آفتاب

بهترین کشورهای تولید کننده گیربکس صنعتی



در این مطلب می خواهیم شما را بهترین کشورهای تولید کننده گیربکس صنعتی آشنا کنیم تا بتوانید هنگام خرید گیربکس صنعتی انتخاب بهتری انجام دهید.

آلمان همانطور که در تمام صنایع پیشتاز است در این لیست نیز دیده می شود که با کیفیت ترین تجهیزات صنعتی را تولید می کند و یکی از برترین برندهای جهانی یعنی SEW متعلق به این کشور است. پس از آلمان کشور ایتالیا را بارها در لیست مشاهده می کنیم که چندین برند معتبر را ارائه کرده است.  

برند گیربکس کشور تولید کننده
SEW آلمان
Bonfiglioli ایتالیا
VEM آلمان
Motovario ایتالیا
Reggiana ایتالیا
Yilmaz ترکیه
Tramec ایتالیا


تولید کنندگان آلمانی

موتورگیربکس اس ای دبلیو SEW

کمپانی SEW یک تولید کننده گیربکس صنعتی و الکتروموتور است که در سال 1931 فعالیت خودش را در کشور آلمان آغاز کرد. به دلیل کیفیت بالا و استفاده از تکنولوژی در محصولات خود و تجهیزات و ماشین آلات مدرن توانسته جزو برترین برندها در بارار جهانی باشد. شما می توانید تمامی سری های گیربکس برند SEW را از آرشا صنعت نمایندگی SEW در ایران به صورت آنلاین با قیمت مناسب خریداری نمایید. گارانتی و خدمات پس از فروش تمامی گیربکس های SEW که از آرشا صنعت خریداری می کنید، دارای 1 سال گارانتی موتور و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد که همراه با گوهینامه رسمی کارخانه SEW به شما خریداران ارائه می گردد.


گیربکس وی ای ام VEM

کارخانه VEM نیز از دیگر تولید کنندگان گیربکس است که در سطح بین المللی فعالیت می کند. در سال 1886 بود کارخانه وی ای ام در آلمان در زمینه ی تولید گیربکس های صنعتی شروع به کار کرد. کمپانی VEM توانسته با تجربه ای بیش از 130 سال توانسته سطح کیفیت بالای خودش را حفظ کند. شما می توانید تمامی این گیربکس ها را از مجموعه آرشا صنعت، نمایندگی پخش و فروش انواع گیربکس صنعتی، الکتروموتور و پمپ در ایران خریداری کنید.

کشورهای تولید کننده گیربکس در ایتالیا

گیربکس بونفیلیولی Bonfiglioli

کمپانی بونفیلیولی ایتالیا از دیگر تولید کننده های مطرح گیربکس های صنعتی در سطح جهان است. از کمپانی در سال 1956 در کشور ایتالیا تولید خود را شروع کرد. کیفیت خوب و در سطح جهانی محصولات این شرکت به خصوص گیربکس، توانسته تا درصد خریداران قابل توجهی را به سمت خود بکشاند. این کمپانی علاوه گیربکس به تولید الکتروموتور، اینورتر و سیستم های انتقال قدرت و... نیز مشغول است. تمامی سری های گیربکس بونفیلیولی را می توانید از آرشا صنعت خریداری فرمایید.

گیربکس موتوواریو Motovario

کمپانی موتوواریو را ممکن است تا به حال اسم آن را شنیده باشید که از تولید کننده های معتبر گیربکس صنعتی در دنیا است. Motovario فعالیت خود را در کشور ایتالیا در سال 1965 آغاز کرده است. کیفیت بالا تولیدات موتوواریو توانسته تا رضایت کامل خریداران را در سراسر جهان جلب کند. گیربکس های موتوواریو را می توانید از آرشا صنعت نمایندگی موتوواریو خریداری نمایید.


گیربکس رجیانا Reggiana

از سازندگان برتر دیگر گیربکس صنعتی می توانیم به کمپانی رجیانا اشاره کنیم. که کیفیت و تکنولوژی های به کار رفته در گیربکس های این شرکت در تمام دنیا زبانزد است. این کمپانی بیش از 50 سال است فعالیت خود را در کشور ایتالیا آغاز کرده است. گیربکس رجیانا را می توانید از آرشا صنعت به صورت آنلاین و تلفنی خریداری کنید.

گیربکس ترامک Tramec

کمپانی ترامک تولید کننده دیگری است که توانسته از بازار جهانی موجود، سهم خوبی از خریداران را از آن خود کند که کیفیت خوب محصولات این کمپانی نیز در این امر بی تاثیر نبوده است. این کمپانی در سال 1986 ذر کشور ایتالیا شروع به کار کرده است.

گیربکس ایلماز Yilmaz

از تولید کنندگان مطرح در آسیا نیز می توانیم به ایلماز اشاره کنیم. Yilmaz از تولید کننده های گیربکس صنعتی است که در کشور ترکیه مشغول به تولید است. این کمپانی سال 1958 به طور جدی شروع به کار کرد. تنوع گیربکس های ایلماز به تولید کنندگان و صنعتگران این امکان را داده است تا در هر نوع کاربری بتوانند از این گیربکس ها استفاده کنند.

خرید گیربکس صنعتی از آرشا صنعت

شما می توانید تمامی گیربکس های برندهای معرفی شده در این مقاله و سایر گیربکس های ایرانی ، آلمانی ، ایتالیایی و ...  را با بهترین قیمت از مجموعه آرشا صنعت خریداری فرمایید. آرشا صنعت نماینده فروش و پخش برترین برندهای تولید کننده موتورگیربکس، الکتروموتور و پمپ های صنعتی در تهران (سعدی) است. برای دریافت مشاوره و استعلام قیمت با کارشناسان و مشاوران این مجموعه حاصل فرمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت آرشا صنعت به آدرس www.arshasanat.com مراجعه فرمایید یا به صورت حضوری به فروشگاه این مجموعه مراجعه کنید.

گالری تصاویر


وبگردی