آفتاب

زمین بازی شبیه رویا با ذکاوت جدی



کیمالا در منطقه کامالا ساحل غربی جزیره پوکت، در ساحل پر حرارت و شلوغ پاتونگ و با فاصله کمتر از 40 دقیقه ای از آن قرار دارد تا بتواند آرامشی وصف ناپذیر را تقدیم شما مسافر تور پوکت نماید.

اگر ایده اسپا را می پسندید که شما را به دنیای دیگری منتقل کند ، یکی با جادو و باورهای بزرگ ، پس از آن هتل کیمالا Keemala  را در تور پوکت امتحان کنید. با ورود به پربازدیدترین مخفیگاه آسیا ، دشوار است که همه چیز را در آن قرار دهید. ستون های 40 فوتی از زمین شما را جدا می کنند و محفظه هایی به شکل غلاف در بالای آن قرار گرفته اند ، خانه های درخت مانند حلقه های عظیم کریسمس بین کف دست ها آویزان شده اند.


 هتل کیمالا


یک آبشار کوچک به استخر آبی عقیق تبدیل می شود.گویا در دنیای چاپ دیجیتال این ویلا ها به همان اندازه خیالی هستند ، از کلبه های کوچک سفالی جذاب و چادرهای سافاری تابناک گرفته تا ویلاهای پر سر و صدا با استخرهای بزرگ. با این حال ، پارک موضوعی یا ساختگی نیست. فضای داخلی با سقف های غاری ، جنگل های گرم و کف موزاییک ، فضای داخلی بسیار زیبا و تقریباً نامتعارف مانند یک چاپ کاتالوگ نیست. و سپس Mala Spa وجود دارد ، مجموعه ای از هشت سوئیت درمانی هر کدام دارای سونا ، اتاق بخار و وان رایحه درمانی هستند. داخل منویی از ماساژهای ذوب کننده ماهیچه ، مواد پیچیده جلبک دریایی و مراسم زیبایی پنج ساعته ضد پیری فرو رفته و از آن خارج شوید. این محصولات از متخصصان مراقبت از پوست Siam Botanicals مبتنی بر بانکوک کاملاً طبیعی هستند - مقدار زیادی گیاه بادرنجبویه و ریشه زنجبیل - بدون استفاده از یک ماده شیمیایی شما را به تجربه هتل بسفرات در تور اروپا می اندازد.
برای کاوش در عمق بیشتر این اقامتگاه ، یکی از چهار خلوت گاه جامع زندگی را انتخاب کنید ، که شامل بسته های درمانی ، مشاوره های بهداشتی (با توصیه های مناسب برای خانم ها) ، جلسات سلامتی یک به یک مانند رفلکسولوژی و یوگا و یک منوی خاص غذای سالم - انتظار تحویل صبحانه مقوی عسل پروبیوتیک با تری فالا ، زنجبیل و زردچوبه تمیز کننده روده بزرگ است. عطر گیاهی چینی و باس دریایی تازه صید شده با سالاد لوبیای بال ترد و نارگیل. درمانگران بصری و مراقبتی هستند ، اغلب در پایان درمان گونه شما غرق نوازش محصولات ارگانیک می شود. و مراجعه به پزشکان می تواند ارتعاشات شما را تنظیم کند ، سموم عاطفی را حل کند یا چاکراهایتان را تقویت کند - سعی کنید با نوک چوتالی ، که با جعبه ابزاری پر از کریستال وارد می شود ، قرار ملاقات یکپارچه بدن سازی تایلندی بگیرید. میله های بامبو و اسکنه های چوبی برای دور زدن در نقاط محرک فیزیکی و احساسی. با تمرکز لیزر بر روی فرد ، همراه با یک فضای تخیل و کارکنان حامی ، یک گره گشایی جسمی ، روحی و عاطفی تقریباً بلافاصله به وجود می آید. Keemala ممکن است به اندازه رقبای خود بزرگ و سختگیر نباشد ، اما مطمئناً شایسته قرار گرفتن در سفر شما به تور تایلند است.


 هتل کیمالا


هتل کیمالا کجاست؟

کیمالا در منطقه کامالا ساحل غربی جزیره پوکت، در ساحل پر حرارت و شلوغ پاتونگ و با فاصله کمتر از 40 دقیقه ای از آن قرار دارد تا بتواند آرامشی وصف ناپذیر را تقدیم شما مسافر تور پوکت نماید.

چرا هتل کیمالا:

4 رستوران مخصوص غذاهای سالم و رژیمی ویلاهایی با سایبان جنگل های بارانی و 38 ویلا با استخر اختصاصی تقویت ذهن با ماساژ و مدیتیشن این هتل را انتخاب اول عروس و داماد ها می کند تا جشن زندگی خود را در این هتل رویایی تایلند شروع کنند.

حقایق کلیدی

با فرودگاه بین المللی پوکت 40 دقیقه رانندگی فاصله دارد
یک سرویس حمل و نقل رایگان در ساحل کامالا در دسترس است
این استراحتگاه تنها ده دقیقه با ماشین با ساحل پر جنب و جوش Patong فاصله دارد.


 هتل کیمالا


میهمانان چه می گویند؟

میهمانان ، Keemala را مکانی مناسب برای تعطیلات آرامش بخش با ظاهری لوکس و محلی می دانند و زوج ها ، استراحت های عاشقانه و کسانی که به دنبال یک استراحتگاه لوکس دوستدار محیط زیست هستند این هتل را توصیه می کنند.مهمانان احساس تعجب می کنند که این یک تجربه تعطیلات است که آنها هرگز فراموش نخواهند کرد.
ویلاهای هتل که ظاهراً در هوا معلق شده اند ، مشرف به دریای نیلگون آندامان و کوه های باشکوه هستند. Keemala با الهام از داستان های قبیله های تخیلی که در سبک زندگی واقعی و سنت های اولیه مهاجران پوکت بافته شده است ، مجموعه ای از مکان های عجیب و غریب را برای شما به ارمغان می آورد. از لانه های پرندگان گرفته تا خانه های درختی ، چادرهای عشایر و غلاف های سفالی ، هر ویلا به راحت ترین شکل از تجملات بیرون می زند.
منبع: سئو سایت





وبگردی