آفتاب

درآمد دلاری در فارکس، بهترین راه فرار از تورم در ایران



شما با کسب درآمد دلاری نه تنها می‌توانید ارزش سرمایه خود را حفظ بلکه در صورت پیدا کردن روش مناسب می‌توانید سطح درآمد خود را چند برابر کنید.

احتمالا شما هم از آن دسته افرادی هستید که به دلیل وضعیت نامساعد اقتصاد کشور، نوسانات شدید قیمت ارز، تحریم‌های بین‌المللی و بسیاری دلایل دیگر به دنبال راهی برای حفظ ارزش دارایی‌های خود و کسب درآمد دلاری می‌گردند. شما با کسب درآمد دلاری نه تنها می‌توانید ارزش سرمایه خود را حفظ بلکه در صورت پیدا کردن روش مناسب می‌توانید سطح درآمد خود را چند برابر کنید. به همین علت، بسیاری از ایرانیان برای افزایش درآمد و جلوگیری از کاهش ارزش سرمایه خود به فعالیت در بازارهای مالی مانند بازار فارکس روی آورده‌اند. شما می‌توانید پس آشنایی با مفاهیم اولیه معامله در بازار فارکس و انتخاب یک بروکر فارکس معتبر، وارد این بازار بزرگ شده و بدون هیچ مشکلی به کسب درآمد دلاری بپردازید.


آیا فعالیت در بازار فارکس برای ایرانیان مناسب است؟

هرچند گفته می‌شود که شما می‌توانید با ورود به بازار فارکس در مدت زمان کوتاهی به سود و کسب درآمد بالا برسید، اما رسیدن به این اهداف نیازمند صرف وقت، تلاش و تمرین مستمر است. در نتیجه نباید تصور کنید که می‌توان به محض ورود به این بازار و بدون تمرین و آموزش لازم در زمان کوتاهی به موفقیت رسید.

در صورتی که تمایل دارید به عنوان یک معامله‌گر حرفه‌ای وارد بازار فارکس شوید، قبل از هر چیز باید ویژگی‌های شخصیتی خود را مورد ارزیابی دقیق قرار دهید. آیا شما فرد پرتلاش و زحمت‌کشی هستید؟ آیا می‌توانید هیجانات و احساسات خود را در شرایط خاص و بحرانی کنترل کنید؟ آیا می‌توانید تا زمان رسیدن به سود صبر داشته باشید و سرمایه خود را به درستی مدیریت کنید؟ اگر قصد ورود به بازار فارکس و کسب درآمد دلاری را دارید، حتما باید به این سوالات پاسخ دهید.

اگر شخصیت شما با ویژگی‌های شخصیتی یک معامله‌گر حرفه‌ای بازار فارکس مطابقت داشته باشد، مطمئن باشید که می‌توانید با یادگیری اصول اولیه تحلیل بازار و مدیریت ریسک و سرمایه و تمرین مداوم به موفقیت برسید. به طور کلی، بازار فارکس می‌تواند برای افراد سخت‌کوش و اهل تحلیل و یادگیری بستر مناسبی برای کسب درآمد دلاری باشد.

عوامل موثر بر سطح درآمد معامله‌گران در بازار فارکس

بسیاری از افرادی که تمایل به فعالیت در بازار فارکس و کسب درآمد به صورت دلاری دارند، با این پرسش مواجه می‌شوند که سطح سود و درآمد در این بازار چقدر است؟ برای پاسخ به این سوال، شما باید ابتدا با عوامل موثر بر سطح درآمد معامله‌گران در بازار بزرگ فارکس آشنا شوید. در واقع این عوامل تعیین‌کننده میزان سود و درآمد دلاری شما در بازار فارکس هستند.




به طور کلی، سطح درآمد شما در بازار فارکس به سه عامل اصلی وابسته است:

  • روش مدیریت سرمایه

  • بالانس حساب

  • نوع استراتژی معاملاتی انتخاب‌شده

نقش مدیریت سرمایه در میزان درآمد

یکی از اساسی‌ترین عواملی که می‌تواند به طور مستقیم روی میزان درآمد دلاری شما در بازار فارکس اثرگذار باشد، روش و نحوه مدیریت سرمایه است. میزان سرمایه‌ای که شما برای انچام هر یک از معاملات خود وارد بازار فارکس می‌کنید، به روحیات و سطح ریسک‌پذیری شما بستگی دارد. در واقع سطح ریسک‌پذیری شما و نحوه مدیریت سرمایه می‌تواند درصد سود شما در بازار فارکس را تعیین کند.

به عنوان مثال، ممکن است یک فرد محتاط و محافظه‌کار برای ورود به یک معامله از سرمایه کمتری استفاده کند و در نتیجه سودی در حدود 20 تا 30 درصد به دست آورد. در حالی که فردی که ریسک‌پذیری بیشتری دارد و سرمایه بیشتری را وارد معاملات می‌کند، می‌تواند حتی تا 100% یا بیشتر سود کسب کند. البته باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که ریسک بالاتر همیشه به معنای کسب سود و درآمد بیشتر نیست و در برخی از موارد می‌تواند به قیمت از دست رفتن سرمایه شما تمام شود.

رابطه بالانس حساب معامله‌گر و میزان درآمد

بالانس حساب یکی دیگر از عوامل کلیدی است که در میزان سود و درآمد شما از بازار فارکس نقش مهمی را ایفا می‌کند. منظور از بالانس، در واقع همان میزان موجودی حساب شما برای فعالیت در بازار فارکس است. بالانس حساب به عنوان عامل اصلی تعیین‌کننده میزان و حجم معاملات یک معامله‌گر شناخته می‌شود.

به عنوان مثال، افرادی که با حجم‌هایی مانند چند لات وارد معاملات می‌شوند به بالانس حساب بالاتری نیاز دارند. این بالانس حساب بالاتر و امکان شرکت در معاملات با حجم بیشتر، می‌تواند منجر به کسب سود و درآمد دلاری بالاتر در بازار فارکس شود. اما افرادی که سرمایه کافی برای شرکت در این حجم از معاملات را ندارند، به ناچار باید به سراغ حجم‌های کمتر و در نهایت کسب درآمد پایین‌تر بروند.

استراتژی معاملاتی چه ارتباطی با میزان درآمد معامله‌گران دارد؟

بدون شک نوع استراتژی های معاملاتی فارکس معامله‌گران یکی از عوامل اصلی موثر بر سطح درآمد دلاری آن‌ها در بازار فارکس به شمار می‌آید. معامله‌گران مختلف برای انتخاب نقاط ورود و خروج به یک معامله استراتژی‌های متفاوتی دارند. همین استراتژی‌های متفاوت هستند که میان معامله‌گران موفق و شکست‌خورده در بازار فارکس تمایز ایجاد می‌کنند.

انتخاب یک استراتژی معاملاتی مناسب که بتواند به افزایش سود و کاهش میزان ضرر ما کمک کند، نیاز به مطالعه فراوان و کسب تجربه در بازار فارکس دارد. در نتیجه شما در ابتدای مسیر نمی‌توانید به تنهایی بهترین استراتژی‌ها را انتخاب کنید و قطعا در مواقعی دچار ضرر می‌شوید.

حداقل سرمایه لازم برای ورود به بازار فارکس

یکی از نکات جالبی که درباره بازار فارکس وجود دارد، این است که شما از لحاظ قانونی برای ورود به بازار فارکس از نظر سرمایه اولیه مورد نیاز با هیچ محدودیتی مواجه نیستید. البته شما باید به این نکته توجه داشته باشید که برای انجام معامله در بازار فارکس شما ملزم به پرداخت اسپرد و کمیسیون به بروکرها هستید.

در نتیجه اگر بالانس حساب شما به اندازه کافی بالا نباشد، نمی‌توانید در بازار فارکس فعالیت کنید. اما ختی با وجود این محدودیت‌ها شما همچنان می‌توانید با سرمایه بسیار اندک فعالیت خود را در بازار فارکس آغاز کنید و به کسب درآمد دلاری بپردازید.

شروع به فعالیت در بازار فارکس

بسیاری از ایرانیان زمانی که با مزایای ورود به بازار فارکس و معامله در این بازار بزرگ آشنا می‌شوند، تمایل دارند که به سرعت وارد این فضا شوند و به درآمد دلاری برسند. اما نکته بسیار مهمی که در این خصوص وجود دارد، این است که شما نباید برای ورود به بازار فارکس و شروع فعالیت خود به عنوان یک معامله‌گر حرفه‌ای عجله کنید.

در قدم اول شما باید به سراغ شرکت در دوره‌های آموزشی و آشنایی با مفاهیم اولیه و روش صحیح تحلیل بازار فارکس بروید. سپس می‌توانید با تمرین مداوم مهارت و توانایی خود برای حضور در معاملات واقعی را افزایش دهید. گام مهم بعدی انتخاب بهترین بروکر برای کاربران ایرانی معتبر برای شروع فعالیت در بازار فارکس است. عدم توجه به معیارهای اصلی برای انتخاب یک بروکر معتبر و قابل اعتماد می‌تواند پیامدهای منفی بسیاری را به دنبال داشته باشد.



کسب درآمد دلاری در فارکس با بروکر آرون گروپس

انتخاب یک بروکر معتبر و قابل اعتماد یکی از معیارهای اصلی موفقیت شما در بازار بزرگ فارکس به شمار می‌آید. بروکر آرون گروپس با ارائه پلتفرم‌ها و ابزارهای معاملاتی متنوع به معامله‌گران، توانسته است جایگاه خود را به عنوان یکی از برترین بروکرها برای کاربران ایرانی تثبیت کند. اگر شما نیز قصد ورود به این بازار و کسب درآمد دلاری را دارید، می‌توانید برای کسب مشاوره به وبسایت بروکر آرون گروپس مراجعه کنید.

گالری تصاویر


وبگردی