آفتاب

بهترین هدایای سازمانی برای یک سازمان خوب



هدایای سازمانی حاوی محصولات مختلف و متنوعی است و هر سازمان با توجه به میزان بودجه، کارمندان و... اقدام به انتخاب و سفارش هدیه تبلیغاتی سازمانی می‌کند.

هدیه دادن رسم و آیینی ستودنی است که احترام، محبت و قدرشناسی را به نمایش می‌گذارد. سازمان‌ها و شرکت‌ها به مناسبت‌های مختلف با هدف قدردانی از کارمندان و تبلیغات کسب و کار خود، هدایایی تحت عنوان هدایای سازمانی چاپ کرده و به اعضا هدیه می‌دهند. هدایای سازمانی، به آن دسته از هدایایی گفته می‌شود که هر شرکت و سازمان، با چاپ برند و لوگوی خود روی برخی از اقلام که هدایای تبلیغاتی نامیده می‌شوند، ضمن قدردانی از کارکنان خود به تبلیغ سازمان و شرکت خود نیز می‌پردازند. به عبارت دیگر هدایای تبلیغاتی و هدایای سازمانی در یک بسته‌بندی زیبا و مناسب، با نام تجاری سازمانی به کارمندان و مدیران سازمان و شرکت تقدیم می‌شود.
هدایای سازمانی حاوی محصولات مختلف و متنوعی است و هر سازمان با توجه به میزان بودجه، کارمندان و... اقدام به انتخاب و سفارش هدیه تبلیغاتی سازمانی می‌کند. تیم حرفه‌ای صبح آگهی با طراحی خلاقانه در کنار شماست. هدایای سازمانی انواع مختلفی دارند که می‌توانید از میان آنها به سلیقه خود انتخاب کنید و چاپ نام تجاری سازمان خود را به صبح آگهی بسپارید.

ساعت تبلیغاتی


ساعت از ابزار مهم تبلیغاتی است که هم جنبه تزیینی و زیبایی دارد و هم جنبه تبلیغاتی. از مهمترین ویژگی‌های ساعت این است که همه  افراد در هر صورت به آن نیاز دارند، چه در خانه چه در محل کار و حتی زمان پیاده روی و استراحت. بنابراین این وسیله‌ی کاربردی می‌تواند نمایش‌گر تبلیغات سازمانی باشد. ساعت تبلیغاتی به دلیل عمر طولانی که دارد، می‌تواند سال‌ها معرف کسب و کار  شما به افراد بسیاری باشد.
لازم به یادآوری است که، ساعت تبلیغاتی در انواع مختلف ساعت تبلیغاتی دیواری، ساعت مچی تبلیغاتی و ساعت رومیزی تبلیغاتی موجود است. هر سازمان با انتخاب هر یک از انواع ساعت تبلیغاتی و چاپ برند و لوگوی خود بر صفحه آن می‌تواند به تبلیغ خدمات و نام تجاری خود بپردازد. همانطور که می‌دانید هدیه دادن و هدیه گرفت همیشه شیرین و دلچسب است، بنابراین اگر به در سازمان و شرکت خود به کارمندانتان هدیه بدهد، سال‌ها خاطره‌ی شیرین لحظه دریافت هدیه را در ذهن خواهند داشت.  

جاکلیدی

جاکلیدی، هدیه‌ی ساده‌ای به نظر می‌آید اما فوق‌العاده کاربردی است. در صورتی که لوگوی خود را روی آن چاپ کرده و به عنوان هدیه سازمانی به کارمندان خود هدیه داده باشید، هر روز برند خود را تبلیغ خواهید کرد. به لحاظ تعداد دفعاتی که یک جاکلیدی، در یک روز، توسط افراد مورد استفاده قرار می‌گیرد، برند و لوگوی سازمان را به نمایش می‌گذارد. بنابراین در هربار بازکردن هر دری نامی از خدمات سازمانی شما به میان می‌آید. بنابراین می‌توانید از جاکلید به تنهایی و یا در کنار هدایای دیگر، در قالب یک ست یا نیم ست مانند ست و نیم ست‌های مدیریتی تبلیغاتی، از جاکلیدی استفاده کنید و به اعضای سازمان هدیه کنید. سخن از ست و نیم ست مدیریتی به میان آمد خوب است کمی هم درباره ست و نیم ست مدیریتی صحبت کنیم.

ست و نیم ست مدیریتی

ست مدیریتی از گروه هدایای تبلیغاتی لوکس و لاکچری به شمار می‌رود که از ترکیب یک یا چند هدیه مختلف، در یک جعبه مرتب و شیک فراهم می‌آید و می‌توان آن در سازمان و به افراد و کارمندان رده بالا هدیه کرد. یک ست و نیم ست مدیریتی تبلیغاتی می‌تواند شامل انواع هدایا مانند: سررسید چرم و سررسید ترمو در اندازه‌های مختلف قطع وزیری، قطع رقعی، قطع اروپایی و در دیگر انواع اقطاع و جلدها تهیه شود. در کنار سررسید در یک ست مدیریتی می‌توان از پاوربانک تبلیغاتی، اسپیکر، ایرپاد، جاکلید ساعت مچی، ماگ و فلاسک تبلیغاتی استفاده کرده و یک هدیه‌ سازمانی تبلیغاتی به‌سزا تقدیم اعضا و کارمندان کنید.
یک ست مدیریتی، میزان هدایای بیشتری را در خود جای ‌می‌دهد، اما نیم ست مدیریتی شامل هدایای نسبتا کمتری است. بنابراین لازم است قبل از انتخاب هریک به این مورد دقت کنید و مناسب با بودجه خود یک ست یا نیم مدیریتی انتخاب کنید. اگر در زمانی نزدیک به مناسبت‌های ملی و مذهبی هستید، می‌توانید از هدایا مناسبتی نیز استفاده کنید و یک ست یا نیم ست مدیریتی خاص را تشکیل داده و هدیه سازمانی ارزشمندی تهیه کنید تا خاطره زیبایی از سازمان و کالای تجاری شما بر ذهن مخاطب و در واقع کارمندان شما به جا بگذارد.    

لیوان تبلیغاتی


یکی از هدایای تبلیغاتی بسیار کاربردی در تبلیغات انواع لیوان تبلیغاتی است. لیوان تبلیغاتی را هم می‌توان به عنوان هدیه در نظر گرفت، مانند لیوان تبلیغاتی شیشیه‌ای، لیوان تبلیغاتی سرامیکی، ماگ تبلیغاتی و .. و  هم‌ می‌توان آن را در مکان‌های دیگری مانند نمایشگاه‌ها، سمینارها و مهمانی‌ها به کار برد، مانند لیوان‌تبلیغاتی کاغذی. بنابراین فضای تبلیغاتی و مخاطبان شما بر انتخاب جنس لیوان تبلیغاتی شما تاثیرگذار است.
لیوان‌های کاغذی عمدتا به عنوان هدیه فردی در سازمان و اداره و نمایشگاه و ... در نظر گرفته نمی‌شوند، بلکه بیشتر جنبه کاربردی دارند؛ یعنی با قرار دادن تعدادی لیوان کاغذی در یک مکان مشخص در مقطعی از زمان می‌توان هم کار را برای افراد ساده کرد تا به سادگی بتوانند نوشیدنی‌های سرد و گرم بنوشند و هم تبلیغات شما را که با هنرمندی خاصی توسط شرکت تبلیغاتی صبح‌آگهی بر آن چاپ شده است، را ببیند.
لیوان‌های شیشه‌ای، یخی، سرامیکی و انواع ماگ، ماگ فلزی ماگ هیتردار و... جنبه تبلیغاتی به عنوان هدیه تبلیغاتی را دارند. شما می‌توانید هم در سازمان‌ها و شرکت‌ها با چاپ تبلیغات کسب وکار خود روی انواع لیوان، از آنها استفاده کرده و مخاطبان خود را دعوت به تماشای تبلیغات خود کنید.
 لیوان‌های تبلیغاتی را می‌توان هم به تنهایی و هم در کنار هدایای تبلیغاتی دیگر به مخاطبان هدیه داد. برای این کار لازم است شناختی از مخاطب داشته باشید تا ببینید از لیوان در چه مکانی و با چه هدفی استفاده خواهد کرد، تا بدانید از کدام جنس انتخاب کنید و چگونه تبلیغات خود را بر آن چاپ کنید. صبح آگهی به شما کمک می‌کند تا بتوانید لیوان‌های کاغذی را برای تبلیغات در مکان‌های بازتر و بزرگتر به کار برید و انواع دیگر لیوان تبلیغاتی را در سازمان  و هدایای سازمانی و هدایای مناسبتی به کار ببرید.

خودکار تبلیغاتی

 


خودکار از هدایای سازمانی زیبا و کاربردی به شمار می‌رود. برخی از سازمان‌ها برای استفاده کارکنان خودکارهای یکدستی تهیه می‌کنند. بنابر این فرصت مناسبی به وجود می‌آید تا با چاپ نام و اطلاعات سازمان روی خودکار تبلیغاتی بتوانید خدمات سازمان خود را تبلیغ کنید. خودکار تبلیغاتی انواع متعدد و گوناگونی دارد. هر یک از این خودکارها از جنس‌های مختلف پلاستیکی و فلزی تهیه می‌شود و اشکال گوناگونی هم دارند و در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی چاپ می‌شوند.
 اگر بخواهید خودکار تبلیغاتی در تعداد بالا سفارش داده و چاپ کنید، می‌تواند از خودکار تبلیغاتی ارزان استفاده کنید. اگر بخواهید از خودکار تبلیغاتی به عنوانی هدیه برای مدیران استفاده کنید، می‌توانید از ست خودکار و روان‌نویس بهره ببرید. این ست جزو هدایای لاکچری محسوب می‌شود، بنابراین علاوه بر چاپ اطلاعات خود به شکل مطلوب آن را در یک بسته بندی شیک به مدیران سازمان یا مجموعه خود هدیه کنید.

سررسید و تقویم رومیزی مخصوص کارمندان


سررسید و سالنامه، هدیه تبلیغاتی کاربردی و مفیدی است که ظاهری زیبا دارد و به عنوان یک هدیه از جایگاه بالایی برخوردار است. با استفاده از انواع سالنامه، می‌توانید حداقل به مدت یک سال تبلیغات خود را به نمایش بگذارید. انتخاب سالنامه به عنوان هدیه سازمانی، انتخاب خوبی است، زیرا کارمندان شما علاوه بر مدیریت زمان و نوشتن برنامه سالانه و ماهانه و حتی هفتگی در آن نظم بیشتری به کارهای خود می‌دهند. با این کار هم به کارهای خود نظم می دهند، هم شما تبلیغات خود را به نمایش گذاشته اید و با دادان یک هدیه مفید و ارزشمند حس محبت و قدرشناسی در کارمندان ایجاد کرده‌اید. اگر درنظر داشته باشید که سررسید شما به طور خاص برای کارمندان شما چاپ شود و خاص شرکت شما باشد می‌توانید با چاپ سررسید اختصاصی  یک هدیه خاص و ویژه به کارکنان خود داده باشید.  
از دیگر هدایایی که می‌تواند در سازمان به عنوان هدیه تبلیغاتی در نظر گرفته شود، انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی است. با پایان یافتن سال و آغاز سال نو، لازم است تقویم‌های رومیزی نو با تبلیغات سازمانی شما روی میزکارکنان قرار بگیرد. تقویم رومیزی انواع مختلفی دارد. برخی از مهمترین انواع تقویم‌های رومیزی تبلیغاتی تقویم رومیزی پایه چوبی، تقویم رومیزی یادداشت دار و تقویم رومیزی پایه مقوایی هستند. شما می‌توانید از میان انواع تقویم رومیزی انتخاب کرده و با چاپ برند خود روی آن به کارکنان سازمانی خود هدیه بدهید.   

چاپ و خرید هدایای سازمانی

در خرید هدایای سازمانی باید به برخی نکات توجه کنید.  ابتدا لازم است شناختی از مخاطبان خود و سلیقه‌‌ی آنها داشته باشید. هدایای شما باید ارزشمد و کاربردی باشند تا بتوانند علاوه بر ایجاد حس قدردانی، از عمر طولانی‌تری برخودار باشند تا بتوانند تبلیغات شما را به مدت بیشتری به نمایش بگذرارند. لازم است میزان بودجه خود را هم در نظر بگیرید.
 از نکات جالب توجه در انتخاب هدایای سازمانی دقت به مناسبت‌های تاریخی است که می‌تواند تاثیر بیشری در تبلیغات شما بر مخاطبان‌تان بگذارد. اما نکته بسیار مهمی که حتما باید در نظر بگیرید، انتخاب یک شرکت تبلیغاتی خوب است تا هم طراحی زیبایی به هدایای تبلیغاتی شما بدهد و هم به موقع سفارشات شما را انجام دهد. صبح آگهی با طراحی زیبا و دقیق و در نظر گرفتن سلیقه شما و تحویل به موقع سفارشات، آماده چاپ هدایای تبلیغاتی شماست. برای اطلاعات بیشتر و سفارش چاپ هدایای و تبلیغات خود با مشاوران و همکاران ما در صبح آگهی تماس بگیرید.

گالری تصاویر


وبگردی