آفتاب

معرفی نان سرو و نان روز نیاوران، نانوایی هایی حرفه ای و باکیفیت در دل تهران



اگر میخواهید طعم واقعی نان و غلات را بچشید و سلامتی را برای بدنتان به‌ارمغان بیاورید، باید نان های باکیفیتی مصرف کنید؛ مجموعه های سرو و روز نیاوران این فرصت را برایتان مهیا کرده‌اند تا محصولاتی کاملاً با کیفیت و سلامت‌محور را از آنها سفارش دهید.

مجموعه نان سرو و نان روز نیاوران دو نانوایی حرفه ای در شهر تهران هستند که با تولید انواع غلات خوشمزه در مدلهای متنوع توانسته اند مشتریهای زیادی در این شهر به‌دست بیاورند. این مجموعه ها توسط پرسنلی حرفه‌ای اداره میشوند، به‌همین‌دلیل همواره باکیفیت‌ترین محصولات را عرضه میکنند.
اگر میخواهید طعم واقعی نان و غلات را بچشید و سلامتی را برای بدنتان به‌ارمغان بیاورید، باید نان های باکیفیتی مصرف کنید؛ مجموعه های سرو و روز نیاوران این فرصت را برایتان مهیا کرده‌اند تا محصولاتی کاملاً با کیفیت و سلامت‌محور را از آنها سفارش دهید.
اما آیا با محصولات مجموعه نان سرو و نان روز آشنا هستید؟ این مجموعهها چه ویژگیهایی دارند و چه محصولاتی را به فروش میرسانند؟

معرفی نان سرو تهران

مجموعه نان سرو یکی از بهترین مراکز خرید نان در تهران است که طیف گستردهای از انواع غلات، کیک و شیرینی را به فروش میرساند. در این مجموعه میتوانید از میان انبوه محصولات مختلف، محصولی مطابق با ذائقه و نیازتان بیابید و خریدتان را انجام دهید.
مجموعه نان سرو کار خود را از سال 1375 شروع کرد و تا به امروز توانسته بیشتر از 70 نوع نان فانتزی، 70 نوع شیرینی و 12 نوع فینگر فود را تولید کند.
مجموعه نان سرو تهران فعالیت خود را از ساعت 8.30 صبح آغاز میکند و تا 21 شب به‌کار ادامه میدهد. این مجموعه در تمام روزهای هفته نیز فعالیت دارد، بنابراین هر بار که هوس خوردن نانهای خوشمزه را کردید، می‌توانید به آنجا بروید.


نان سرو، یکی از قدیمی‌ترین نانوایی‌های تهران


مجموعه نان سرو در اپلیکیشن اسنپ فود امتیاز بالایی دارد. این مجموعه توانسته امتیاز 4.6 از 5 را ازآن خود کند. در زمان نگارش این مقاله 6059 نفر به این نانوایی رأی دادهاند و 863 نفر نیز نظر خود را در مورد آن ثبت کرده اند.

محصولات مجموعه نان سرو تهران

هر چند مجموعه سرو را با نام نانوایی میشناسند، اما بیشتر فعالیت آن در زمینه تولید کیک و شیرینی است. انواع پای مانند پای سیب یا پای نارگیل، انواع تارت مانند تارت آجیلی یا تارت میوه ای، انواع شیرینی خشک مانند ساق عروس، مکزیکی تیتابی یا دنیش مخصوص، انواع کوکی مانند کوکی شکلاتی یا کوکی جو عسلی، انواع کیک مانند کیک گردویی، کیک هویج یا کیک اتریشی، انواع میان‌وعده مانند کروسان ساده، دونات، کلوچه فومن یا پیراشکی کرم‌دار، انواع شیرینیهای سنتی مانند باقلوا یا سافین، مافین، چیز کیک و فینگر ود جزء محصولات این مجموعه هستند.
از جمله انواع نانهای برند نان سرو تهران نیز میتوان به انواع نان معمولی مانند شیرمال صدفی، گاتا شکلاتی، سوخاری ساده یا باگت اورجینال جو، انواع نان تست مانند تست صبحانه، تست امگا 3، تست جو سیاه یا تست سبوس و انواع نان طعم‌دار مثل نان جو خشک ساده، نان چوبک ریز سیر، نان مدادی ساده یا نان قندی اشاره کرد.

اطلاعات نان سرو تهران

• آدرس نان سرو تهران: ستارخان، انتهای یکم دریان نو، همایونشهر جنوبی، پلاک 37
• شماره تلفن نان سرو تهران: 02166534350

معرفی نان روز نیاوران

روز یکی از برندهای معتبر ایرانی در زمینه تولید نان است که در برخی از مناطق تهران از جمله نیاوران فعالیت دارد. شعبه نیاوران این مجموعه در محله ناطقیان تهران واقع است و توانسته نظر مثبت بسیاری از مشتریها را از آن خود کند.
بیشتر شعبه های نان روز در اپلیکیشن اسنپ فود فعال هستند. متأسفانه شعبه نیاوران این مجموعه هنوز فعالیتی در این اپلیکیشن ندارد، اما شما میتوانید به‌صورت حضوری به آنجا بروید و نانهای موردعلاقهتان را بخرید. البته مدیریت این مجموعه در صفحه‌های اجتماعی خود در پاسخ به کاران این نوید را داده است که به‌زودی شعبه نیاوران نیز در اپلیکیشن اسنپ فود شروع به‌کار خواهد کرد. بنابراین اهالی منطقه نیاوران نیز میتوانند بدون هیچ مشکلی خریدهایشان را از این مجموعه به‌صورت اینترنتی انجام دهند.
شعبه های دیگر نان روز در محله های پاسداران و زعفرانیه واقع است. یکی از شعبه های این مجموعه نیز در استان مازندران، شهر نور فعالیت میکند.

محصولات فروشگاههای نان روز

در مجموعه فروشگاههای نان روز محصولات متنوعی به فروش میرسند که شامل انواع غلات، کیک و شیرینی یا حتی آجیل میشوند.
اگر به کیک و شیرینی علاقه دارید، انواع شیرینی های تر خوشمزه این مجموعه مثل شیرینی لطیفه، ناپلئونی، ترکیهای مخصوص، خامه یا میوهای میتوانند لبخند رضایت را به لبتان هدیه دهند. انواع محصولات دیگر این مجموعه نیز که شام انواع پای مانند پای نارگیل یا سیب، انواع دسر مثل اپرا، پاریس‌برست یا چاکلت‌بادام، انواع شیرینی خشک مثل شیرینی قایقی نوتلا، دنیش آلبالو یا تاش، انواع کوکی مثل کوکی مخلوط، شکلاتی یا ریز ساده، انواع چیزکیک مثل چیز پکیک نوتلا، اورئو یا کارامل، انواع پیراشکی مانند پیراشکی شکری، مخصوص یا کرم‌دار، انواع شیرینیهای سنتی و شیرمال میشوند، مزه و طعم خاصی دارند و قطعاً از خریدشان پشیمان نمی‌شوید. 


نان روز نیاوران، عرضه‌کننده انواع شیرینی‌های خوشمزه


نان های مجموعه نان روز شامل نانهای کریسپی مثل خشک ریزه یا خشک ساده، نانهای رژیمی مثل جو دو سر یا لقمه ریز سبوس، انواع نان طعم‌دار مانند نان سیر و پنیر پیتزا یا آچما ترکیه و انواع نان سفید مثل مینی‌ساندویچ کنجدی یا نان تست کرهای میشوند.
از دیگر محصولات مجموعه نان روز میتوان به پیتزا و ساندویچ، سالاد، آجیل مخلوط، نوشیدنیهای سرد و گرم، حلوا و خرما اشاره کرد.

اطلاعات نان روز نیاوران

• آدرس نان روز نیاوران: نیاوران، خیابان باهنر، خیابان ناطقیان دوم، پلاک 1، طبقه همکف

مجموعه سرو و روز، بهترین تولیدیهای نان در تهران

در این مطلب درباره مجموعه های نان روز نیاوران و سرو صحبت کردیم که جزء بهترین نانواییها و تولیدیهای نانهای خوشمزه در شهر تهران هستند. ساکنین منطقه ستارخان به‌راحتی میتوانند از طریق اپلیکیشن اسنپ فود به‌صورت غیرحضوری از مجموعه سرو خریدهایشان را انجام دهند تا پرسنل درب منزل محصولات را برای آنها بفرستند. ساکنین منطقه نیاوران نیز به‌زودی با همکاری چهارمین شعبه نان روز یعنی شعبه نیاوران و اسنپ فود امکان سفارش آنلاین نانهای موردنیازشان را از این مجموعه خواهند داشت.
با سفارش نان از مجموعه سرو یا روز نیاوران دیگر نیازی به نگرانی از بابت کیفیت غلات یا سلامت‌محوربودن آنها نیست، چون همه محصولات با بهترین مواد اولیه زیر نظر مجرب‌ترین افراد تهیه می‌شوند؛ بنابراین با با خیال راحت این خوردنیهای خوشمزه و لذیذ را سفارش دهید.

گالری تصاویر


وبگردی