آفتاب

آخرین اخبار بازی کالاف دیوتی در رسانه های ایرانی



جذابیت، هیجان، لذت و محبوبیت بازی های ویدیویی باعث شده است که رسانه ها و سایت های متعددی از سراسر جهان به این حوزه به صورت تخصصی ورود کرده و خدمات مختلفی به گیمرها ارائه می کنند.

در دو دهه اخیر بازی های ویدیویی و موبایلی پیشرفت قابل توجهی داشته اند و محبوبیت آنها روز به روز در حال افزایش است. جذابیت، هیجان، لذت و محبوبیت بازی های ویدیویی باعث شده است که رسانه ها و سایت های متعددی از سراسر جهان به این حوزه به صورت تخصصی ورود کرده و خدمات مختلفی به گیمرها ارائه می کنند. در داخل ایران نیز سایت ها و رسانه های مختلفی همچون زومجی، دنیای بازی، اتاق بازی، بازی نما، پانوشت، گیفما، پردیس گیم و ... وجود دارند که هر کدام خدمات ارزنده ای به گیمرها ارائه می کنند. از جمله مهم ترین خدمات این سایت ها و رسانه ها می توان به دانلود بازی ها، آموزش بازی، پوشش اخبار و حواشی بازی ها، فروش پلتفرم ها و کنسول بازی، خرید جم بازی و ... اشاره کرد. البته سایت های خبر و خبرگزاری های متعددی نیز در زمینه پوشش اخبار و حواشی بازی ها فعالیت دارند.

بازی کالاف دیوتی یکی از محبوب ترین، پرطرفدارترین و پرفروش ترین بازی های تاریخ صنعت گیم است که در داخل ایران نیز محبوبیت بسیار زیادی دارد. رسانه های خارجی متعددی روزانه به پوشش اخبار و حواشی بازی محبوب کالاف دیوتی می پردازند اما گیمرهای ایرانی به دلایل مختلف تمایل دارند که این اخبار را از رسانه های داخلی پیگیری کنند. در ادامه مطلب به بررسی آخرین اخبار بازی کالاف دیوتی در رسانه های ایرانی پرداخته خواهد شد.

جدیدترین اخبار بازی Call Of Duty

مجموعه کالاف دیوتی از سال 2003 تاکنون در دسترس بازیکنان سراسر جهان قرار گرفته است و بیش از 17 نسخه مختلف از آن عرضه شده است که هر کدام توسط پلتفرم های مختلفی پشتیبانی می شوند. جذابیت بالای این بازی ها باعث شده است که اخبار و حواشی آنها نیز به موضوع روز رسانه های مختلف خارجی و داخلی تبدیل شود. رسانه های مختلفی به پوشش جنبه های مختلف بازی COD می پردازند. به عنوان مثال در سایت پلازا مگ مقاله ای با عنوان نقد و بررسی کالاف دیوتی وارزون، محبوب ترین بازی موبایلی جهان منتشر شده است که می تواند اطلاعاتی مفید و کاربردی به بازیکنان ارائه کند. جدیدترین و آخرین اخباری که از رسانه های ایرانی در مورد بازی کالاف دیوتی منتشر شده اند شامل موارد زیر هستند:

Call of Duty: Black Ops Cold War جدیدترین نسخه بازی

کمپانی اکتیویژن به کمک شرکت های Treyarch و Raven Sofware آخرین نسخه بازی کالاف دیوتی به نام Call of Duty: Black Ops Cold War منتشر کرده است. این بازی به روایت داستان جنگ سرد میان آمریکا و شوروی در دهه 80 می پردازد. این بازی در سال 2020 و در ماه نوامبر برای پلتفرم های مختلفی مانند ایکس باکس، کامپیوتر و پلی استیشن منتشر شد و حدود 135 گیگابایت حجم دارد. این بازی کالاف دیوتی در 3 نسخه استاندارد، میان نسلی و نسخه اولتیمیت عرضه شده اند که هر کدام دارای ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی هستند.

بر اساس آمار و ارقام منتشر شده از شرکت اکتیویژن بازی Cold War رکوردهای تازه ای به نام خود ثبت کرده است و عنوان بیشترین فروش دیجیتالی در روز اول را از آن خود کرد و در یک سال گذشته بیش از 200 میلیون بار توسط گیمرهای سراسر جهان دانلود شده است. این بازی در هفته های اول عرضه در صدر پرفروش ترین بازی های دنیا در کشورهای انگلیس و آمریکا قرار گرفت. گیمرها می توانند با خرید cp کال اف دیوتی از تمامی امکانات و تجهیزات بازی استفاده کنند و آیتم های مورد نظر خودشان را شخصی سازی نمایند و به ارتقای سطح و مهارت خود کمک کنند.

انتشار سیزن 14 بازی کالاف دیوتی موبایل

یکی دیگر از خبرهای جذابی که در مورد مجموعه کالاف دیوتی از رسانه های داخلی منتشر شده است مربوط به انتشار سیزن 14 نسخه موبایلی این بازی است. سیزن 14 بازی کالاف دیوتی موبایل در ماه ژانویه منتشر می شود در حالی که تغییرات مختلفی در مقایسه با نسخه قبلی خواهد داشت. از مهم ترین تغییرات این بازی می توان به مواردی همچون وجود حالت جدید با وجود زامبی ها و حضور 40 بازیکن همزمان در حالت بتل رویال Blitz، وجود سلاح ها و تجهیزات جدید مانند FR و SKS و ...، مود جدید 3vs3 Gunfight، وجود نقشه جدید و ... اشاره کرد.

نسخه موبایلی کالاف دیوتی از جمله محبوب ترین نسخه های این مجموعه است که در میان ایرانیان نیز بسیار پرطرفدار است. در سایت فرهنگیان مقاله ای به نام چرا بازی کالاف دیوتی در میان ایرانیان محبوب است؟ منتشر شده است که به دلایل محبوبیت این بازی و نسخه موبایلی آن بیشتری پرداخته است و می تواند اطلاعات جامع و کاملی به گیمرها بدهد.

بازی Call of Duty Warzone برای پلتفرم موبایل عرضه می شود

اگرچه Call of Duty Mobile به عنوان یک نسخه تخصصی مجموعه ندای وظیفه برای پلتفرم موبایل شناخته می شود و موفقیت های متعددی کسب کرده و توانسته همواره در میان محبوب ترین بازی های موبایلی جهان باشد اما سازندگان این مجموعه تصمیم گرفته اند که نسخه موبایلی بازی Call of Duty Warzone را نیز تولید کنند. وارزون به عنوان یکی از جذاب ترین بازی های بتل رویال شناخته می شود که توانست تحسین منتقدان و گیمرهای حرفه ای را برانگیزد و موفقیت های بسیار زیادی کسب کند. کمپانی اکتیویژن به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد در آینده ای نزدیک نسخه موبایلی این بازی را عرضه کند و برای این کار با سایر شرکت های زیر مجموعه خود همکاری های لازم را شروع کرده است.

بازی کالاف دیوتی وارزون در مدت زمان بسیار کوتاهی به محبوبیت بالایی رسید و به عنوان یک بتل رویال جذاب و مدرن شناخته می شود. در سایت دیجی رو مقاله ای با عنوان معرفی کالاف دیوتی وارزون و نحوه خرید سی پی آن منتشر شده است و گیمرهای متوانند اطلاعات کاملی در مورد این بازی دریافت کنند.

بررسی مشکلات بازی کالاف دیوتی

از جمله مهم ترین اخبار و حاشیه هایی که در چند ماه اخیر در رسانه های ایرانی به کرات مشاهده شده است و گیمرها را درگیر خود کرده است مشکلاتی است که جدیدترین نسخه بازی کالاف دیوتی دارد. بر اساس آخرین اخبار بازی Call of Duty: Black Ops Cold War از نظر اسپلیت اسکرین مشکلاتی دارد. اسپلیت اسکرین به عنوان جزء جدایی ناپذیر این مجموعه بازی شناخته می شود ولی کمپانی اکتیویژن آن را از تعدادی از نسخه های بازی خود حذف کرده بود ولی در جدیدترین بازی آن را برگردانده است. اکنون مشخص شده است که اسپلیت اسکرین بر روی تمامی پلتفرم ها در دسترس نیست و مشکلاتی برای گیمرها به وجود آورده است.

همچنین در حالی که کنسول PS5 مدتی است عرضه شده است و بسیاری از بازیکنان بازی های مورد علاقه خود را بر روی آن تجربه می کنند مشخص شده است که بازی جدید کالاف دیوتی در این کنسول تفاوتی با کنسول PS4 ندارد و لازم است که بازیکن تنظیمات را تغییر دهد تا بتواند از بازی کالاف دیوتی لذت ببرد.

کسب سی پی رایگان در بازی کالاف دیوتی

هرچند که گیمرهای حرفه ای به خوبی با ترفندها، نکته ها و جزئیات بازی ندای وظیفه آشنایی دارند اما بسیاری از گیمرهای مبتدی هنوز به ترفندهای بازی آشنایی ندارند. جدیدترین اخبار و حواشی که در مورد این بازی منتشر شده است مربوط به نحوه دریافت سی پی رایگان بازی است. بر اساس جدیدترین اخبار بازیکنان می توانند از روش های زیر CP رایگان دریافت کنند:

  • بازیکن می تواند در هنگام مبارزه با رقبا و کشتن آن‌ ها اموال و تجهیزات آنان غارت کند و سی پی به دست بیاورد
  • در بخش بتل رویال بازی گیمر می تواند ماموریت ها را به صورت کامل انجام دهد و به مقداری سی پی دست پیدا کند.
  • بازیکن می تواند با فالو و لایک کردن بازی کالاف دیوتی موبایل شبکه ‌های رسمی و اجتماعی به CP رایگان دست پیدا کند.
  • گیمر می تواند با آنلاک کردن کارت‌های Gun Xp Card مقدار مناسبی سی پی دریافت کند
  • با خرید بتل پس کالاف دیوتی موبایل نیز می توان مقداری CP رایگان به دست آورد.

رکوردزنی درآمد شرکت اکتیویژن از فروش مجموعه COD

بر اساس آخرین اخباری که از شرکت اکتیویژن منتشر شده است این مجموعه از ابتدا تاکنون بیش از 3 میلیارد دلار از فروش مجموعه بازی های ندای وظیفه به دست آورده است و این رکورد بعد از عرضه نسخه جدید بازی ها یعنی COD: Black Ops Cold War و فروش بسیار خوب آن به دست آمده است. این شرکت علاوه بر فروش بازی ها از فروش جم بازی و خدمات دیگر نیز کسب درآمد می کند. بازیکنان با خرید سی پی کالاف دیوتی می توانند از تمامی امکانات بازی استفاده کنند و آیتم ها را مطابق میل خود سفارشی کنند و در نهایت به شرکت سازنده بازی سودرسانی کنند.

سخن پایانی

مجموعه بازی های COD به عنوان یکی از محبوب ترین، باکیفیت ترین، هیجان انگیزترین و باثبات ترین بازی های تاریخ صنعت گیم شناخته می شوند که حدود دو دهه است در نسخه های مختلف در دسترس بازیکنان قرار دارند. سایت ها، خبرگزاری ها و رسان های متعددی از سراسر جهان به پوشش جنبه های مختلف این بازی ها مشغول هستند و خدمات مختلفی با بازیکنان ارائه می کنند. در داخل ایران نیز رسانه های متعددی هستند که در زمینه پوشش اخبار و حواشی بازی های مختلف خصوصا بازی کالاف دیوتی فعالیت دارند. سایت فروشگاهی ایران موجو به عنوان یکی از باسابقه ترین و معتبرترین سایت های کشور شناخته می شود که خدمات مختلفی مانند آموزش بازی ها، نقد و بررسی گیم، خرید جم بازی ها و ... به بازیکنان ارائه می کند.




وبگردی