آفتاب

لیست کامل لوازم آرایشی که برای میکاپ ولنتاین به آن نیاز دارید



در حالی که ما همه روزهای سال را بی‌توجه به محصولات آرایشی و میکاپ پشت سر می‌گذاریم، ولنتاین می‌تواند فرصت خوبی برای اجرای جذاب‌ترین روتین آرایشی‌مان باشد.

شب به‌یادماندنی ولنتاین را چه در یک رستوران مجلل برای صرف شام می‌گذرانید و چه با مرد مورد علاقه‌تان در کافه‌های شهر می‌نشینید، باید با بهترین میکاپ سال به پایان برسانید. در حالی که ما همه روزهای سال را بی‌توجه به محصولات آرایشی و میکاپ پشت سر می‌گذاریم، ولنتاین می‌تواند فرصت خوبی برای اجرای جذاب‌ترین روتین آرایشی‌مان باشد. روز عاشقان یا همان ولنتاین، بهانه خوبی برای استفاده از محصولات مراقبت پوستی و همچنین، استفاده از یک پکیج کامل آرایشی و یهداشتی است. در ادامه، به مجموعه‌ای از ایده‌های آرایشی و لوازم میکاپ ویژه روز ولنتاین اشاره می‌کنیم که مطمئناً همه افراد از جمله شما به آن‌ها نیاز دارید.

لیست لوازم میکاپ ولنتاین امسال

سعی کرده‌ایم تا با گردآوری ایده‌های جذاب آرایشی برای ولنتاین امسال و در نظر گرفتن ترندها، لوازم آرایشی که مناسب اجرای این ایده‌ها هستند را به شما معرفی کنیم. در ادامه، با هر کدام از این ایده‌ها و محصولات آرایشی آشنا می‌شوید:

1. روتین آرایشی ولنتاین 2024 با سایه چشم

 


بعضی از روتین‌های آرایشی سال 2024، دقیقاً مشابه ترندهای آرایشی کلاسیک‌اند که با استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی همیشگی هم می‌توان آن‌ها را اجرا کرد. ترند آرایشی ولنتاین 2024 هم دقیقاً یک مدل کلاسیک است که مهم‌ترین بخش آن، سایه چشم است. در این ترند آرایشی، در ابتدا چشم‌ها با استفاده از سایه، رنگ نواحی پلک و اطراف چشم را با رنگ دودی قهوه‌ای آرایش می‌شوند.
آرایش چشم‌ها با سایه دودی قهوه‌ای، اولین قدم برای آماده شدن به‌عنوان زیباترین دختر جهان در روز ولنتاین است! این ترند آرایشی می‌تواند هر رنگ پوست و رنگ چشمی را برجسته‌تر نشان دهند و اگر لب‌هایتان را با بالم نرم و براق‌کننده لب، کمی براق کنید، برگ برنده شب ولنتاین در دستان شماست.

2. شام رمانتیک با هایلایتر، رژ لب و ریمل بلندکننده

صرف یک شام رمانتیک در شب ولنتاین، شما را در موقعیت نزدیک‌تری به مرد مورد علاقه‌تان قرار می‌دهد. از آنجایی که شما و مرد رویاهایتان دور یک میز کوچک نشسته‌اید و از نزدیک همدیگر را تماشا می‌کنید، بهتر است که با استفاده از یک هایلایتر، چین‌وچروک احتمالی روی گونه‌ها را کاملاً بپوشانید.
با اضافه کردن یک رژ لب براق‌کننده، بازی را به‌نفع خود تغییر دهید و با کمک یک ریمل بلندکننده مژه‌ها آن را به پایان برسانید.

3. کرم آبرسان و تکمیل یک روتین کلاسیک

برای اینکه پوست صورتتان از شروع شب ولنتاین تا پایان آن همچنان مرطوب بماند و دچار چین‌وچروک نشود، بهتر است که یک کرم آبرسان هم استفاده کنید. ضمناً فراموش نکنید که بعضی از کرم پودرها یا هایلایترها حاوی مواد آبرسان یا مرطوب‌کننده‌اند و می‌توانند در این زمینه کمک زیادی به پوستتان کنند.

4. سرم پوست صورت و یک ولنتاین دنج در خانه

شب ولنتاین را روی کاناپه‌های دنج خانه تصور کنید؛ آن هم زمانی که در کنار شوهرتان در حال تماشای یک فیلم جذاب هستید. برای زیباتر شدن در چنین شرایطی، از یک سرم پوست صورت که حاوی ویتامین‌های E و B5 است استفاده کنید تا پوست صورتتان تغذیه شود.
سرم پوست صورت، نسبت به مرطوب‌کننده‌های پوستی، بافتی سبک‌تر دارد و خاصیت ویسکوزیته آن باعث می‌شود تا لوازم آرایشی سریعاً جذب پوستتان شوند.

5. ژل ابرو و ابروهای همیشه‌درخشان

با استفاده از ژل ابرو، ظاهری درخشان، ابروهای با حجم طبیعی زیاد، حالت‌پذیری کافی تارهای ابرو و ماندگاری بالا را تا آخرین لحظات شب ولنتاین همراهتان داشته باشید. فرمولاسیون ژل ابرو به‌صورت اختصاصی برای بلند کردن و تنظیم اندازه ابروها ساخته شده است و در عین حال، حالت کُرکی و جذابی را به ابروها می‌دهد. ژل ابرو، بافتی نرم و با جذب سریع دارد و همچنین، از پلاستیکی شدن یا تُرد شدن ابروها در اثر خشکی زیاد جلوگیری می‌کند.

6. پالت آرایش صورت و چشم

تناژهای مختلف رنگی که در یک پالت آرایشی صورت و چشم وجود دارند، معمولاً ماندگار و با قابلیت زیرسازی ترفندهای آرایش کلاسیک‌اند. این پالت‌ها کمک می‌کنند تا در طول روز و برای چندین‌ساعت، ظاهری نرم و رویایی برای پوست صورتتان به‌وجود بیاورید. به‌عنوان نمونه پالت آرایش صورت و چشم سیتی استایل گلدن رز می‌تواند به شما برای داشتن آرایشی کامل و بدون نقص در شب ولنتاین کمک کند. این پالت دارای یک برنزر، یک هایلایتر، یک رژ گونه و 9 رنگ با تناژهای رنگی متنوع است.

7. درخشش طبیعی پوست با رژ گونه

یک رژ گونه باکیفیت و اورجینال مثل رژ گونه شیگلم، با ایجاد درخشش کافی روی گونه‌ها ظاهری رمانتیک به چهره شما می‌بخشد. این محصول، یکی از رژ گونه‌های دوست‌داشتنی موجود در بازار است که با ساختاری سبک و ابریشمی، قابلیت ترکیب با لوازم آرایشی دیگر را دارد.
اگر چند رنگ مختلف از یک رژ گونه دارید، رنگ‌ها را با هم ترکیب کنید تا به تناژ مورد نظرتان برسید. جالب است بدانید که رژ گونه باکیفیت بین 8 تا 9 ساعت ماندگاری دارد و تا پایان شب ولنتاین شما را همراهی خواهد کرد.

8. رژ لب پررنگ، هم‌قدم با مُد روز

 


سایه لب و رژ لب قرمز کلاسیک هرگز از مُد نمی‌افتند. رژ لب پررنگ و ترجیحاً قرمز باعث می‌شود لب‌های شما در حین حرف زدن، جذاب‌تر و دل‌فریب‌تر به‌نظر برسند. رژ لب‌های حاوی رنگدانه، فرمولاسیون ویژه‌ای دارند و به نرمی روی لب‌ها اجرا می‌شوند.

9. هایلایتر درخشان‌کننده

برای اینکه چهره‌تان در روز ولنتاین کمی نورانی به‌نظر برسد، از یک هایلایتر درخشان‌کننده برای پوست صورتتان استفاده کنید. بافت هایلایترهای درخشا‌ن‌کننده، سبک و به‌صورت اختصاصی برای روشن کردن و درخشان ساختن رنگ پوست ساخته شده است. بعضی از هایلایترهای درخشان‌کننده مثل هایلایتر مایع مدل Glow Bloom، علاوه بر روشن ساختن پوست صورت، حاوی مواد آبرسان و مرطوب‌کننده است و باعث جوانسازی پوست هم می‌شود.

شب ولنتاین 2024 را درخشان‌تر و جذاب‌تر بگذرانید

لیست لوازم آرایشی و مراقبت پوستی ویژه ولنتاین امسال، به شما کمک می‌کند تا با گنجینه‌ای از محصولات مُد روز به دیدن پسر مورد علاقه‌تان بروید. برای اینکه با سلیقه و خواسته خودتان، لیست آرایشی ویژه ولنتاین را جمع کنید، پیشنهاد می‌دهیم که عبارتی مثل ** پکیج آرایشی خانومی ** را در گوگل سرچ کنید. فروشگاه اینترنتی خانومی، همه محصولات آرایشی و بهداشتی باکیفیت از برندهای معتبر ایرانی و خارجی را در اختیارتان قرار داده است. کافی است که اراده کنید و ولنتاین امسال را به نام خودتان به پایان برسانید!

گالری تصاویر


وبگردی