آفتاب

راهنمای خرید آنلاین طلا و جواهر



خرید طلا یکی از لذت‌بخش ترین کارهایی است که می توان انجام داد، حتی دیدن مدلهای مختلف جواهرات برای مثال مدل دستبند طلا، نیم ست طلا و ... نیز می‌تواند بسیار هیجان‌انگیز باشد.

زیورآلات طلا علاوه بر این که باعث جلوه زیبای گردن و دست‌های یک خانم یا آقا می‌شوند می‌توانند یک سرمایه گذاری مطمئن نیز محسوب شوند، شاید به همین دلیل است که از قدیم خرید طلا یکی از راه‌های پس انداز کردن پول بوده است. در این مقاله کوتاه قصد داریم نگاهی به خرید آنلاین طلا و نکات مهم مربوط به آن داشته باشیم.


 خرید اینترنتی طلا

راهنمای خرید اینترنتی طلا

شاید تا همین چند سال پیش کسی فکر نمی‌کرد که روزی بتوان کالای ارزشمندی چون طلا را به صورت آنلاین و بدون لمس و مشاهده فیزیکی خریداری کرد، اما پیشرفت تکنولوژی در دنیا سبب شده است همه کسب و کارها با توجه به مدرنیته  و زندگی الکترونیکی فروشگاه‌های آنلاین نیز داشته باشند. یکی از اصنافی که در این زمینه قدم‌های خوبی برداشته است فروشندگان طلا و جواهر هستند. اما از آنجایی که این شکل از  معامله و خرید و فروش هنوز در کشور ما در ابتدای راه قرار دارد اطلاعات کاملی از این روش خرید طلا وجود ندارد، ما قصد داریم راهنمای جامعی برای خرید آنلاین طلا در اختیارتان قرار دهیم.

خرید از فروشگاه‌های آنلاین معتبر

همانطور که در زمان خرید حضوری هر مغازه‌ای را برای خرید انتخاب نمی‌کنید در مورد خرید اینترنتی طلا نیز باید به همین اندازه محتاط باشید. بهتر است برای سفارش طلا فروشگاه‌های آنلاینی را انتخاب کنید که دارای نماد الکترونیک،  مجوز صنف کسب و کارهای اینترنتی، جواز کسب طلا فروشی و سایر مجوزهای لازم در این زمینه باشند. معمولا فروشگاه‌های مجاز آنلاین برای جلب اعتماد مشتریان این مجوزها را نمایش می‌دهند.

سفارش طلا و جواهر

فرض کنید که قصد خرید آنلاین نیم ست طلا دارید، اگر قرار بود به صورت حضوری خرید کنید مطمئنا یکی از بازارهای بزرگ را در نظر گرفته و ساعت‌ها مغازه‌های مختلف را برای پیدا کردن مدل دلخواهتان جستجو می‌کردید، اما در خرید آنلاین طلا و جواهر این امکان برای شما فراهم است که تمام مدل‌های موجود در فروشگاه‌های مختلف آنلاین را بدون نیاز به صرف وقت یا هزینه بررسی کرده و نهایتا مدل مورد نظر خود را امتحان کنید.


 خرید اینترنتی طلا

راهنمایی و مشاوره را فراموش نکنید

یکی از نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید این است که حتما در مورد کالای مورد نظر انتخابی خود با فروشنده مشورت کنید، دریافت اطلاعاتی مثل نوع سنگ، وزن سنگ، وزن طلا، انتخاب طلای سفید یا رنگی و ... از جمله مواردی است که می‌توانید با مشاورین فروشگاه‌های آنلاین طلا و جواهر در مورد آن صحبت کنید. این کار کمک می‌کند تا انتخاب دقیق‌تری داشته باشید.

از تنوع انتخاب غافل نشوید

گاهی ممکن است که شما مدل مورد نظر خود را از قبل در ذهن داشته باشید، به این ترتیب کار ساده‌تری پیش رو دارید، اما گاهی نیاز است که برای یک انتخاب دلچسب مدل‌های بسیاری را از  نظر بگذرانید، یکی از محاسن خرید آنلاین طلا آن است که می‌توانید ساعت‌ها مدل‌های مختلف را تماشا کنید، برای مثال در صورتی که قصد خرید دستبند داشته باشید، می توانید با یک جستجوی ساده در اینترنت انواع مدل دستبند طلا را مشاهده کرده و حتی مدل انتخابی خود را به صورت سفارشی سازی تهیه کنید. در هر صورت تنوع طرح و مدل در فروشگاه‌های آنلاین بسیار زیاد است توصیه ما این است که ابتدا همه مدل‌هایی که در کاتالوگ آنلاین وجود دارد مشاهده کنید تا بتوانید از این تنوع به نفع خود بهره‌مند شوید و انتخاب دلچسب‌تری را تجربه کنید.

سفارش ساخت طلا و جواهر

بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین طلا و جواهر کار سفارش ساخت طلا هم انجام می‌دهند، بنابراین شما می‌توانید هر طرح و مدلی که در نظر دارید برای ساخت سفارشی به کارگاه جواهر سازی آنلاین بسپارید. به طور مثال در صورتی که قصد  خرید گردنبند اسم طلا داشته باشید می‌توانید مدل‌های موجود در کاتالوگ را مشاهده کنید، اگر از مدل‌های موجود رضایت نداشتید امکان ارسال فونت و طرح مورد نظر شما جهت سفارش ساخت وجود دارد بنابراین نتیجه این انتخاب دقیقا آن چیزی است که خریدار می‌خواهد. شما می توانید مواردی چون وزن طلا، انتخاب سنگ جواهر، انتخاب وزن و تعداد سنگ و ... را طبق بودجه خود مدیریت کنید.

مزایای خرید از فروشگاه های آنلاین طلا و جواهر

مطمئنا خرید آنلاین طلا و جواهر می‌تواند مزایای بسیاری به همراه داشته باشد که از آن جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

بررسی دقیق مدل‌ها

وقتی پای یک خرید اینترنتی در میان است شما می‌توانید با خیال راحت از پشت سیستم کامپیوتری خود ساعت‌ها تمام مدل‌های موجود در یک فروشگاه یا فروشگاه‌های مختلف را از نظر بگذرانید و اطلاعات مربوط به هر یک را مطالعه کنید. امکان خرید طلا و جواهر به صورت آنلاین از هر نقطه کشور و به صورت شبانه روزی برای شما فراهم خواهد بود.

ساخت سفارشی

در صورتی که مدل خاصی در نظر دارید و یا از طرح‌های موجود در یک فروشگاه نمی‌توانید یک مدل را انتخاب کنید این امکان فراهم است که درخواست ساخت سفارشی طلا و جواهر بدهید، به این ترتیب مدل انتخابی شما در اسرع وقت مطابق با آنچه شما سفارش داده‌اید در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

تغییر در وزن و قیمت

یکی دیگر از مزایای استفاده از خرید اینترنتی طلا آن است که شما می‌توانید به خوبی بودجه خود را مدیریت کنید، این امکان برای شما وجود دارد که طرح انتخابی خود را با وزن مناسب و کاهش یا افزایش تعداد و وزن سنگ‌های جواهر خریداری کنید.

یک تجربه عالی با خرید آنلاین طلا و جواهر از سایت زر

سایت زر یکی از قدیمی ترین فعالان عرصه فروش اینترنتی طلا ، کاتالوگ آنلاین این گالری شامل جدیدترین مدل‌های طلا و جواهر آقایان و زنانه مطابق با آخرین ترندهای روز دنیا است، امکان ساخت طلا و جواهر مطابق با مدل درخواستی کاربر در این فروشگاه آنلاین فراهم شده است.
ما مفتخریم که با بیش از 14 سال تجربه در ساخت با کیفیت‌ترین جواهرات با صدور گارانتی اصالت سنگ جواهر و فاکتور رسمی زیر نظر اتحادیه طلا و جواهر، در خدمت کاربران عزیز ایرانی در سراسر دنیا باشیم.





وبگردی