آفتاب

ریمل چیست و چه کاربردی دارد؟



آرایش چشم یکی از مراحل مهم آرایش صورت است چرا که چشم تاثیر بسیار بالایی در زیبایی صورت خواهد داشت.

ریمل یکی از مهم ترین لوازم آرایشی برای چشم می باشد که برای بلند کردن و حجم دادن مژه ها به کار برده می شود. ماسکارا و سرمه نام هایی است که در گذشته به ریمل گفته می شد اما با ورود شرکت فرانسوی Rimmel در سال 1834 این نام ها به ریمل تغییر پیدا کرد. انواع متنوعی از ریمل با شکل برس متفاوت در بازار وجود دارد که هر کدام از آن ها دارای کاربردهای مختلفی می باشند. از انواع ریمل با توجه به کاربرد آن می توان به ریمل حجم دهنده، ریمل بلند کننده، ریمل فر کننده و ریمل جداکننده مژه اشاره کرد. همان طور که می دانید انواع متنوعی از ریمل در مارک های متفاوت در بازار وجود دارد که قبل از خرید حتما باید آشنایی کاملی با انواع آن داشته باشید. سعی داریم در این مقاله شما را با انواع بهترین ریمل در بازار آشنا سازیم.

انواع بهترین مارک ریمل

ریمل یکی از بهترین لوازم آرایشی است که جلوه چشم و صورت شما را زیباتر می کند. از آن جایی که چشم یکی از قسمت های حساس صورت است، حتما باید از بهترین مارک های ریمل برای چشم استفاده کنید تا صدمه ای به آن وارد نشود. در واقع همان طور که زیبایی چشم مهم است، سلامت آن نیز از اهمیب بسیاری برخوردار می باشد. از بهترین انواع مارک ریمل می توان به موارد زیر اشاره کرد:
•    ریمل اسنس اصل
•    ریمل ماک ریمل
•    ریمل مکس بورژوا
•    ریمل بورژوا در مسی
•    ریمل میبلین زرد
•    ریمل لورال

ریمل اسنس اصل

ریمل اسنس اصل یکی از بهترین برندهای ریمل می باشد که در 4 رنگ و مدل متفاوت در بازار وجود دارد. شرکت Essence از سال 2001 در زمینه تولید انواع لوازم آرایشی شروع به فعالیت کرده است که به سبب کیفیت و قیمت مناسبی که دارد، مورد استقبال بسیاری از مصرف کنندگان قرار گرفته است. ریمل اسنس در 4 رنگ متفاوت طراحی و تولید شده است که در ادامه با اتواع آن آشنا خواهید شد.
 بهترین مارک ریمل

انواع ریمل اسنس اصل

همان طور که در قسمت قبل گفته شد ریمل اسنس یکی از بهترین مارک ریمل می باشد که باعث بلند و پر شدن مژه های چشم خواهد شد. از انواع ریمل اسنس اصل مدل Love Extreme Crazy Volume می توان به موارد زیر اشاره کرد:
•    ریمل اسنس صورتی
•    ریمل اسنس مشکی
•    ریمل اسنس آبی
•    ریمل اسنس سبز

ریمل اسنس صورتی

ریمل اسنس صورتی مناسب برای خانم هایی است که دارای مژه گوتاه می باشند.برس این مدل ریل Essence  به گونه ای است که باعث چسبندگی مژه ها نخواهد شد و همچنین از شکستن مژه جلوگیری می کند. به طور کلی ریمل اسنس صورتی زا نوع ریمل بلند کننده می باشد که زیبایی چشمانتان را دو چندان خواهد کرد.

ریمل اسنس مشکی

ریمل اسنس مشکی جزء ریمل های حجم دهنده می باشد که باعث افزایش طول قد مژه نیز می شود. این مدل ریمل دارای فرچه ای کوچک با رنگدانه های مشکی است که حجم مژه ها را افزایش می دهد.

ریمل اسنس آبی

حتما پس از استفاده از ریمل با مشکل ریخته شدن مواد و سیاه شدن زیر چشم مواجه شده اید. ریمل اسنس آبی گزینه ی مناسبی است چرا که خاصیت ضد آب بودن آن مانع از ریزش مواد ریمل می شود. در واقع این مدل ریملEssence  مانند ریکمل مشکی حجم دهنده بوده با این تفاوت که از خاصیت ضد آب نیز برخوردار می باشد.

ریمل اسنس سبز

ریمل اسنس سبز از جدیدترین ریمل شرکت Essence است که دارای فرچه ای با شکلی عجیب می باشد. این مدل ریمل به سبب فرچه ی متفاوتی که دارد باعث فر شدن مژه ها می شود. همچنین از ویژگی‌های مهم ریمل سبز اسنس می‌توان به ضد آب و ضد حساسیت بودن آن اشاره کرد که حساسیتی برای چشم ایجاد نمی‌کند. ریمل ESSENCE سبز از ایجاد چسبندگی بین مژه‌ها جلوگیری کرده و مژه‌های را یکدست می‌کند.

ریمل مارک ریمل

ریمل مارک ریمل یکی از بهترین انواع ریمل بوده که باعث حجم دهی و خوش حالت شدن مژه های می شود. با استفاده از ریمل برند ریمل لندن می توانید از طبیعی جلوه داده شدن مژه های خود مطمئن باشید. ریمل برند  Rimmel Londonدارای مدل های مختلفی است که از بین آن ها دو مدل Volume Flash  و Flex با بسته‌بندی نارنجی و سبز معروف می باشد. هر دو مدل از این ریمل مارک ریمل باعث پر پشت و مخملی شدن مژه خواهد شدو جلوه ای زیبا به چشمانتان می بخشد.
 
بهترین مارک ریمل

ریمل مکس بورژوا

ریمل مکس بورژوا از ریمل های تولید کشور فرانسه است که باعث افزایش حجم مژه ها می شود. ریمل مکس بورژوا حجم دهنده اصل مدل VOLUME GLAMOUR MAX دارای بافت سیلیکونی است و مژه‌ها را به صورت کامل پوشش می‌دهد. ریمل بورژوا مانند دیگر ریمل ها دارای دو مدل بورژا مشکی و بورژوا صورتی می باشد که هر کدام از آن ها برای چشم های حساس بسیار مناسب خواهند بود.
 بهترین مارک ریمل

ریمل بورژوا در مسی

ریمل بورژوا در مسی یکی دیگر از مدل های معروف و با کیفیت این برند است که دارای خاصیت حجم دهندگی مژه ها می باشد. ریمل BOURJOIS در مسی دارای برس مویی منعطف با رنگدانه های مشکی بوده و از خشک شدن و سنگینی مژه ها جلولگیری می کند.

ریمل میبلین زرد

ریمل میبلین زرد یکی از معروف ترین ریمل برند میبلین بوده که به سبب برس بزرگی و پر حجمی که دارد مانع از چسبندگی مژه ها خواهد شد. ریمل میبلین مدل Volum Express Colossal دارای ماندگاری بالایی است و به حجم دهندگی مژه ها نیز کمک می کند.

ریمل لورال مدل Unlimited

ریمل لورال به سبب طراحی منحصر به فردی که دارد، بسیار مورد اسقبال قرار گرفته است. این مدل ریمل لورال هیچ گونه محدودیتی برای چرخش برس درون ریمل ندارد و همچنین باعث بلند شدن و لیفت مژه ها نیز می شود. با استفاده از ریمل لورال مدل Unlimited می توانید برس ریمل را خم کنید و مانع از سیاه شدن دور چشم خود شوید.

قیمت خرید انواع ریمل

همان‌طور که گفته شد انواع متفاوتی از برندهای ریمل در بازار وجود دارد که هر کدام از آن ها با توجه به برند و مدل از قیمت متفاوتی برخوردار می باشند. برای اطلاع از قیمت خرید انواع ریمل می توانید به سایت pirakade.ir مراجعه نمایید و جهت کسب اطلاعات لازم درباره قیمت می توانید از طریق راه های زیر با پیراکده ارتباط برقرار کنید:
09905612833– 02128424086
pirakade.ir

فروشگاه اینترنتی معتبر لوازم آرایشی و بهداشتی پیراکده

اگر برای خرید محصولات آرایشی و بهداشتی با کیفیت و انتخاب فروشگاه معتبر لوازم آرایشی سر در گم هستید، فروشگاه اینترنتی پیراکده ارائه دهنده لوازم آرایشی و بهداشتی با کیفیت و مقرون به صرفه بوده که برای شما تجربه خریدی امن را فراهم می‌نماید. فروشگاه اینترنتی پیراکده محصولاتی اورجینال و با کیفیت ارائه داده تا کمک‌رسان شما برای داشتن پوست و مویی سالم و زیبا باشد. شما می‌توانید تنوع محصولات و برندهای موجود را در وبسایت پیراکده مشاهده نموده و با توجه به نیاز خود انواع محصولات آرایشی و بهداشتی مختلف را تهیه و خریداری نمایید.




وبگردی