آفتاب

7 عامل موثر در قیمت مخزن آب



در این مقاله قصد داریم درباره قیمت منبع آب و آشنایی با ویژگی‌های بهترین مرکز ارائه دهنده این نوع مخازن آب صحبت کنیم.

مخازن آب پلی اتیلن، تانکرهایی هستند که امروزه استفاده‌های زیادی از آنها می‌شود. این مخازن با ضخامت بالا ساخته شده‌اند و برای ذخیره سازی آب و مایعات دیگر بسیار مناسب هستند. همچنین به علت برتری‌های خاصی که نسبت به منبع‌های فلزی دارند، در صنایع مختلف پرکاربرد هستند. نگهداری، ذخیره‌سازی و حمل‌ونقل آب و دیگر سیالات از کاربردهای اصلی یک منبع آب از جنس پلی اتیلن است. در نتیجه می‌توان از یک منبع آب پلی اتیلن در صنایع شیمیایی، ساختمانی و کشاورزی به خوبی بهره‌مند شد. امروز قصد داریم درباره قیمت منبع آب و آشنایی با ویژگی‌های بهترین مرکز ارائه دهنده این نوع مخازن آب صحبت کنیم.


 

منبع آب پلی اتیلن و بررسی انواع آن

در گذشته افراد بیشتر از مخازن آب جنس گالوانیزه و بسیار سنگین در مکان‌های مختلف استفاده می‌کردند. رفته رفته با گذشت زمان و پیشرفت در ساخت منبع آب، تانکرهای پلی اتیلن تولید شده و روی کار آمدند. پلی‌اتیلن یک نوع پلیمر است که به دلیل ویژگی‌های خاصی مانند مقاومت در برابر شکستگی و خوردگی، وزن سبک و مقاومت خوب در برابر شوک و فشار برای ذخیره‌سازی مایعات بسیار مناسب است. تمام این ویژگی‌ها سبب شده که مخازن آب پلی‌اتیلن بتوانند در شرایط محیطی مختلف به خوبی عمل کنند. از آنجایی که جنس پلی‌اتیلن بسیار انعطاف‌پذیر است، مخازن تولید شده از این ماده می‌توانند در اندازه‌ها و ظرفیت‌های مختلف تولید شده و با محیط‌های مختلف تطبیق یابند. به طور کلی از انواع بسیار متنوع مخازن پلی‌اتیلن، می‌توان از مخازن افقی، مخازن عمودی، مخازن آسان‌رو یا کتابی، مخازن مخروطی، مخازن مکعبی و مخازن قیفی نام برد.

موارد تاثیرگذار بر قیمت منبع آب پلی اتیلن

علاوه بر تنوع مدل، ویژگی‌ها و کاربردهای خاص یک منبع پلی اتیلن، مناسب بودن قیمت منبع آب نیز، افراد بسیاری را بر این امر ترغیب کرده است که برای نگهداری از آب ساختمان مسکونی، مزارع و یا باغ‌ها از منبع پلی اتیلن استفاده کنند. در این بخش قصد داریم به مواردی اشاره کنیم که تاثیر مستقیم بر قیمت مخزن آب 500 لیتری پلی اتیلن دارند:

جنس تانکر آب پلی اتیلن

از انواع مخازن می‌توان به مخازن پلی اتیلنی، گالوانیزه، بتنی و... اشاره کرد که از جمله علت محبوبیت مخازن پلی اتیلن هزینه کم در جابه جایی این مخازن است که قیمت مخازن آب بر اساس سبک‌تر بودن و حمل و نقل ساده‌تر آن نسبت به دیگر مخازن محاسبه می‌شود.

تنوع در شکل منبع پلی اتیلن

از نظر طرح و مدل، مخازن پلی اتیلن دارای تنوع بالایی هستند که برای مثال می‌توان از مخازن عمودی، افقی، مکعبی، بیضی، قیفی، نیسانی و زیرپله نام برد. این نوع مخازن علاوه بر تفاوت در نوع، دارای تفاوت در قیمت نیز هستند. برای بررسی و استعلام قیمت کافی است با مراکز معتبر آن در تماس باشید.


 

لیتراژهای متنوع مخزن آب پلاستیکی

مخازن پلی اتیلن هر کدام دارای حجم‌های مختلف هستند. با توجه به اینکه از این مخازن در چه موقعیتی استفاده کنید، لیتراژ مورد نظر انتخاب می‌شود. بر اساس انتخاب لیتراژ موردنظر مثل مخزن آب 500 لیتری یا 2000 لیتری، قیمت‌ها نیز کاملاً متفاوت از هم خواهد بود.

تفاوت در تعداد لایه‌ها در مخازن آب

منابع آب از جنس پلی اتیلن در انواع ضخامت تک‌لایه، دو لایه، سه‌لایه وچهارلایه تولید می‌شوند. پر واضح است که با افزایش و کاهش ضخامت در این نوع مخازن، قیمت مخزن آب پلی اتیلن نیز افزایش و کاهش خواهد داشت. اگر در این زمینه اطلاعات کافی ندارید، با افراد متخصص در این زمینه صحبت کنید تا بتوانید مخزن مناسب کار خود را انتخاب کنید.

مواد اولیه تشکیل دهنده مخازن

در تولید مخزن‌های پلی اتیلن به صورت عمومی از دو نوع مواد استفاده می‌شود؛ مواد اولیه نو و مواد اولیه بازیافتی. همان‌طور که از نام این دو نوع مواد اولیه پیداست، به خوبی می‌توانید به کیفیت آنها نیز پی ببرید. قیمت انواع منبع آب پلی اتیلن در این بخش به کیفیت مواد اولیه بستگی دارد. در واقع هرچه مخازن با مواد اولیه نو و با کیفیت تری تولید شده باشند، قیمت محصولات نیز بالاتر رفته و هرچه از مواد اولیه بازیافتی درست شده باشند، قیمت منبع آب به مراتب پایین‌تر خواهد بود.

برند تولید کننده منبع آب پلی اتیلن

مانند همه محصولاتی که در بازار موجود هستند، مخزن‌های پلی اتیلن نیز دارای برندها و شرکت‌های تولید کننده معتبری هستند که این مخازن را با کیفیت های بالا و مناسبی تولید می‌کنند. در نتیجه هر برندی می‌تواند بنا به کیفیت و سابقه‌ای که دارد قیمت مخصوص به خود را به بازار ارائه دهد.

میزان عرضه و تقاضا

قیمت تمامی محصولات تولید شده و همچنین خدمات ارائه شده در بازار، برگرفته از عرضه و تقاضا هستند. در نتیجه به بیان ساده می‌توان گفت میزان عرضه و تقاضا در قیمت منبع آب پلی اتیلن تاثیر گذار است.

ویژگی‌های بهترین مرکز ارائه دهنده منبع آب پلی اتیلن

برای رسیدن به پاسخ این سوال، در ابتدای امر باید بدانیم کدام شرکت می‌تواند بهترین مخزن پلی اتیلن را با قیمت و کیفیت مناسب تولید کند و آیا انواع مخازن در آن مرکز به فروش می‌رسند و یا تعداد محدودی از مخازن در مرکز مدنظر ارائه می‌شود؟ نکته دیگر که بسیار اهمیت دارد این است که مرکز ارائه دهنده منبع آب پلی اتیلن باید در مکان در دسترسی واقع شده باشد یا ارسال داشته باشد؛ زیرا باید به آسانی بتوان مخازن را بعد از خریداری حمل و نقل کرد. ضمن این که مهمترین بخش از ویژگی‌های بهترین مرکز ارائه دهنده منبع آب پلی اتیلن خدمات پس از فروشی است که آن مرکز ارائه می‌دهد که در صورت تعویض یا بازگشت محصول بتوان به مرکز مراجعه و مشکل را برطرف کرد. به طور کلی برای انتخاب یک مرکز ارائه دهنده منبع آب پلی اتیلن باید بررسی موارد زیر را در نظر گرفت:
• دارا بودن انواع مختلف منبع آب؛
• دارا بودن مشاوران حرفه‌ای قبل از ثبت سفارش؛
• برخورداری از مناسب‌ترین قیمت مخزن آب؛
• امکان ارسال مخزن آب در کمترین زمان ممکن؛
• امکان مقایسه مخازن آب در سایت؛
• خدمات پس از فروش؛
• گارانتی محصولات؛
• امکان برقراری تماس با استفاده از راه‌های ارتباطی مختلف؛
• کیفیت ارائه عالی مخازن آب پلی اتیلن؛

خرید انواع منبع آب پلی اتیلن از مجموعه البرز مخزن

در پایان باید بگوییم که چنانچه مشتریان قصد خرید هر مدل از مخازن آب پلی اتیلن را با قیمت مقرون به صرفه داشته باشند، می‌توانند تنها با مراجعه به سایت البرز مخزن با کارشناسان و مشاوران فروش این مجموعه در ارتباط باشند. پر واضح است که در این صورت علاوه بر این که امکان اطلاع از قیمت مخزن آب پلی اتیلن برای مشتریان فراهم است، می‌توانند مدل مدنظر خود را در کمال امنیت و با بهره گیری از خدمات پس از فروش به آسانی خریداری کرده و در زمان تعیین شده تحویل بگیرند. همچنین گفتنی است که مشتریان می‌توانند از طریق ایمیل نیز با مشاوران و مجموعه فروش البرز مخزن به جهت استعلام قیمت منبع آب و نحوه خرید در تماس باشند.

گالری تصاویر


وبگردی