


خدمات سریع تعمیر لوازم خانگی

در جامعه‌ی امروزی زندگی پرکار زمان آزاد افراد را به حداقل رسانده است، پس مطمئنا شما عزیزان نیز برای تعمیر لوازم خانگی خود هیچ گونه تمایلی به صرف زمان اضافی ندارید و خواستار انجام به موقع خدمات بدون اتلاف وقت می باشید.

برخی  از مراکزتعمیرات مجاز تنها با یک تماس، تعمیرکار تخصصی لوازم خانگی در محل مورد نظر حاضر می گردد و دیگر نیازی نمی باشد شما کالای تعمیری خود را به تعمیرگاه ببرید.

همه‌ی این خدمات برای رفاه حال مشتریان عزیز می باشد. این که مراکزتعمیرات مجاز تا چه میزان در خدمات سرعت دارند، می تواند برای آن شرکت به عنوان یک امتیازعالی محسوب شود.

 دلایل تمایز تعمیرگاه های لوازم خانگی معتبر و متخصص با سایرتعمیرگاه ها

  1. پوشش دهی همه برند های روز جهان
  2.  اطلاع از روال انجام کار
  3.  استفاده از قطعات اصلی ( شرکتی مرتبط با برند )
  4.  پشتیبانی فنی انلاین
  5.  تعیین وقت مبتنی بر تمایل و امکان مشتری
  6.  ضمانت پس از تعمیر
  7. پشتیبانی فنی 24 ساعته و گارانتی خدمات انجام شده

همچنین پشتیبانی تعمیرگاه های مجاز و معتبر برای رفاه حال مشتریان آماده پاسخگویی 24 ساعته به سوالات فنی در حیطه تعمیرات توسط مهندسین و کارشناسان مجرب آن ها می باشد، تا با آگاهی هر چه بیشتر تعمیرات لوازم خانگی خود را آنها بسپارید.

 قابل ذکر می باشد طی مدت مزبور، رفع هرگونه اشکال و نقصان به عهده‌ تعمیرگاه است و بصورت کاملا رایگان خدمات انجام می گیرد.

 تجربه و تخصص کارشناسان در تعمیرات انواع لوازم خانگی برقی:

تمامی کارشناسان و تعمیرکارانی که در مراکز تعمیراتی معتبر مشغول به فعالیت هستند، از بهترین افراد در این زمینه می باشتد که هرساله با گذراندن دوره‌های منظم عملی و آشنایی با محصولات بروز، مناسب‌ترین فرد برای تعمیر و سرویس لوازم خانگی شما می باشند.

  •  قطعات اصلی و اورجینال در تعمیرات انواع لوازم خانگی برقی:

استفاده نمودن از قطعات تقلبی، علاوه بر اینکه طول عمر لوازم خانگی را کم و تولید هزیته و قیمت های جدید، امکان ایجاد خطرات جانی رو هم به همراه خواهد داشت که به واسطه مراکز تعمیراتی لوازم خانگی معتبر در تهران با استفاده از قطعات اصل و اورجینال در تعمیرات خود، احتمال این خطرات در کار رو به صفر خواهد بود.

  •  صرف کمترین هزینه‌ در تعمیرات لوازم خانگی برقی:

به دلیل این که متخصصان مراکز تعمیرات لوازم خانگی به تمام نقاط قوت و ضعف لوازم خانگی کاملا آشنایی دارند، در صورت بروز هرگونه خلل و مشکل در سریع‌ترین زمان ممکن، مشکلات موجود را پیدا می‌نمایند و به‌ بهترین نحو ممکن آن را رفع می‌نمایند.

 

تعمیرات ماشین لباسشویی

از مهمترین وسایل برقی در آشپزخانه هر خانه ماشین لباسشویی به شمار می‌آید. اما این وسیله برقی نیز به مرور دچار آسیب شده و باعث ایجاد مشکلاتی در آن می‌شود. از جمله این مشکلات می‌توان به صدا و لرزش- کاهش سرعت و عدم چرخش - تکان‌های شدید -عدم تخلیه آب  و کار نکردن ماشین لباسشویی اشاره نمود.

تعمیرگاه‌های زیاد و مختلفی در شهر تهران در حوزه‌ی تعمیرات ماشین لباسشویی فعالیت می کنند. اما از بهترین تعمیرگاه‌های لوازم خانگی شهر تهران که می توانید لوازک خود را به آن ها بسپارید  مرکز تعمیراتی است که دارای مهندسین و تیم تعمیراتی متخصص و حرفه ای باشد. این تعمیرگاه ها در حوزه‌های مختلفی از جمله تعمیرات ماشین لباسشویی فعالیت می کنند. که در طول شبانه‌روز و به صورت (۲۴ ساعت) آماده ارائه خدمات و پشتیبانی به مشتریان هستند. این مراکز شامل بخش‌های مجزایی برای تعمیر دستگاه‌های مختلف و تکنسین‌های مجرب و با تجربه‌ای می باشد که به صورت تخصصی و کاملا حرفه ای در حوزه تعمیرات ماشین لباسشویی در انواع مدل‌ها و برندها آموزش دیده‌اند و آماده خدمات‌رسانی به مشتریان عزیز می‌باشند.

هدف اصلی مراکز تعمیرات ماشین لباسشویی جلب رضایت مشتریان می باشد، چراکه برای مشتریان خود خدمات متنوعی را در نظر گرفته اند، از جمله این خدمات می توان به تعمیر ماشین لباسشویی در منزل و یا محل کار-گارانتی نمودن سرویس ها و تعمیرات- تعیین زمان خدمات توسط مشتری و تعمیر ماشین لباسشویی در کمترین زمان ممکن می توان اشاره نمود.

تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید

از بهترین و تخصصی‌ترین مراکز تعمیرات یخچال ساید بای ساید در تهران واقع هستند به صورت شبانه‌روزی آماده خدمات‌رسانی به تمامی مشتریان عزیز در تهران و محلات آن می‌باشند. اینکه یخچال فریزر یا ساید بای ساید شما دارای چه برند و از چه مدلی می باشد هیچ فرقی نمی کند، زیرا تعمیرکاران تجربه و تخصص کافی تعمیر انواع یخچال‌ها را در کلیه برندها و مدل‌های مختلف را دارند و آماده پذیرش مسئولیت تعمیرات انواع یخچال شما هستند.

 از جمله خدماتی که مراکز تعمیرات یخچال فریزر در تهران  به مشتریان خود ارائه می‌دهد می‌توان به تعمیر انواع یخچال ها در منزل و یا در محل کار، امکان اعزام تعمیرکار مجرب و حرفه ای به محل مورد نظر در کمترین زمان ممکن، استفاده از قطعات یدکی اصلی  و اورجینال یخچال فریزر و ساید بای ساید همراه با ضمانت این قطعات می توان اشاره نمود.

 تعمیرات ماشین ظرفشویی

تقریبا در هر آشپزخانه‌ای امروزه یک ماشین ظرفشویی وجود دارد. این وسیله کاربردی در مدل‌های مختلفی طراحی و تولید شده است که دارای قابلیت‌های متنوعی می باشد. گاهی اوقات ممکن است در ماشین ظرفشویی شما دچار مشکلاتی شود که برای حل آن باید با تعمیرکار مجرب و متخصص تماس بگیرید. از جمله این مشکلات کار نکردن ماشین ظرفشویی، اختلال در عملکرد و اختلال در برنامه‌های شستشو ، مشکل در قفل درب ماشین ظرفشویی می‌باشد. همچمین مهم نمی باشد که ماشین ظرفشویی شما دارای چه مدل یا برندی می باشد، مرکزهای  تعمیراتی معتبر لوازم خانگی در تهران به صورت شبانه روزی (24 ساعته) آماده پذیرش مسئولیت تعمیرات ماشین ظرفشویی شما هستند.برای اعزام نیرو برای تعمیرات ماشین ظرفشویی به آدرس https://techlandservice.com/dishwasher-repair مراجعه کنید .

 این تعمیرگاه ها در سطح شهر تهران دارای شعبه‌های فراوانی می‌باشند و خدمات متنوعی و بیشماری را به مشتریان عزیز خود ارائه می‌دهند. در صورت ایجاد هرگونه ایراد و مشکل در ماشین ظرفشویی خود شما عزیزان می‌توانید با یکی از این شعب معتبر واقع در تهران تماس حاصل نمایید تا در کمترین زمان ممکن تعمیرکار متخصص و مجرب خود را به محل مورد شما اعزام نمایند و مشکلات را برطرف کنند. قابل ذکر کی باشد که قیمت و هزینه‌های قطعات استفاده گردیده بر اساس نرخ مصوب از سوی اتحادیه می‌باشد و پس از کسر تخفیفات لازم هزینه از مشتری دریافت می گردد.

در خصوص وجود هر گونه مشکل در تعمیر لوازم خانگی خود می توانید به یکی از این تعمیرگاه های معتبر واقع در تهران مراجعه و یا تماس حاصل نمایید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن تعمیرکار حرفه‌ای خود را به محل مورد شما اعزام و مشکل را بررسی و برطرف نمایند.

 

لیست نمایندگی‌های برتر تعمیرات لوارم خانگی در تهران

شرکت آی پی امداد

شماره تماس: 02158941

آدرس: تهران یوسف آباد خیابان چهلستونبین چهارم و ششم پلاک 44

شرکت سرویس کاران

شماره تماس : 02188665052

آدرس: 14 تهران .خیابان فاطمی بعد از کارگر پلاک 307 واحد

شرکت تک لند سرویس

شماره تماس: ۰۲۱۳۷۸۵۱

آدرس: خیابان شریعتی- نرسیده به سه راه طالقانی- نبش کوچه طباطبایی- پلاک ۲۱۸

شرکت تکنیک سرویس پارس

شماره تماس: 02166175744

آدرس: تهران ، میدان انقلاب ، خیابان 12 فروردین ، نبش خیابان ژاندارمری ، پلاک 116 ، واحد 2

شرکت سرویس برتر

شماره تماس: 02167549

آدرس: تهران : خیابان امام خمینی ( سپه ) مابین اتوبان یادگار و نواب نبش خیابان کارون پلاک 715

گالری تصاویر


وبگردی