آفتاب

ترموتک تولید کننده انواع المنت های صنعتی



المنت یکی از پرکاربردترین قطعات در صنایع می باشد که با ظرفیت و توان های مختلف برای کاربردهای مختلف ساخته شده و تقریبا در تمام کارخانجات نقش و کاربرد حیاتی دارد.

گروه صنعتی ترموتک اسپانسر این مقاله با بیش از ۱۵ سال سابقه فعالیت در زمینه ساخت و تولید انواع المنت های صنعتی فعالیت می کند و انواع المنت ها با توان ها، ظرفیت و ابعاد مختلف را تولید و عرضه می نماید. در ادامه به معرفی پرکاربردترین المنت ها و ویژگی ها و کاربرد هریک می پردازیم.

المنت های میله ای


المنت_میله_ای


نوعی از پرکاربردترین المنت که از روکش لوله ای از جنس استیل، مس و یا آلومینیوم ساخته شده است و دارای توان گرمایشی بالا می باشد. این نوع المنت خود به مدل های مختلفی تقسیم می شود که زیر مجموعه های آن المنت میله ای فین دار، المنت کویل هیتر یا فلکسیبل، المنت فلنج دار، المنت ظرفشویی ، سماور ، مهره دار ، یو شکل ،یخچالی و .... می باشند.

المنت های سرامیکی


المنت_سرامیکی

المنت سرامیکی یک قطعه مقاومتی از جنس سرامیک است که داخل آن از المنت های فنری استفاده شده است که انرژی گرمایی از طریق آن ایجاد می شود. پوشش سرامیک روی سیم المنت باعث شده تا انرژی تلف نشده، و به صورت مساوی در تمام نقاط تقسیم شود. در برخی مواقع هسته ی المنت ممکن است با چند لایه سرامیک پوشانده شود. از مزایای این نوع المنت می توان به طول عمر بالا و پخش انرژی به صورت مساوی ( گرمای متعادل ) اشاره کرد.

انواع المنت سرامیکی : سرامیکی تخت، سرامیکی تسمه ای ، سرامیکی بخاری برقی ، استخری ، سرامیکی مادون قرمز و المنت سرامیکی تابشی است. جهت سفارش ساخت المنت های سرامیکی می توانید به این بخش از سایت ترموتک مراجعه کنید.

المنت تسمه ای


المنت_تسمه_ای

المنت های تسمه ای یا المنت های سرنازل با توان تولید انرژی گرمایی تا حرارت ۲۵۰ درجه سانتی گراد ساخته شده از سیم های کروم نیکل درصد بالا و میکا دیالکتریک و میا کانتی هستند. این المنت ها در صنایع و در قالب گیری تزریقی ، دستگاه های اکستروژن و ... استفاده می شوند. المنت های تسمه ای معمولا به شکل دایره هستند اما در برخی مواقع بسته به نیاز به اشکال دیگر ( مثلا مربع شکل ) تولید می شوند.

المنت های فشنگی یا کارتریجی

این المنت ها دارای چگالی بالا با ابعاد و قطر های مختلف قابل سفارش هستند و قابلیت ایجاد حرارت تا ۸۰۰ درجه سانتی گراد را دارند. کاربرد المنت های فشنگی در محلول های اسیدی و محیط هایی که امکان خوردگی وجود دارد است. این المنت ها در برابر ضربه و فشار مقاوم بوده و سرعت انتقال گرمای بالایی دارند . روکش انها از جنس استیل ، برنج ، تیتانیوم ، گالوانیزه و یا فولاد است.

گروه صنعتی ترموتک

جهت سفارش ساخت انواع المنت و خرید انواع ترموکوپل و هیترهای برقی می توانید به وب سایت گروه صنعتی ترموتک مراجعه نموده و با این مجموعه تماس حاصل فرمایید.






وبگردی